50 רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

50 רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

מתחתנים? מזל טוב. קבלו עשרות הצעות למתנות לאורחים בחתונה – החל מעציץ ועד בקבוקוני שמן זית

חתונת חורף

(תוכן מקודם)

מתכננים חתונה? בשעה טובה. אנחנו בטוחים שיש לכם המון דברים על הראש, ומתנות לאורחים לא ממש בראש סדר העדיפויות שלכם, וזה בסדר. הגיע הזמן שתלמדו להאציל. איך מאצילים? פשוט מאוד – מעבירים את תחום המתנות לאורחים למקצוענים. למרבה המזל, הגעתם למקצוענים, ואם תרצו נציע לכם לא רק רעיון אחד למתנה לאורחים אלא 50! כן, שמעתם נכון. 50 רעיונות למתנות לאורחים בחתונה כדי שאתם לא תצטרכו לשבור את הראש ולהילחץ. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לקרוא את רשימת המתנות שלנו ולבחור.

1. עציץ במתנה

עציץ הוא אחת המתנות הפופולריות בקרב מי שמחפשים מתנות לאורחים בחתונה. זו גם המתנה המגוונת ביותר. למה? כי אתם יכולים לבחור עציצים לחתונה בצבעים מרהיבים; עציצי תבלין או שילוב שלהם. יש משהו מקסים בכך שהאורחים נכנסים לאולם ורואים את העציצים על השולחנות, ולאחר מכן בוחרים בעציץ שהכי מדבר אליהם ולוקחים אותו הביתה. זו גם תזכורת לחתונה שלכם, שהם רואים כל יום. רוצים לתת לאורחים מתנה שתשאיר להם זיכרון מתוק לתמיד? תנו להם עציץ במתנה.

2. עוגיות ביתיות

אוהבים לאפות? רוצים לרגש את האורחים? אם יש לכם זמן (ולא בטוח שיש), אפו להם עוגיות ביתיות ועטפו אותם בנייר צלופן עם סרט ורוד ופתק עם ברכה מתוקה. רוצים לקחת את המתנה צעד אחד קדימה? אפו לאורחים עוגיות בריאות מתוקות; את זה הם לא ישכחו במהרה.

3. שיר לכל אורח

אם ניחנתם ברוח יצירתית, אל תטרחו לגבי מתנות לחתונה לאורחים. במקום זה כתבו שירים מרגשים לאורחים; הדפיסו אותם על קלפים צבעוניים; עטפו את הקלפים בלמינציה מסוגננת והניחו כל שיר ליד כל צלחת על כל שולחן.

4. תמונות מעוצבות של עלים

תמונות ממוסגרות של עלים ירוקים או אדמדמים־חומים הן מזכרות לאורחים בחתונה שנשארות לנצח. איך מכינים? אוספים עלים גדולים ומרשימים בצורות שונות ומכניסים אותם למסגרות מעוצבות ויפות. זאת מתנה שמזכירה את הטבע ואת הסביבה, מנציחה אותם ומרגשת תמיד.

5. נרות רומנטיים

אם אתם חושבים על מתנות מקוריות לאורחים בחתונה, תוכלו גם להעניק נרות ריחניים, מעוצבים ורומנטיים. עצבו נרות קטנים מיוחדים בעצמכם (אם אתם יודעים איך) או קנו נרות בגדלים שונים וצרפו להם כרטיסי תודה מרגשים. עטפו כל נר בצלופן עדין והגישו לאורחים באהבה.

6. שוקולדים אישיים

אין דרך טובה יותר להמתיק את סיומו של אירוע החתונה מאריזת מתנה קטנה ומתוקה של שוקולדים אישיים לאורחים. הגישו לאורחים שוקולדים מעוצבים באריזה ייחודית, והמתיקו להם את רגע הפרידה מהאירוע ומכם.

7. דִבשיות עם דִבשונים

דִבשיות, צנצנות דבש קטנות ויפות, ודִבשונים, מקלונים מעוגלים ומחורצים להוצאת דבש, הם יופי של מתנות לאורחים לחתונה. עטפו את הסט המתוק הזה בסרטים צבעוניים והגישו לאורחים.

8. בקבוקוני קוקטייל יוקרתיים

בקבוקוני קוקטייל יוקרתיים הם מזכרות מהחתונה שישאירו לכולם טעם טוב בפה בסוף האירוע וגם הרבה אחריו. אפשר להכין גם בקבוקי קוקטייל נטולי אלכוהול כדי לענות על צרכים מיוחדים ולשמח את כולם.

9. קופסאות מעוצבות עם פירות העונה

רוצים להפתיע את האורחים? העניקו להם קופסאות מעוצבות שמכילות את פירות העונה. ציינו על הקופסה שהפירות הם שי מתוק מהגינה הביתית שלכם או מהחקלאים המקומיים בסביבתכם. חשוב שהקופסה המעוצבת תכיל מגוון של פירות מתוקים בשלל צבעים כדי שאף אחד לא יוכל להסיר ממנה את המבט (או את הידיים).

10. שמן זית איכותי מבית הבד המקומי

מי לא אוהב שמן זית? ומי לא יתרשם משמן זית איכותי מתוצרת מקומית? חושבים על רעיונות למתנה לאורחים בחתונה? חשבו על בקבוקוני שמן זית מעוצבים שמושכים את המבט ואת בלוטות הטעם. האמת היא שאין מתנה ישראלית יותר מבקבוקוני שמן זית, ואין אורחים שלא יתלהבו מהם.

11. זרעי פרחים או צמחים בשקיקים מעוצבים

זרעי פרחים או צמחים הם סמל להמשכיות, לצמיחה ולהרמוניה, ולכן הם נחשבים מתנות מקוריות לאורחים באירוע. קנו במשתלה זרעים של פרחים אהובים או של צמחי תבלין ועטפו אותם בשקיקים מעוצבים. צרפו לשקיקים תווית מידע מעוצבות ותנו לטבע לעשות את שלו.

12. חטיפים לדרך

רוצים להיות סופר מקוריים ומארחים מעולים? הכינו לאורחים שלכם אריזות עם חטיפים לדרך. אבל לא סתם חטיפים; מזון מהיר! שקית צי'פס, מיני המבורגר ובקבוקון לשתייה קלה, כי אחרי שעות על רחבת הריקודים, הם ירגישו רעבים. אל תדאגו, הם יודו לכם על זה בדרך הביתה.

13. ספלי קפה מפח עם תמונות של הזוג הצעיר

רוצים להשאיר לאורחים שלכם זיכרון פרקטי? פנקו אותם עם ספלי קפה מפח שעליהם תמונות שלכם וברכה אישית. בכל פעם שהם ישתו את הקפה של הבוקר, הם ייזכרו בכם ויחייכו. זה שווה את זה.

14. פותחני בקבוקים מעוצבים

יש סיכוי טוב שהמתנה המיוחדת הזאת תשמש את האורחים שלכם בכל שבוע בארוחות שבת, באירוח ובחגים. הגישו להם פותחני בקבוקים מעוצבים בקופסת קרטון מהודרת כדי שבכל פעם שהם יפתחו בקבוק יין, הם יחשבו עליכם וישיקו כוסות גם למענכם.

15. בקבוקוני סירופ בטעמים שונים

כשאתם חושבים על מתנות לאורחים לחתונה, חשבו על משהו מתוק. דוגמה: בקבוקוני סירופ בטעמים שונים – מייפל, שוקולד, קרמל, וניל, אייריש קרים ואגוזי לוז. צרפו לבקבוקונים ברכות.

16. מלח הימלאיה ורדרד עם סרט

גם מלח בריא הוא מתנה מקורית. מלח ורדרד בבקבוקון זכוכית עם סרט הוא מתנה שימושית וגם יפה. כשהאורחים יבזקו אותו על תבשילים בבית, הם יחשבו עליכם.

17. שקיקי פוטפורי צבעוניים וריחניים

שקיקי פוטפורי ריחניים בשלל צבעים הם מתנה שכולם אוהבים. הניחוח המשכר שלהם ימלא את הבית של האורחים הרבה אחרי שאירוע החתונה יסתיים. חושבים על מתנות לאורחים בחתונה DIY? הכינו עמדת פוטפורי בפינת האולם ותנו לאורחים שלכם להכין את שקיקי הפוטפורי לעצמם.

18. מדבקות קעקועים עם התמונה שלכם

הפתיעו את האורחים עם מדבקות קעקועים של התמונה שלכם. בקשו מהם להתקעקע בזמן האירוע כדי שתוכלו להצטלם איתם (ועם הקעקועים) וליצור יחד זיכרונות מרגשים ויוצאי דופן.

19. מסיכות עיניים מעוצבות לשינה

הנה מתנה שימושית שהאורחים שלכם ייקחו לכל מקום, גם למטוס – מסכת עיניים מעוצבת, רכה ומלטפת. בכל פעם שהם יתקשו להירדם, הם יחשבו עליכם ועל שי לאורחים בחתונה הכי יפה שהם אי פעם קיבלו.

20. מניפות מעוטרות ומיוחדות

אם אתם מתחתנים בלילות הקיץ החמים, אתם לא צריכים להרחיק לכת עם מתנות מקוריות לאורחים באירוע. מניפות מעוטרות ומיוחדות הן המתנה המתאימה ביותר.

21. אגרטלים קטנים עם פרחי החתונה

חושבים על מתנות לאורחים בחתונה בסגנון עציץ? הנה מתנה ייחודית שתעזור לכם ולאורחים שלכם ליהנות מזרי הפרחים שמקשטים את האולם. בקשו מאחד מאנשי הצוות לקטום את שלל הפרחים הצבעוניים, להכניס אותם לאגרטלים קטנים ולהגיש לאורחים. כך תאריכו את חיי הפרחים ותאפשרו לאורחים לקחת את הניחוחות שלהם הביתה.

22. קופסאות מקרוּנים עדינות

קופסאות מקרונים עדינות הן פינוק אופנתי לאורחים בחתונה. מומלץ למתג את הקופסאות עם שמות החתן והכלה או עם ברכה אישית לאורחים. מתנות מקוריות לאורחים באירוע הם פסגת החתונה, וכדאי שהפסגה הזאת תהיה מתוקה.

23. קטורת ריחנית אישית לכל אורח

רוצים לתת מתנות מקוריות לאורחים באירוע בסגנון הניו־אייג'? קטורת ריחנית אישית לכל אורח היא מתנה מסקרנת ומטהרת. כולם יוכלו להפיק ממנה תועלת.

24. מתנות מיוחדות לאורחים הקטנטנים

כאשר אתם מחפשים מתנות מקוריות לאורחים באירוע, אל תשכחו את האורחים הקטנטנים. הפתיעו את הילדים עם חבילה של עפרונות צבעוניים ופנקס מעוצב ותנו להם להעסיק את עצמם בזמן שהמבוגרים נהנים.

25. שמשיות לאורחים בחתונת צוהריים

יש מתנות מקוריות לאורחים בחתונה המתקיימת בערב, ויש מתנות איכותיות לאורחים בחתונת צוהריים. מתחתנים בצוהרי שישי? פנקו את האורחים הנינוחים בשמשיות יפהפיות שמעוצבות בסגנון וינטג'. הם יודו לכם על ההתחשבות ולא יפסיקו להתלהב מהן.

26. בקבוקי רטבים פיקנטיים

אם אתם אוהבים לעשות דברים בדרך אחרת, למה שתחרגו מהמנהג הזה דווקא בחתונה שלכם? תנו לאורחים שלכם להכיר אתכם טוב יותר עם בקבוקים מעוצבים של רטבים פיקנטיים שישמשו אותם הרבה אחרי שהחתונה תיגמר.

27. סוכריות ג'לי צבעוניות בקופסאות מעוטרות

מי לא אוהב ממתקים צבעוניים? ומי לא מתלהב מסוכריות ג'לי צבעוניות בקופסאות מעוטרות? היתרון במתנה הזאת היא מתיקות וצבעוניות.

28. יצירות אומנות מקוריות על קנבס וכן ציור קטן

אם אתם אוהבים לצייר ויש לכם את הכישרון, אתם יכולים להפתיע את האורחים ביצירות אומנות מקוריות על קנבס קטנטן.

29. סוקולנטים בכדי חרס

צמחים ממשפחת הסוקולנטים הם מתנה נפלאה. הם גם יפים למראה וגם מאריכים ימים ואפילו שנים. רוצים שהאורחים שלכם יזכרו את יום החתונה שלכם לתמיד? הגישו להם צמחי סוקולנטים בכדי חרס קטנים ויפים וצפו לחיוכים אוהבים.

30. מחזיק מפתחות עם פתגמים מפורסמים

מחזיקי מפתחות הם אומנם מתנות נפוצות לאורחים בחתונה, אך מחזיקי מפתחות עם פתגמים מפורסמים ומלאי השראה הם מתנות מיוחדות באמת. אספו פתגמים מוכרים והדפיסו אותם על מחזיקי מפתחות. הגישו אותם לאורחים בקופסת קרטון מהודרת.

31. קפקייק מעוטר באריזת קרטון מהודרת

קפקייק מעוטר באריזת קרטון מהודרת הוא אקורד הסיום האידיאלי באירוע חתונה מושלם; הוא המתיקות שכל כך נחוצה אחרי מסיבת ריקודים ממריצה; הוא טעם של בית, של קרבה ושל משפחה, ויותר מכל הוא סמל לאהבה.

32. בקבוקי יין קטנטנים

ידוע שיין משמח את כולם, אז למה לא לשמח את האורחים בבקבוקי יין קטנטנים? מתלבטים לגבי מתנות לאורחים באירוע? הפסיקו להתלבט. הכינו בקבוקוני יינות בטעמים שונים לאורחים, ותייגו אותם בתמונתכם ובתאריך החתונה.

33. חבילת עפרונות עץ בעבודת יד

מתי בפעם האחרונה השתמשתם בעפרונות עץ שעוצבו בעבודת יד? נכון, אף פעם לא. גלו לאורחים שלכם שזה אפשרי. הגישו להם חבילת עפרונות מעץ וחרטו עליהם את שמותיכם ואת תאריך החתונה. המתנה הזאת תישמר אצלם הרבה זמן.

34. צנצנות פח מעוצבות בסגנון וינטג'

הגיע הזמן להחזיר את צנצנות הפח לאופנה. הן יפות, הן מסקרנות והן רב־תכליתיות. אפשר לאחסן בהן הכול – תה, קפה או סוכר, עוגיות ביתיות או כדורי צמר גפן.

35. משקפי שמש אופנתיות

כן, גם משקפי שמש אופנתיים הם מתנה איכותית עם המון סטייל. ואם אתם מתחתנים בצוהרי שישי, אז בכלל תעשו לאורחים שלכם את היום. אל תשכחו לבקש מהאורחים להרכיב את המשקפיים לפני שהם מחייכים אל המצלמה.

36. שמיכות כרבולית מפנקות לחורף

מתחתנים בחתונת חורף? כרבוליות מפנקות הן מתנה מושלמת לעונה הקרה. האורחים שלכם יודו לכם בכל פעם שהם יתכרבלו יחד על הספה מול הטלוויזיה.

37. תופי מרים קטנים ומעוטרים

מוזיקלים? רוצים לחלוק את אהבתכם למוזיקה? חלקו לאורחים תופי מרים קטנים ומעוטרים ועודדו אותם להשתמש בהם ברחבת הריקודים.

38. פעמוני רוח לגינה או למרפסת

עזרו לאורחים שלכם לעצב את הגינה או את המרפסת עם פעמוני רוח קטנטנים שיקסימו אותם בצלילים ענוגים. תייגו את פעמוני הרוח בשמותיכם ובתאריך החתונה כדי שתיזכרו לטובה תמיד.

39. פלייליסט של כל להיטי החתונה

הכינו לאורחים דיסק און קי עם הפלייליסט של החתונה כדי שיוכלו לשמוע אותו בדרך הביתה או בכל פעם שיתחשק להם להיזכר בכם ובלהיטי החתונה שלכם. עטפו אותם בעטיפות אישיות ותנו שם לפלייליסט האהבה שלכם.

40. בר מתוקים טו־גו

תנו לאורחים שלכם להכין בעצמם את אריזת השי שלהם. עצבו בר מתוקים עם הממתקים הכי מתוקים שיש. אל תשכחו למתג את אריזות השי כדי שתמיד יזכרו את האירוע המרגש שלכם.

41. קופסת גפרורים מעוצבת

תמיד צריך גפרורים בהישג יד. קופסת גפרורים מעוצבת גם תשמח את האורחים שלכם וגם תעזור לכם ביום־יום. תייגו את קופסת הגפרורים עם תמונה שלכם או עם ברכה נחמדה.

42. סוכריית לב עם תמונת החתן והכלה

אין מתנה שמסמלת אהבה יותר מסוכריית לב אדומה על מקל. עטפו אותה בצלופן עדין, קשרו בסרט והדקו אליה תמונה שלכם. למתיקות כזאת אי אפשר לסרב.

43. נעלי בית נוחות

חתונת חורף מחייבת גישה חורפית גם במתנות לאורחים. נעלי בית נוחות הם המתנה האולטימטיבית לאורחים בחתונת חורף, כי מייד אחרי החתונה הם יגיעו הביתה וינעלו את המתנה העוטפת והמחממת הזאת.

44. עמדת פורטרטים של צייר מקצועי

במקום תמונות המגנטים השחוקות, הפתיעו את האורחים עם עמדת פורטרטים של צייר מקצועי, רצוי צייר קריקטורות. אין מזכרת חביבה ומצחיקה יותר מקריקטורה אישית ומקורית.

45. סבונים טבעיים בעבודת יד

סבון משמנים טבעיים בעבודת יד הוא מזכרת מיוחדת לאורחים בחתונה. אין מי שלא אוהב להתפנק עם סבון טבעי ולהרגיש כמו בספא. פנקו את האורחים שלכם בטיפוח טבעי, בריא ומבריא.

46. מגנטים למקרר בעבודת יד

אפשר לעצב מגנטים למקרר בעבודת יד. מגנטים מעוצבים מחומר קשיח וצבעוני הם קישוט יפהפה למקרר ודרך נהדרת להזכיר לאורחים את האירוע המרגש שלכם.

47. מחזיק מפתחות עם ספר תהלים מעוטר

העניקו לאורחים שלכם מתנה שהיא גם ברכה – מחזיק מפתחות עם ספר תהילים קטן ומעוטר. את המתנה הזאת הם יישאו איתם תמיד.

48. מצית ממותגת

מצית ממותגת היא מתנה יעילה ושימושית שהאורחים שלכם יאהבו וישמרו תמיד. בכל פעם שהם ישתמשו בה הם ייזכרו בכם, וזה שווה יותר מהכול.

49. כוסית צ'ייסר ממותגת

כוסית צ'ייסר קטנה ועדינה שנושאת את הכיתוב 'לחיים', את שמות החתן והכלה ואת תאריך החתונה, היא מזכרת יפהפייה מאירוע חתונה מרגש. בכל פעם שהאורחים שלכם ישיקו את הכוסית, הם יחשבו עליכם ויחייכו.

50. חולצות מודפסות עם משפטי מחץ

רוצים להפתיע את האורחים? חלקו להם חולצות מודפסות עם משפטי מחץ שיגרמו להם להתגלגל על הרצפה. האירוע שלכם ילווה אותם עוד הרבה זמן.

1
נגישות