טעמנו את משקה הקמבוצ'ה שהפך ללהיט: VIGO קומבוצ'ה עם מי ורדים, כוסברה ועוד

טעמנו את משקה הקמבוצ'ה שהפך ללהיט: VIGO קומבוצ'ה עם מי ורדים, כוסברה ועוד

איך אתם אוהבים את הקמבוצ'ה שלכם? טעמנו את משקה Vigo קומבוצ'ה בבלנדים מפתיעים שכוללים כוסברה ומי ורדים – מה חשבנו?

משקה VIGO קמבוצ'ה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי שמחפש משקה קל מרענן שאינו עתיר קלוריות, כדאי שיכיר את VIGO קמבוצ'ה. מדובר בסדרת מוצרים שמגיעה בשילובים מיוחדים וממש לא שגרתיים: בלנד פירות ורדים, בלנד אסרולה וג'ינג'ר ובלנד מלפפון וכוסברה.

VIGO קמבוצ'ה – המשקה שהצליח להפתיע אותי

נתחיל בקמבוצ'ה (או קומבוצ'ה…). השם המוזר והאקזוטי הזה כבר מוכר אמנם להרבה ישראלים – אבל עדיין לא לכולם. מדובר בפטריית תה שמקורה (כמובן) במזרח הרחוק. רכיבי הבסיס של הקמבוצ׳ה הם שמרים, סוכר ותה שחור. לקמבוצ'ה מיוחסים יתרונות רפואיים שלא ניכנס אליהם כאן, רק נאמר שהמשקה נמכר כמשקה קל ולא כאיזשהו תוסף תזונה כזה או אחר.

במסגרת מדור בדיקות מוצרים טעמתי לאחרונה את המשקאות החדשים של VIGO קמבוצ'ה. למרות בתחילה חששתי ואפילו נרתעתי (במיוחד כמי שממש לא סובלת כוסברה), המשקה הזה הצליח להפתיע אותי והיה לי טעים. גם רוב הטועמים האחרים אהבו אותו.

מדובר בתה מותסס, שעבר התססה במשך 10 ימים. היצרנית מציינת שההתססה מתבצעת באופן טבעי ובסביבה מבוקרת. בנוסף להתססה הטבעית המשקה מכיל גם פחמן דו חמצני. המשקה לא מכיל גלוטן ולא חומרי טעם וריח או חומרים משמרים.

שלושת המשקאות מתאפיינים בצבע בהיר וצלול ובמתקתקות מאוד מעודנת.

קמבוצ'ה

VIGO קמבוצ'ה אסרולה וגי'ינג'ר

בלנד מחית אסרולה מיערות האמזונס וג'ינג'ר מהודו. הטעם אקזוטי ומרענן. המשקה מכיל כמות קטנה של מחית אסרולה (1.7%) ותמצית ג'ינג'ר בכמות קטנה של 0.3%.

רכיבים vigo קמבוצ'ה ג'ינג'ר

VIGO קמבוצ'ה מלפפון וכוסברה

בלנד מפתיע שמכיל תמצית מלפפונים (0.13%) ותמצית כוסברה (0.04%). למרות החשש מהדומיננטיות של הכוסברה, המשקה מתגלה כעדין מאוד ומרענן מאוד, ככל הנראה בשל הכמות נמוכה של הכוסברה).

משקה קמבוצ'ה תוסס

VIGO ורדים

בלנד עדין עם ניחוח מי ורדים שהשאיר את הטועמים עם טעם של עוד. כמות מי הוורדים אינה גדולה, אך מורגשת.

קמבוצ'ה מי ורדים

 

בסיכומו של מבחן הטעימה, אפשר לקבוע כי שלושת הטעמים מאוד מוצלחים. חשוב לציין כי למשקה יש ריח אופייני לא מאוד נעים, ויש מי שהריח הזה מרתיע אותו מלטעום. ההמלצה שלנו היא להתגבר על הרתיעה הראשונית, כי הטעם מפצה על הריח. המשקאות קלילים, מרעננים ולא מתוקים מדי, וללא ספק עדיפים על מיץ או משקה מוגז ממותק כזה או אחד.

הם נמכרים בבקבוקי זכוכית שאפשר (וכדאי) למחזר, וגם זה יתרון.

ויגו קמבוצ'ה – מחיר

כל בקבוק מכיל 315 מ"ל ונמכר ב-14-16 ש"ח. ניתן להשיג ברשת ניצת הדובדבן, רשת אניס, בתי הטבע, חנויות ירקות, קצביות, בתי קפה ומעדניות ברחבי הארץ.

המוצר מיוצר ע"י חברת מיקס ס.א הפולנית (פרטים באתר vigocombucha.com) האירופאית ומיובא לארץ ע"י חברת המעדניה.

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה – זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות