הסרט "לשיר 2" (SING 2) יוקרן בישראל בהקרנת בכורה עולמית בחנוכה

הסרט "לשיר 2" (SING 2) יוקרן בישראל בהקרנת בכורה עולמית בחנוכה

עם מדבבים כמו בונו מ-U2 וביצועים מחודשים לשירים הכי יפים ואהובים של העשורים האחרונים – הסרט לשיר 2 צפוי להיות חביב הקהל – ולא רק הקהל הצעיר

לשיר 2
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אחרי ההצלחה של הסרט "לשיר" (SING) בשנת 2016, היה ברור שיהיה סרט המשך… הרי איזה מתכון יכול להיות יותר מוצלח ממתכון של מוזיקה וחיות מתוקות באנימציה? ואכן בקרוב יעלה לאקרנים הסרט לשיר 2 (SING 2), מבית היוצר של "אילומיניישן", הסטודיו שעומד מאחורי המיניונים ו"עולמן הסודי של חיות המחמד". ברחבי העולם הוא מתוכנן לעלות לקראות סוף דצמבר, אבל לרגל חנוכה, כאן בישראל נזכה להקרנת בכורה עולמית כבר ב-30.11.21.

אחת הסיבות להתלהבות מהסרט "לשיר" בפעם הקודמת הייתה השחקנים שדיבבו אותו – וגם הפעם יש למה לצפות ויהיה למי להאזין: מת'יו מקונוהיי, ריס ווית'רספון, סקרלט ג'והנסון, טרון אגרטון, פארל וויליאמס, הלסי, ולראשונה בתפקיד דיבוב: סולן U2, בונו!

לשיר 2 – סיפור העלילה

כמובן, כמו בסרט "לשיר", גם בסרט "לשיר 2" העלילה לא מתוחכמת מדי וטומנת בחובה אתגר וסוף טוב…

הקואלה האופטימי תמיד, באסטר מון, וצוות השחקנים שלו, מתכוננים להשיק את המופע החדש, הנוצץ, הענק והמוגזם שלהם על הבמה המסנוורת ביותר בבירת הבידור של העולם. יש רק בעיה אחת: תחילה עליהם לשכנע כוכב רוק מתבודד ומופנם להצטרף אליהם או שיאבדו את הכל.

הסוף ודאי לא יפתיע, אבל השירים והביצועים אולי כן. מת'יו מקונהי מבצע את השיר I Write the Songs, ריס ווית'רספון מבצעת את Don't Speak, סקארלט ג'והנסון מבצעת את Call Me Maybe, סלינה גומז מבצעת את Crazy for You ועוד.

הקרנת הבכורה תתקיים בכל בתי הקולנוע בארץ וגם בסינמטק לילדים שנפתח ממש בימים אלה בחולון.

ניתן יהיה לצפות בסרט באנגלית או בגרסה מדובבת לעברית. שחקנים: אורי זלצמן, צביקה שוורצברג, דור סרוגו, נעמה נחום, שירלי לילו, דקלה הדר, משי קליינשטיין.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות