Rog ALLY של אסוס: קונסולת המשחקים הניידת החלה להימכר

Rog ALLY של אסוס: קונסולת המשחקים הניידת החלה להימכר

קונסולת המשחקים הניידת ROG Ally של אסוס מאפשרת לשחק בכל המשחקים בזכות ווינדוס 11, אבל היא עדיין לא מספקת חוויה מושלמת. בכל מקרה, היא מפתיעה

ROG Ally - קונסולת משחקים ניידת של אסוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

קונסולת המשחקים הניידת של אסוס Rog ALLY החלה להימכר במכירה מוקדמת ותגיע ללקוחות החל מ-13.6. הקונסולה עוררה לא מעט סקרנות ולא מעט ציפיות, ועם חשיפתה הסתבר שהיה למה לצפות, גם אם יש עדיין מה לשפר. ROG ALLY מגיעה עם מעבד Ryzen Z1 Extreme, מסך מגע בגודל 7 אינץ' בעל קצב רענון של 120 הרץ, זיכרון אחסון בנפח של 512 גיגה-בייט וזיכרון עבודה בנפח של 16 גיגה-בייט. הסוללה מספקת נפח עבודה של 40 וואט/שעה. מעבר לנתונים האלה, מה שמייחד אותה הוא העובדה שהיא מתבססת על ווינדוס 11. מצד אחד, זה הופך אותה למחשב נייד לכל דבר ועניין, ומצד שני אין כאן התאמה אידיאלית לשימוש בקונסולה כמחשב נייד.

ווינדוס 11 בקונסולת ROG Ally של אסוס. צילום: דפנה הראל כפיר

>> אוהבים כתבות כאלה? הצטרפו לקבוצת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >

משחקים ב-ROG Ally של אסוס

מאחר ש-Windows הוא חלק אינטגרלי ממערכת ההפעלה, אפשר לשחק בכל המשחקים מכל פלטפורמה. ROG שיתפה פעולה עם מיקרוסופט, עם מוציאים לאור של משחקים ועם אולפנים עצמאיים.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם, אז לחצו כאן >

לקונסולה תמיכה מלאה ב-Steam, אפליקציית EA, Xbox Game Pass Ultimate ו-PC Game Pass, חנות Epic Games, GOG Galaxy 2.0, אפליקציות אנדרואיד ועוד שלל ספריות משחקים.

ROG Ally מריצה משחקי Full HD, כולל כותרי AAA פופולריים בצורה חלקה. מכיוון שהיא מריצה את מערכת ההפעלה Windows 11, היא יכולה להריץ כל משחק מכל פלטפורמה, ומגיעה עם 3 חודשים של Xbox Game Pass Ultimate. היא מאפשרת גם לשחק לבד וגם להתחבר לטלוויזיה כדי לשחק עם חברים.

אסוס ROG Ally קונסולת משחקים ניידת

אפשר גם להשתדרג עם חבילת ROG XG Mobile הכוללת מעבדים גרפיים חיצוניים.

האחיזה נוחה, המשקל כ-600 גרם והכפתורים ממוקמים בצורה נוחה ואינטואיטיבית, ובעיקר המסך חד ומספק חוויה מצוינת. עם זאת, כאמור, ווינדוס 11 היא לא מערכת הפעלה שנולדה עבור השימוש הזה, ונראה שאסוס עדיין צריכה לפצח עד הסוף את האתגר הזה. מצד אחד, זה בהחלט מוצר מתבקש בעידן הזה, ומצד שני, נדרשת עוד כברת דרך כדי שהוא יהיה מעולה.

Rog ALLY של אסוס: מחיר

מי שקיווה שהקונסולה של אסוס תהיה זולה או נגישה, התבדה. מדובר במוצר יקר יחסית, והאמת היא שזה לא מפתיע לאור המסך האיכותי והחומרה החזקה.

המחיר הרשמי הוא 3300 ש"ח, אך מצאנו אותה בקצת פחות. כאמור, כעת אפשר להזמין אותה בהזמנה מוקדמת ולקבל כרטיס זיכרון מתנה.

KSP3269 ש"ח
באג3269 ש"ח
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות