3 עובדות של רילוקיישן לסינגפור

3 עובדות של רילוקיישן לסינגפור

סינגפור היא בין המדינות המפותחות בעולם, ורילוקיישן לשם יפגיש אתכם עם תרבות ומנהגים שונים ממה שמוכר לנו בישראל. הנה 3 עובדות על אחת המדינות המסקרנות ביותר

רילוקיישן לסינגפור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

סינגפור היא מדינה צעירה יותר מישראל שהחלה את דרכה בכלל כנמל שדרכו היו מעבירים סחורות. יוקר המחייה בה הוא מהגבוהים בעולם, אך גם איכות החיים בה היא כזו. המדינה מתנהלת על פי חוקים ומנהגים שונים לחלוטין ממה שקורה אצלנו בישראל ועל כן כאשר אתם שוקלים רילוקיישן לסינגפור יש כמה דברים שעליכם לדעת כדי להחליט האם מדובר במהלך שמתאים לכם או כזה שצפוי להיגמר במפח נפש.

זיהום אוויר

בסינגפור נושא השמירה על איכות הסביבה הוא מהמוקפדים והחריפים ביותר. כך למשל, הממשלה מנפיקה מידי שנה אישורי זכאות בודדים לכלי רכב, כך שלא כל מי שרוצה יכול לרכוש אמצעי תחבורה פרטי, אלא רק מי שיש לו אישור מהממשלה. בדרך הזו הממשלה יכולה לשלוט על התנועה ברחבי המדינה וכן לצמצם את פליטת גזי החממה לאטמוספירה. אם אתם עושים רילוקיישן לסינגפור וחולמים על נסיעות ברכב עם גג נפתח, יכול להיות שצריך לחושב מחדש על העניין.

מצב סוציו-אקונומי

בסינגפור תמצאו יותר מיליונרים מאשר בכל מדינה אחרת בעולם. תוך שני עשורים סינגפור עשתה קפיצת מדרגה אדירה בכל הנוגע לתוצר לנפש. התוצאה היא שאתם יכולים להסתובב בין רכבי יוקרה וטירות ענק שבהם מתגוררים תושבים. בנוסף, עלויות המחייה במדינה גבוהות מאוד בכל קנה מידה. כאשר אתם שוקלים רילוקיישן לסינגפור כדאי לקחת את זה בחשבון, כי סביר להניח שלא תצליחו לחסוך הרבה כסף במהלך השהות שם.

דיור

כאשר תעשו רילוקיישן לסינגפור תיתקלו בתופעה מוזרה: גברים ונשים נשארים לגור עם הוריהם עד גיל 35 לפחות. הסיבה לכך היא שרק מעל גיל זה הממשלה מתירה לרווקים ורווקות לרכוש דירה משלהם במדינה. בכלל, תושבים רבים מתגוררים ביחידות דיור שבונה עבורם הממשלה, ומידי פעם יוצאים להתרעננות בדירות Airb’n’b. מעבר לזה, הם חיים, כאמור, עם ההורים עד גילאים מאוד מאוחרים ולא פעם אפילו מקימים משפחה ועדיין נשארים לגור באותה היחידה.

אין ספק שאם אתם חולמים על הרפתקה אסייתית שלא דומה לשום מקום אחר בעולם, רילוקיישן לסינגפור הוא הדבר המושלם עבורכם. הרחובות הנקיים, האנשים המטופחים והחשיבה המוקפדת על הפרטים הקטנים הופכים את המדינה למודל לחיקוי והשראה בתחומים רבים. מצד שני, כאשר אתם עושים רילוקיישן למדינה זרה, מה שקוסם בהתחלה עלול במהרה להפוך את השהות שם למועקה גדולה, שלא תאפשר לכם לפרוח ולהצליח כמו שחלמתם. קחו את כל הנתונים בחשבון, חשבו יחד עם עצמכם ובדקו – האם סינגפור היא היעד המוצלח ביותר מבחינתכם לרילוקיישן. אתם הרי מכירים את עצמכם טוב יותר מכולם.

1
נגישות