רעיונות למתנות שחרור מהצבא

רעיונות למתנות שחרור מהצבא

החל מבושם ועד הופעה – קבלו מגוון רעיונות לקניית מתנת שחרור לחייל או לחיילת

(תוכן מקודם)

בחירת מתנה משמעותית למי שמשתחרר מהצבא היא הזדמנות מצוינת לחגוג את המעבר לחיים האזרחיים uלהפגין הערכה לשירותו. אם גם אתם מחפשים מתנת שחרור למשתחרר או למשתחררת, להלן כמה רעיונות למתנות שחרור וטיפים לבחירת מתנה.

רעיונות למתנות

מזכרת צבאית מותאמת אישית

כדאי לשקול מזכרת מותאמת אישית כגון ספל עם חריטה, חולצה עם הדפסה מגניבה, והכול כמובן, ברוח השחרור מהצבא.

בשמים ומוצרי טיפוח

בשמים ומוצרי טיפוח תמיד כיף לקבל. אם זה אדם שאתם מכירים היטב, אתם בטח יודעים איזה בושם הוא אוהב. אחרי המסגרת הצבאית הנוקשה, לחיילים רבים יש צורך קצת להתפנק. אין כמו בושם איכותי או מוצרי טיפוח ברמה גבוהה, כדי להעניק את התחושה הזאת.

בגדים

אחרי שנתיים, שלוש או יותר על מדים, המלתחה די ריקה ויש צורך להתחדש ולרענן אותה. בגדים אופנתיים יכולים להוות כמתנה מושלמת למטרה – בכל זאת, במהלך השירות הצבאי הבגד המרכזי שלובשים זה המדים.

תיק ואביזרים לטיולים

בדרך כלל, השלב הבא בחייו של המשתחרר או המשתחררת הוא הטיול הגדול לחו"ל. זה בדיוק הזמן לפנק אותם בתיק טיולים גדול ואיכותי או באביזרים שונים לטיולים אשר ישרתו אותם מעבר לים.

חוויה

מתנה לא חייבת להיות פיזית, היא יכולה לבוא לידי ביטוי גם בצורה של חוויה. עכשיו כשמתפנה זמן, ניתן לפנק את המשתחררים בכרטיסים להופעות, להצגות, בפעילות אתגרית או בכל חוויה אחרת שממחישה את החופש.

ספר

כאשר משתחררים  ויש לפתע זמן פנוי, זה זמן מצוין לחזור לקרוא. ספר יכול להוות כמתנה מושלמת עבור חלק גדול מהמשתחררים.

טיפים לבחירת מתנת שחרור

כמובן אלה רק חלק מהרעיונות למתנות שחרור מהצבא, והרשימה עוד ארוכה. להלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לכם לבחור את המתנה המתאימה:

קביעת תקציב

יש לקבוע את גובה התקציב אותו אתם רוצים או יכולים להשקיע באותה המתנה. קביעת תקציב שכזה תאפשר לכם להתמקד אך ורק במתנות אשר יכולות להיות רלוונטיות ולקצר תהליכים בדרך לבחירת המתנה. זכרו שההשקעה לא בהכרח נמדדת בסכום שתשקיעו, אלא במחשבה שתשקיעו ובהשפעה שתהיה למתנה על מי שמקבל אותה.

התאמה למקבל המתנה

דווקא בגלל המגוון האינסופי, השקיעו מחשבה בתחביבים ובצרכים שיש למי שיקבל את המתנה. ייתכן שהופעה היא לדעתכם מתנה נהדרת, אבל הוא דווקא ישמח יותר בבושם… נסו לגשש מה ישמח אותו לפני שאתם בוחרים.

פתק החלפה

גם אתם משקיעים המון זמן ובטוחים שבחרתם במתנה המתאימה ביותר, אל תשכחו לוודא שיש פתק החלפה. אם מדובר בחוויה שאתם מזמינים, ודאו שיש אפשרות ביטול. בסופו של דבר, לא תמיד מצליחים לקלוע בול.

השקעה בחיפוש

במקרים רבים, אם אתם מבקשים להיות יצירתיים או להבטיח שתוכלו להביא מתנה יצירתית ומיוחדת, ההמלצה היא להשקיע קצת יותר מאמצים ואנרגיה בהליך חיפוש המתנה. מן הסתם, אפשר לקבל רעיונות באינטרנט ואפשר גם להזמין באינטרנט – כך שיש כאן חיסכון של זמן שיטוטים בקניון או בין חנויות.

1
נגישות