האם כדאי לגשת לפסיכומטרי מבלי לקחת קורס מקצועי?

האם כדאי לגשת לפסיכומטרי מבלי לקחת קורס מקצועי?

ללמוד לבד לפסיכומטרי נשמע אולי מפתה מבחינה כלכלית, אבל אל תוותרו על היתרונות בקורס פסיכומטרי – החל מהמורים המקצועיים ועד התרגולים הרבים

קורס פסיכומטרי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הבחינה הפסיכומטרית היא אחת הבחינות החשובות והמשמעותיות ביותר שעוברים צעירים ברחבי הארץ. לבחינה יש נפח משמעותי מבחינת הקבלה ללימודים במוסדות להשכלה גבוהה, בייחוד אם מעוניינים להתקבל למקצועות מבוקשים כמו הנדסה או רפואה. הפסיכומטרי אינה בחינה מורכבת, אבל חשוב להתכונן היטב כדי לבצע אותה. וכאן נשאלת השאלה האם כדאי להתכונן לבד או לקחת קורס מקצועי.

לומדים לבד וחוסכים כסף, או שלא…

אחד השיקולים המשמעותיים יותר העומדים לפני כל מי שרוצה ללמוד לפסיכומטרי הוא השיקול הכלכלי. זה לא סוד שקורס פסיכומטרי עולה כסף, אבל האם אתם באמת חוסכים כסף כשבוחרים ללמוד לבד?

ובכן, ישנם אנשים שיכולים לעבור את הפסיכומטרי מבלי ללמוד. מדובר באוטודידקטים מסורים אך הם לא רבים.

לעומתם, צעירים לא מעטים נתקלים בקשיים בלימוד לפסיכומטרי, שכן לא תמיד יש מספיק תרגולים וחומרים ומשום שלא כל התלמידים יודעים באמת כיצד עליהם לגשת לבחינה. אז הם ניגשים כשהן לא מוכנים, לא מקבלים את הציון שלו ציפו, מתאכזבים וצריכים להתכונן לבחינה שוב. כך נוצר מצב שבו התלמידים ניגשים שוב לבחינה, וכל מועד כזה הוא בתשלום. כל זאת במקום לגשת מוכנים לפסיכומטרי בראש שקט אחרי מעבר של קורס מקצועי.

כל היתרונות שתוכלו להפיק אם תלמדו בקורס מקצועי

אם מעוניינים למקסם את ההצלחה בבחינה הפסיכומטרית, להגיע להישגים גבוהים ולעשות אותה באמת פעם אחת בלבד, קורס פסיכומטרי הוא הדרך המהירה והיעילה לסיים את הבחינה בהצלחה בפעם הראשונה. מי שבוחר לעשות קורס פסיכומטרי אינו מצטער על כך.

אלה כמה יתרונות שתוכלו להפיק מקורב פסיכומטרי:

לומדים עם מורים מקצועיים

קורס פסיכומטרי מקצועי מועבר על ידי מורים המומחים בתחומם. אלה מורים שמכירים לעומק את הבחינה, עם כל החלקים המילוליים, המתמטיים שלה וכמובן חלק האנגלית. הם עברו אותה כמה פעמים בעצמם ויכולים לעזור לכם לעבור את הבחינה המיוחלת בקלות ובמהירות.

שפע של תרגולים

ההצלחה בפסיכומטרי תלויה רבות בתרגול. ואם אתם מעוניינים להשיג כמה שיותר תרגול, או תרגול אינסופי אם אפשר לומר כך, כדאי בהחלט להירשם לקורס. כי בקורס פסיכומטרי יש ספרים, חוברות ודפי עזר.

אתם לא לבד

כשנמצאים בקורס פסיכומטרי לא באמת נמצאים לבד. יש עוד אנשים כמוכם שמגיעים ללמוד לבחינה. תוכלו ליצור קבוצות לימוד וללמוד יחד לבחינה.

יודעים להעריך את ההספק שלכם

עם קורס מקצועי תוכלו להעריך את ההתקדמות שלכם בחומר. באמצעות בחינות ומבדקים המוערכים בקורס, אתם יכולים לראות כיצד התקדמתם.

מקיימים בחינות בפועל

בקורס פסיכומטרי מקיימים לא מעט סימולציות אשר מאפשרות לכם לתרגל בזמן אמת. הסימון יותר מתקיימות בחדר סגור ועל זמן והן מדמות מצב של בחינה. כך שמבחינה זו תגיעו מוכנים ככל הניתן.

יוצרים עם קשרים וחברים

אולי זה לא קשור ישירות לפסיכומטרי, אבל אתם יכולים ליהנות מחברה שעושים יחד קורס משותף. לא פעם נוצרו חברויות אמיתיות דווקא בקורס כזה, ואפילו אהבות וזוגיות שנמשכה שנים.

טיפים נוספים שכדאי להביא בחשבון כשלומדים לפסיכומטרי

קורס פסיכומטרי מקצועי יכול לסייע לכם רבות במעבר הבחינה, אבל זה עוד לא הכול. בסופו של דבר ההצלחה בבחינה תלויה בכם. היי תלויה בחלוקת הזמנים שאתם עושים ובסדרי העדיפויות שלכם. מכיוון שבחינת פסיכומטרי היא בחינה אינטנסיבית, כדאי לפנות לה זמן, לצמצם במשמרות בבית הקפה ולהקדיש לה את רוב הזמן.

אבל זה לא אומר שלא צריך לעסוק בפעילויות שונות שתורמות לאווירה ולמצב הרוח. דווקא ההפסקות שתעשו מהלימוד יעזרו לכם ללמוד טוב יותר ולהשיג שליטה על החומר. אז גם במהלך הלימודים לפסיכומטרי הקפידו על ביצוע פעילות גופנית, תזונה נכונה וגם השתדלו לעשות דברים שאתם אוהבים.

נגישות