מתנות לפסח: התכשיטים שיהפכו את החג הבא שלכן למושלם

מתנות לפסח: התכשיטים שיהפכו את החג הבא שלכן למושלם

יש כל כך הרבה רעיונות למתנות, אבל אם אתם מחפשים מתנה לפסח לאישה יקרה ללבכם – תכשיט הוא תמיד הימור בטוח. הנה כמה רעיונות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם אתם מחפשים את מתנת החג המושלמת עבור בת הזוג או קרובת המשפחה, כדאי שתכירו את ננו תכשיטים. בין אם תבחרו בשרשרת ובין או בצמיד או תליון, תוכלו להיות בטוחים שתהפכו את החג שלהן ללא פחות ממושלם.

קבלו את תליוני היוקרה של ננו תכשיטים

פסח הוא לא סתם חג, הוא חג של התחדשות, פריחה ואנרגיות טובות.

 

זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לכם להעניק לקרובים שלכם תליוני יוקרה. תליוני היוקרה של ננו תכשיטים מיוצרים בטכנולוגיה בלעדית, תליונים המעוטרים בהטבעה של זהב טהור 24 קראט. על ההטבעה הזו תוכלו לשלב כל טקסט שתרצו, מה שכמובן יהפוך את התליון שתעניקו לקרובים שלכם למזכרת מיוחדת במינה.

שרשראות לחג הפסח

אם אתם מחפשים מתנה לפסח לאישה, אין ספק ששרשרת מבית ננו היא אופציה מעולה עבורכם. תוכלו למשל לרכוש לה שרשרת עם השיר 'כנפי רוח' – שרשרת שעל התליון שלה מוטבע הטקסט של השיר של הרב קוק, בן אדם עלה למעלה עלה, באותיות זהב. השרשרת הזו, כמאמר השיר, תזכיר לכם כל הזמן כמה כוח יש בכם על מנת לעוף מעלה ולהגשים את כל החלומות והשאיפות שלכם.

בנוסף, תוכלו להעניק שרשרת עם שיבוץ ננו תנ”ך על כל 24 ספריו בעיצוב עץ החיים בסגנון קלטי. עץ החיים מייצג את היופי הפנימי והאישי שבכם, את ההתפתחות האישית שלכם הן במישור הרוחני והן מבחינת ההישגים שלכם בארץ, כאן ועכשיו. כמו שענפי העץ גדלים ומתחזקים, כך גם אתם ואין ספק שזו המתנה המושלמת לחג הפסח.

צמידים עם תליון

אם אתם מעדיפים להעניק לבת הזוג או לקרובת המשפחה צמיד יפה לחג, אתם במקום הנכון. את הצמיד עונדים על היד ובתוך כך מדובר בתכשיט שכל הזמן רואים בעיניים וזוכים ליהנות מהיופי שלו וממה שהוא מייצג. תוכלו להעניק למשל צמיד ננו תנ"ך עגול חלק עם 2 לבבות שמגיע בכמה דוגמאות, שרשרת זהב 14 קראט או זהב לבן 14 קראט. זה לא באמת משנה באיזו דוגמא תבחרו, אין ספק שמדובר במתנה מושלמת לחג האביב.

תליונים מיוחדים

אם אתם רוצים להעניק את המתנה המושלמת, כזו שבאמת יש לה משמעות, אתם צריכים לרכוש תליון שעליו מוטבע טקסט ייחודי. לדוגמא, תוכלו להעניק תליון מגן דוד עם טקסט של "ואהבת לרעך כמוך", טקסט בהטבעת זהב טהור של הפסוק הכי חשוב בתורה. כמו כל ההטבעות של ננו תכשיטים, גם ההטבעה הזו מתבצעת באמצעות טכנולוגיה פורצת שגורמת לטקסט לזהור ולנצוץ.

לסיכום, אם אתם רוצים להעניק לבת הזוג או לקרובת משפחה את מתנת החג המושלמת, כדי שתציצו בכל אחד מהתכשיטים המיוחדים והאיכותיים של ננו תכשיטים.

1
נגישות