מנות חדשות בקפה אופטימי אילת

מנות חדשות בקפה אופטימי אילת

קפה אופטימי הוא אחד המקומות היותר נעימים טעימים להעביר בהם ארוחה משפחתית או זוגית. שווה לנסות את המנות החדשות של ארוחת הבוקר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם אתם בחופשה באילת ומחפשים מקום לארוחה משפחתית או לחילופין ארוחה זוגית, הנה בית קפה מוצלח שמבטיח חוויה טעימה ומהנה: קפה אופטימי. לאחרונה הושקו בקפה אופטימי מנות חדשות וטעימות שהופכות אותו לבית הקפה הישראלי איטלקי הכי מסקרן באילת.

חופשה באילת – מתחילים את הבוקר בארוחה

גם אם בשגרה היומיומית שלכם בבית אתם נוטים לדלג על ארוחת בוקר, כאשר אתם בחופשה באילת אל תוותרו עליה. יום חופשה טוב נפתח בארוחת בוקר טובה, וכאמור, אין כמו קפה אופטימי כדי להתחיל איתו את היום. בתפריט תמצאו, בין היתר, ארוחת בוקר שכוללת כולל ביצים, פרנץ' טוסט, קפה ופירות טריים. המחיר סביר, מה שהופך אותו לאופציה מתאימה עבור מטיילים בעלי תקציב כזה או אחר. מי שרוצה לפתוח את הבוקר תחת כיפת השמיים, ייהנה ממקומות הישיבה בחוץ המשקיפים אל הנוף המדהים של ים סוף.

מנות חדשות בקפה אופטימי. צילום: שלומי זירה

תוכלו למצוא בקפה אופטימי שלוש מנות בוקר חדשות:

  • בוקר אמריקה: מנה טעימה ומשביעה הכוללת לחמניית בריוש שחורה עם ממרח אבוקדו, עגבנייה, סלמון מעושן, ביצה, מוצרלה.
  • ארוחת בוקר של שחיתות: ג'בטה ממולאת בגבינה, מוצרלה פרסקה, פסטו, רוטב שמנת, ביצה, מוקרמת עם מוצרלה בתנור.
  • שקשוקה גבינת עיזים.

כל המנות מוגשות עם סלט ירוק או קצוץ. קפה אופטימי מציע גם מגוון אפשרויות לארוחות צהריים וערב.

לאחר ארוחת הבוקר, שימו פעמיכם לחוף הים של אילת ליום של רגיעה. באילת יש כמה מהחופים הטובים בישראל. הקפידו לארוז הרבה קרם הגנה ושמשיות חוף. אם תהיו רעבים, יש כמה בתי קפה לצד החוף המציעים חטיפים קלים ומשקאות. עם מי הטורקיז ושוניות האלמוגים היפות שלה, קל להבין מדוע העיר הזו היא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם.

אם אתם לא רוצים רק לרבוץ, צאו להרים לטיול רגלי או טיול אופניים מאתגר. הנוף המדברי מסביב לאילת נותן לנפש שחרור ומרגוע, השקט של הרי אילת נשמע היטב למי שמוכן ללכת לטיול למיטבי לכת.

ויש כמובן עוד לא מעט אפשרויות לבלות באילת. מומלץ לבקר בכמה מהאטרקציות הפופולריות, ביניהן המצפה התת ימי, מועדון היאכטות המלכותי ומוזיאון פארק תמנע.

כשתהיו שוב רעבים, נצלו את שפע המסעדות של אילת. אם מתחשק לכם שייק פירות, סטייק או משהו קליל באמצע, תוכלו למצוא אותו באחת ממסעדות אילת.

קפה אופטימי – אווירה רגועה ומרגיעה

אם אתם באילת בחג או בחופשה, אתם בטח כבר מתחילים להרגיש את השינוי באווירה. יש משהו בעיר הזו שגורמת לכל המטיילים בה להוריד כמה מהלכים ולהיות נינוחים ורגועים יותר. בשביל רובנו, קצב החיים הוא מהיר ומסחרר מדי, וחופשה באילת יכולה להיות תרופה מצוינת שנותנת רוגע נפשי ונשימה ארוכה למשך תקופה ארוכה של כמה חודשי עבודה אינטנסיביים ככל שיהיו.

חלק משינוי האווירה והתחברות לרוגע של אילת זה גם הזמנים של הארוחות המשפחתיות. אפשר כמובן לקחת סנדוויצ'ים מהבית ולאכול על חוף הים, אבל אם אתם באמת רוצים להרגיש את הרוגע של אילת – מסעדת 'בוקר אופטימי' מושלמת לכך. אגב לא רק בבקרים, אלא במשך כל היום, תצאו משם אופטימיים רגועים ונינוחים במיוחד.

כל השנה אנחנו מתרוצצים. בחופשה אנחנו מאפשרים לעצמנו לפרגן לבת או בת הזוג, לפרגן לילדים, ולא פחות – לפרגן לעצמנו. זה בדיוק הזמן ליהנות מארוחה במסעדה טובה, כזו שנמצאת במקום שהנוף והאווירה מאפשרים רוגע ומרחבים לנפש. הרוגע והים יעשו את שלהם.

לאתר ולתפריט המסעדה https://cafeoptimi.co.il/

1
נגישות