טסים ללונדון? חנות לגו בלונדון היא הגדולה בעולם - וזה מה שתמצאו בה

טסים ללונדון? חנות לגו בלונדון היא הגדולה בעולם – וזה מה שתמצאו בה

בין הסמלים הבריטיים המוצגים בממדי ענק, כמו הביג בן, מסתובבים מדריכים שמלמדים טכניקות בנייה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דגם של הביג בן בגובה 6 מטרים מקבל את פניהם של המבקרים בחנות החדשה של לגו בלסטר סקוור בלונדון. בלילה הוא יואר ובכל שעה הוא יצלצל, בדיוק כמו השעון האמיתי – וזו רק אחת האטרקציות בחנות העצומה שפתחה שם החברה וזוכה לתואר "חנות לגו הגדולה בעולם". תהליך הבנייה של הביג בן העצום נמשך 2,280 שעות ודרש 200,000 אבני לגו. מי שיבקר בחנות לגו בלונדון יזכה גם לראות את מלכת אנגליה, אליזבת' – מפוסלת באופן מדויק מאבני לגו.

בקיצור, חנות לגו בלונדון היא אטרקציה שלא כדאי להחמיץ אם אתם טסים ללונדון, במיוחד אם אתם טסים עם ילדים (אבל ממש לא רק). בעידן שבו המסך ממלא את רוב זמנם של הזאטוטים, משחקים לילדים שיכולים לפתח אצלם מיומנויות אחרות ולחזק את היכולת שלהם להתרכז הם משחקים חיוניים מתמיד…

פואנטה בטלגרם

חנות לגו בלונדון

בחנות יש מרחבים גדולים המיועדים לבנייה ולהתנסות בכל סוגי הלגו, מדריכים שמלמדים טכניקות שונות, ודגמים עצומים של הסמלים המוכרים ביותר של לונדון – החל מדגם של תא טלפון וקרון ברכבת התחתית, דרך דמויות כמו שייקספיר ושומרי הראש של המלכה ועד מפת הרכבת התחתית וסמל האנדרגראונד המפורסם.

lego tube map

 

באווירת הסלפי, מציעה לגו בחנות אטרקציה של צילום עצמי שיודפס ויהפוך לאריזת לגו אישית המאפשרת לבנות דיוקן עצמי מ-400 אבני לגו.

עוד אפשר בחנות – כמו בחנויות אחרות של לגו – להשתמש בשירות ה-digibox. מדובר בשיתוף פעולה מקסים בן אינטל לבין חברת LEGO  העולמית. הלקוח אוחז בקופסה ומציב אותה מול עמדה ייעודית שמציגה במציאות רבודה איך ייראה הדגם בתום הבנייה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות