האם המחירים בחנות לגו ישראל ואתר LEGO משתלמים? אולי תופתעו

האם המחירים בחנות לגו ואתר LEGO בישראל משתלמים? אולי תופתעו

סוף סוף יש תחרות על מחירי LEGO בישראל, על רקע פתיחת חנות לגו רשמית והשקת אתר לגו אונליין. לפי בדיקת פואנטה, מחיר לגו באתר KSP לעתים יותר זול

חנות לגו בדזינגוף סנטר בתל אביב. צילום: אבישי פינקלשטיין
חנות לגו בדזינגוף סנטר בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש בזה אמנם משהו קצת פרובינציאלי, אבל אנחנו עדיין מתלהבים ממותגים בינלאומיים שפותחים חנויות רשמיות בישראל. וזה מה שקרה עכשיו עם לגו. לראשונה נפתחה חנות לגו בישראל (בדיזנגוף סנטר בתל אביב), ולאחר מכן ייפתחו חנויות נוספות במקומות אחרים בארץ. אמנם מוצרי לגו נמכרים בארץ מאז ומעולם, אבל לראשונה נפתחת חנות LEGO בישראל באופן רשמי, כמו החנות של LEGO בלונדון ובמאות ערים אחרות בעולם. מה שלא פחות משמעותי לצרכן הישראלי הוא שנפתח גם אתר לגו אונליין המופעל ע"י המותג. אמנם, בבדיקת פואנטה מחירי לגו ישראל לא בהכרח יותר זולים מאשר אצל המתחרים, אבל זו בדיוק הבשורה מבחינת הצרכנים הישראלים. זו בשורה כפולה, מפני שלא רק שיהיה להם כאן יותר מבחר, הגעת לגו לישראל גרמה לכך שהמחירים כבר ירדו. לפי הנתונים, מדובר כבר עכשיו בירידה 35% בהשוואה למחירים לפני מספר חודשים.

מחירים: אתר לגו ישראל לעומת KSP

כך למשל, בשבוע האחרון היה אפשר לקנות את ערכת לגו ספינת שומרי הגלקסיה באתר KSP במחיר שכבר מזכיר את המחיר באתר לגו בחו"ל: 572 ש"ח. כרגע המחיר עלה ל-621 ש"ח – והוא יותר זול מהמחיר של הדגם הזה בחנות לגו הרשמית.

לגו מארוול ספינת שומרי הגלקסיה

לגו ספינת הגלקסיה

חנות לגו בישראל ואתר לגו אתר KSP
689 ש"ח 621 ש"ח > לחצו להזמנה >

 


לגו מרכז שיגור טילים

מחיר KSP יותר זול אשר באתר לגו באנגליה

 

חנות לגו בישראל ואתר לגו אתר KSP
559 ש"ח 464 ש"ח > לחצו להזמנה >

 


לגו FRIENDS דגם 41449

 

LEGO FRIENDS דגם 41449

 

חנות לגו בישראל ואתר לגו אתר KSP
279 ש"ח 206 ש"ח > לחצו להזמנה >

 


לגו הארי פוטר, טירת הוגוורטס, דגם 71043

 

לגו הארי פוטר טירת הוגוורטס דגם 71043

 

חנות לגו בישראל ואתר לגו אתר KSP
כ-1700 ש"ח 1813 ש"ח > לחצו להזמנה >

ואלה רק כמה דוגמאות. בדיקה מגלה שכל דגמי לגו באתר KSP נמכרים כבר עכשיו בהנחה, החל מערכות מלחמת הכוכבים האהובות, דרך נינג'גו ועד הערכות הקלאסיות. לכן, ההמלצה היא לבדוק ולהשוות מחירים לפני כל קנייה, כי המחירים משתנים כל הזמן.

חנות LEGO בדיזנגוף סנטר: לצאת מהמסך כדי לקבל חוויה

חנות לגו בישראל נפתחה כאמור בדיזנגוף סנטר, בעיתוי מצוין מבחינת ההורים שמחפשים תעסוקה לילדים בחופש הגדול.
החנות מציעה חוויה דומה לזו שמציעות חנויות לגו בעולם: מגוון רחב של מוצרים, חלקם כאלה שנמכרים רק בחנויות הרשמיות של LEGO, צוות עובדים שמכונים "הבונים" וגם אירועים פתוחים לקהל. בנוסף, יוצעו לקהל דמויות לגו אישיות, בלעדיות וייחודיות לישראל.

הקונספט של החנות, כאמור, מזכיר את הקונספט של לגו בכל העולם – כך למשל בחנות לגו בלונדון יש מיצגים של מלכת אנגליה והביג בן ובמקומות אחרים בעולם נוהגים בחנויות LEGO להרכיב כל מיני דמויות מוכרות לקהל המקומי.

תכנון ועיצוב החנות בוצע על ידי צוות מקצועי של חברת LEGO ומהווה אחת מהחנויות הראשונות בעולם שמעוצבות בסגנון החדש (סגנון חנויות העתיד של LEGO). בחנות החדשה מודגש הצבע הצהוב המזוהה עם החברה וכן משולבים בתוכו פסלים בתלת מימד, מסכי דיגיטלים עם תוכן ייחודי לחנויות הרשמיות של LEGO בעולם ועוד.

החנות מציעה מספר חוויות ייחודיות לראשונה בישראל, כגון יצירת דמות אישית (Build a mini Figure), ורכישת בריקים בתפזורת מהקיר Pick A Brick המזוהה עם חנויות LEGO בעולם.

חנות לגו בדיזנגוף סנטר תל אביב
חנות לגו בדיזנגוף סנטר תל אביב. צילום: אבישי פינקלשטיין

הבשורה הנוספת מבחינת הצרכנים הישראלים היא כאמור השקת אתר LEGO ONLINE. כמובן שגם היום אפשר להזמין מוצרים של לגו אונליין בארץ, אך עד כה מדובר היה במוצרים שיובאו לארץ ולעתים קרובות נמכרו במחיר גבוה ביחס למחיר בחו"ל. כעת יהיה לצרכנים הישראלים קל יותר להשוות מחירים. הזכיין של לגו בישראל, ערן תור, מבטיח שהבידול בין האתר הרשמי לאתרים אחרים שמוכרים לגו יהיה גם במוצרים בלעדיים.

בכל מקרה, מי שמעדיף להגיע לחנות פיזית – ויש לכך כמובן סיבה טובה מבחינת החוויה שחנויות LEGO מציעות, יוכל בהמשך למצוא חנויות בעוד מקומות בארץ. הענקית הדנית תקים חנויות גדולות, בעיקר בקניונים.

חנות לגו בדיזנגוף סנטר – שטח ענק שאכלס 6 חנויות

חנות לגו בישראל - דיזנגוף סנטר תל אביב
חנות לגו בישראל – דיזנגוף סנטר תל אביב

חנויות לגו בעולם הן חנויות גדולות מאוד, וגם חנות לגו בדיזנגוף סנטר גדולה: היא מתפרסת על שטח של של יותר מ-240 מ״ר, וזאת אחרי שאוחדו 6 חנויות נפרדות לכדי חנות אחת, והוקצו שטחים נוספים הצמודים לחנות לטובת תצוגות לגו מתחלפות ומתחם פעילויות.

מי עומד מאחורי חנות לגו ישראל?

כאמור הזכיין של לגו ישראל הוא ערן תור, שהוא גם הזכיין של נינטנדו בישראל ובעבר היה מנכ"ל איי דיגיטל. תור קיבל את הזיכיון למרות שיבואנית לגו לישראל היא חברת אילנית, אשר ידועה במחירים הגבוהים שהיא גובה. בפברואר 2022 תור הבטיח שהמחירים של LEGO ישראל יהיו נגישים, ובקרוב נוכל לבדוק אם הוא עומד בהבטחתו. תור סיפר שהוא עמל 8 שנים כדי לשכנע את LEGO העולמית לפתוח חנויות בישראל, משום שהקהל הישראלי לא זכה עד כה ליהנות מהחוויה המלאה של המותג – כפי שזוכים לה צרכנים אחרים בעולם.

ערן תור, זכיין לגו ישראל
ערן תור, זכיין לגו ישראל. צילום: אבישי פינקלשטיין

מה שבטוח, לתור יש לא מעט ניסיון והיכרות עם הצרכנים הישראלים. בעבר הוא כיהן כמנכ"ל רקיט בנקיזר וכיהן בתפקידים שונים ביוניליוור בישראל ובעולם. יש  לקוות שהוא יידע להציע לצרכנים הישראלים את התמורה ההולמת ביותר ואת החוויה שהם כבר יודעים מביקוריהם בחו"ל שאפשר לקבל.

בינתיים נראה שהמשווקים בארץ לא עושים לו חיים קלים – ומי שמרוויח אלה הצרכנים, שסוף סוף נהנים ממחירים תחרותיים ללגו בישראל – אפילו בהשוואה לחו"ל.

מהבדיקה שלנו עלה כי רשת KSP למשל, אשר כבר כמה שנים משווקת לגו בישראל, מציעה על חלק מהמוצרים מחירים יותר זולים אפילו מהמחירים בחו"ל.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות