LG WING - גם דור 5 וגם מסך כפול שמשלב צפייה לאורך ולרוחב בו זמנית

LG WING – גם דור 5 וגם מסך כפול שמשלב צפייה לאורך ולרוחב בו זמנית

LG WING הוא מכשיר חדשני שמאפשר לצרכנים לעבוד על שני מסכים במקביל – מבלי שמדובר במסך מתקפל. איך עובד הווינג? חדשות הסלולר בפואנטה

LG WING
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לא בכל יום אנחנו רואים חדשנות אמיתית בתחום הסמארטפונים, ו-LG WING מביא חדשנות כזאת. מדובר בסמארטפון עם מסך נפתח – אבל לא מסך מתקפל… למה הכוונה? למעשה מדובר LG ווינג הוא סמארטפון עם שני מסכים שמאפשרים למשתמש לעבוד בתצורה של סמארטפון רגיל או בתצורה של שני מסכים בצורת האות T.

LG WING – פרטים נוספים

LG WING הוא מכשיר דור 5. הוא מושק ממש במקביל לאייפון 12 וקצת אחרי גלקסי S20 FE – שניהם אמורים להיות מכשירי דור 5, אך אינם כאלה עדיין (גם האייפון וגם הגלקסי צריכים לקבל עדכון גרסה בחודשים הקרובים). לכן, עבור מי שמחפש כרגע מכשיר 5G, מדובר בחלופה מעניינת במיוחד.

כאמור, מדובר בסמארטפון עם שני מסכים – אשר אינו סמארטפון מתקפל קלאסי כמו גלקסי פולד (אשר נפתח כמו ספר) או גלקסי Z FLIP (אשר נפתח כצדפה).

כאשר פותחים את המסך המשני, המסך התחתון נפתח בצורה אנכית למסך העליון. המסך העיקרי הוא מסך 6.8 אינץ' באיכות FHD + POLED, והמסך המשני הוא מסך 3.9 אינץ'.

המשתמש יכול לבחור אם להשתמש בטלפון במצב סגור, או לפתוח את המסך המשני. מרגע הפתיחה, מסך התחתון יכול לשמש מקלדת, מסך לקבלת הודעות או מסך שליטה במצלמה. אפשר לבחור אילו אפליקציות יוצגו בכל אחד מהמסכים.

המסך הכפול מאפשר מולטי-טאסקינג, למשל לצפות בסרטון וידאו בחלק העליון ולענות להודעות במסך התחתון.

ב-LG מבטיחים כי הציר נבדק 300,000 פעם והוא עמיד במיוחד.

אל תישארו בחוץ… לחצו כאן כדי לקבל העדכונים החמים שלנו בטלגרם >

מצלמות ב-LG WING

למכשיר 3 מצלמות אחוריות (העיקרית של 64 מגה פיקסל) ומצלמת סלפי קופצת של 32 מגה פיקסל עם אפקט בוקה, גם בווידאו. בחברה אומרים כי היא נבדקה 250,000 פעם.

LG WING מצלמה

ב-LG שמים דגש על ה"גימבל". המסך השני של ה-LG WING מהווה נקודת אחיזה נוחה ומאפשר יציבות ומניעת רעידות בעת הצילום, בעיקר צילום וידאו. בחברה אומרים כי ב-LG WING ישנם כמה פיצ'רים מתקדמים שכיום אפשר למצוא רק במחזיקי גימבל מקוריים, כמו ג'ויסטיק לשליטה בזווית המצלמה, אפשרות נעילה למניעת רעידות וטשטוש, מצב "עקוב אחרי" לצילום חלק יותר בתנועה, מעקב אחר תנועה אופקית עם טלטול  מינימלי ומצב תצוגה המאפשר לתפוס תנועה דינמית.

מה עוד יש ב-LG WING?

  • סוללת 4,000 מיליאמפר/שעה + טעינה אלחוטית.
  • מעבד – סנאפדראגון 765.
  • ציפוי דוחה מים ואבק בתקן IP54.
  • פתיחת המכשיר מתבצעת באמצעות זיהוי טביעת אצבע על המסך.

מחיר: כ-3,200 ש"ח.

המכשיר מגיע עם כיסוי ומגן מסך. בתקופת ההשקה יחולקו נרתיקים איכותיים יותר.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות