5 טיפים על iOS14 - מערכת ההפעלה החדשה של אפל

5 טיפים על iOS14 – מערכת ההפעלה החדשה של אפל

החל מווידג'טים בגדלים שונים ועד סרטון מוקטן בתוך המסך – הצצה לחידושים של iOS14, מערכת ההפעלה החדשה של אפל

IOS14
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מערכת ההפעלה של אפל iOS14 הוכרזה השבוע, למרות העיכוב בהכרזת אייפון 12. זאת, במקביל להשקת הדור החדש של האייפד והשעונים החכמים של החברה – Apple Watch series 6 ו-Apple Watch SE. אז מה אתם צריכים לדעת על iOS14?

הנה 5 טיפים על iOS14

1. ווידג'טים במערכת ההפעלה iOS14

החידוש בווידג'טים מהווה שינוי שישפר משמעותית את נוחות השימוש באייפון. עבור מי שמשתמש בסמאטרפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד זה נראה מובן מאליו, אבל באפל מדובר בחידוש.

מעתה אפשר לשלב ווידג'טים בעמודי האפליקציות. הווידג'טים מגיעים בגודל שונה, כך שהמראה האחיד של אריחים בגודל קבוע בעמוד הבית נשבר. אפשר להטמיע אותם בין אפליקציות באמצעות גרירה והנחה, כמו אפליקציה רגילה.

הווידג'טים גם עוצבו מחדש וקבילו מראה ידידותי יותר.

2. תמונה בתוך תמונה

אם יש לכם אנדרואיד, אתם בטח גם מכירים את זה שאפשר לראות סרטון בתוך מסגרת מוקטנת תוך כדי שימוש במכשיר. גם את זה אפל משלבת עכשיו במערכת ההפעלה החדשה (Picture in Picture).

אפשר לשנות את גודל חלון הווידיאו, אפשר להזיז אותו למיקום הנוח לכם ואפשר למזער אותו כך שתוכלו רק להאזין לסאונד מבלי לראות אותו.

3. מתאימה לרוב האייפונים הישנים

לא צריך מכשיר חדש של אפל כדי להוריד ולהפעיל את iOS14. גם אם יש לכם מכשיר בן 5, המערכת תתאים. למעשה, כל מיש שי לו אייפון מאייפון 6S ומעלה יכול לשדרג את מערכת ההפעלה.

4. App Library

IOS14

במסך הבית יש ספריית אפליקציות – App Library. מדובר במיקום חדש בקצה עמוד הבית שבו אפשר לארגן את כל האפליקציות בתצוגה נוחה להבנה ולניווט.

5. תצוגה ידידותית של שיחות נכנסות

שיחה נכנסת לא משתלטת על המסך. צילום: אפל

כאשר המשתמש מקבל שיחה נכנסת, היא מופיעה כבאנר על המסך ולא על מסך מלא כמו שהיה עד עכשיו. כך, השיחה הנכנסת לא משתלטת על המכשיר ולא מפריעה לשימוש השוטף.

היה לכם מעניין, איזה כיף. נשמח אם תפרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

טלוויזיה LG




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות