טיפים לרכישת ביטוח רכב וביטוח דירה

טיפים לרכישת ביטוח רכב וביטוח דירה

אם אתם נותנים לביטוח שלכם להתחדש באופן אוטומטי, אתם עושים טעות. היכנסו לכתבה וקבלו טיפים שיוזילו לכם את ביטוח הרכב ואת ביטוח הדירה

טיפים לביטוח דירה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאמר אורח בשיתוף כלל ביטוח

דירה ורכב הם הנכסים הכי חשובים ויקרי ערך שיש לנו, כך שכמעט מיותר להסביר למה חשוב לבטח אותם. מדובר בנכסים בשווי של מיליוני שקלים, שיש בהם כמובן גם תכולה יקרה. בין אם אנחנו חוששים מפריצה ובין אם רוצים להיות מכוסים מפני הצפה או שריפה – ביטוח ייתן לנו מענה לכל תרחיש.

אולם, למרות שכולנו יודעים כמה חשוב שיהיה לנו ביטוח רכב וביטוח דירה, רבים מאיתנו לא משקיעים יותר מדי זמן או מחשבה בבחירת הביטוחים האלה ובהבנת הסעיפים שמסתתרים בפוליסות.

לעתים קרובות אנחנו מחדשים את הביטוח באופן אוטומטי, אבל חשוב מדי פעם לשוב ולבדוק אם אנחנו מכוסים בצורה מיטבית ואם אפשר לשפר הן את פוליסת ביטוח הרכב שלנו והן את פוליסת ביטוח הדירה. מן הסתם, כדאי גם לבדוק מדי פעם אם אפשר להוזיל את הפוליסות.

ביטוח רכב – טיפים שחשוב להכיר

בעולם ביטוחי הרכב חלו שינויים גדולים בשנים האחרונות.

הנחה על נהיגה מועטה

כך למשל, אם אתם נהגים זהירים או נהגים שנוסעים מעט – תוכלו לשלם פחות מנהגים אחרים. קחו למשל את ביטוח הרכב בכלל ביטוח. כבר מזמן לא מדובר בפוליסה האחידה שהכרנו בעבר, אלא בפוליסה שיש בה הרבה יותר תגמול על נהיגה זהירה. בכלל ביטוח מציעים למשל את מסלול כלל מטראז'. מדובר בתוכנית ביטוח ייחודית שבה נהגים שנוסעים מעט יכולים לקבל הנחה של 10% על הביטוח, בנוסף להנחות הקיימות. גובה ההנחה עולה ככל שמספר הקילומטרים שהנהג נוסע בשנה פוחת.

פתרונות לנהגים חדשים

בעיה אחרת שכיום בעולם ביטוחי הרכב כבר יש לה פתרון היא בעיית הביטוח היקר לנהג חדש או לנהג צעיר. בישראל, שבה רבים מהנהגים הצעירים או החדשים הם חיילים, ההורים לא רוצים לשלם על ביטוח שנתי יקר – אך מצד שני רוצים לאפשר לילדיהם לנהוג. בכלל ביטוח מציעים להורים כאלה פתרון של ביטוח לנהג זמני, בעלות יומית של פחות מ-30 שקל ליום.

ביטוח דירה – טיפים להרחבת הכיסוי ולהוזלת הפוליסה

גם בעולם ביטוחי הדירה התחרות עושה את שלה ואפשר להוזיל את הפוליסה.

ביטוח רכב ודירה באותה חברה

אחד הטיפים שצרכנים מעטים מכירים כדי להוזיל את ביטוח הדירה, הוא לרכוש את ביטוח הרכב והדירה באותה חברה. כך למשל, בכלל ביטוח מציעים למי שיש לו פוליסת ביטוח במסלול הירוק שלה, לקבל הנחה על פוליסת ביטוח הדירה.

הנחה על ביטוח התכשיטים

בכלל ביטוח מציעים במסגרת המסלול הירוק גם כיסויים מורחבים שכל מבוטח זקוק להם, כמו כיסוי לדוד שמש ללא תוספת פרמיה או כיסוי לתכשיטים ודברי ערך עד 15% בכל הסיכונים – ללא תוספת פרמיה.

גם העובדים שלכם מבוטחים

נקודה חשובה נוספת שכדאי להכיר בביטוח הדירה הוא הכיסוי שיש בפוליסה לאנשים שעובדים אצלכם במשק הבית. כך למשל, במסלול "כלל ראשון לבית בטוח", ניתן כיסוי ביטוחי למבנה הדירה או לתכולתה, וכן כיסוי לאחריותו של המבוטח כלפי צד שלישי ו/או כלפי עובד משק ביתו.

אל תתעצלו, זה שווה את זה

בשורה התחתונה, גם אם אתם עסוקים ואין לכם אנרגיות להתעסק בפוליסת הרכב ובפוליסת הדירה שלכם, הדבר הנכון לעשות הוא מדי שנה לעבור על הביטוחים ולבדוק אם הם עדיין מתאימים לכם, אם אתם יכולים לשפר אותם ואם אתם יכולים להוזיל אותם. יש לזה חשיבות רבה גם בהיבט של חיסכון בהוצאות וגם בהיבט החשוב של כיסוי מיטבי בעת הצורך.

 

 

1
נגישות