סטוריטל (Storytel) משיקה ספרים מוקלטים ודיגיטליים במחיר משתלם

סטוריטל (Storytel) משיקה ספרים מוקלטים ודיגיטליים במחיר משתלם

אפליקציית סטוריטל (Storytel) מציעה לא רק האזנה לספרים מוקלטים, אלא גם קריאה של ספרים דיגיטליים ושילוב בין השניים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מתי בפעם האחרונה שמעתם את א.ב יהושע קורא לכם בקולו את ספרו "שלושה ימים וילד"? עולם הספרים המוקלטים, ספרי האודיו והספרים הדיגיטליים תופס תאוצה בשנים האחרונות, וכעת מתחילה לפעול בישראל גם חברת ספרי האודיו והספרים הדיגיטליים הבינלאומית Storytel, אשר רכשה את חברת iCast הישראלית. באמצעות סטוריטל אפשר להאזין לספרים מוקלטים, אפשר לקרוא ספרים דיגיטליים ואפשר גם לשלב ביניהם ולעבור מקריאה להאזנה ולהפך. מדובר בעשרות אלפי ספרים להאזנה ולקריאה בעברית, באנגלית וברוסית.

מה ההבדל בין סטוריטל ל-iCast?

סטוריטל פועלת כעת במקביל לאייקאסט, ותוכלו לרכוש שם מנוי בכ-50 שקל לחודש, בעוד שמנוי ל-iCast עולה כ-40 שקל וכולל רק מנוי לספרים מוקלטים. אולם, כאמור, המנוי אינו מספק את אותם שירותים.

מנוי בכ-50 שקל בחודש לסטוריטל כולל גם ספרים מוקלטים וגם ספרים דיגיטליים שאפשר להוריד, כאשר מדובר בקריאה והאזנה ללא מגבלה (גם במנוי מבוגר וגם במנוי ילד).

מנוי בכ-40 שקל לאייקאסט מאפשר רק האזנה לספרים מוקלטחם, ויש הגבלה של 80 שעות חודשיות למנוי אחד.

הספרים המוקלטים של סטוריטל הם הספרים שמוצעים גם ב-iCast, והם כוללים את מיטב הסופרים ואת מיטב הקריינים.

ההבדל העיקרי בין שתי האפליקציות הוא שבסטוריטל אפשר לעבור בין האזנה לספרי אודיו לבין קריאה דיגיטלית. כרגע הרשימה העברית בתהליכי מעבר.

מה מציעה סטוריטל?

  • שילוב של ספרים מוקלטים וספרים דיגיטליים באפליקציה אחת.
  • מעבר בלחיצת כפתור מהאזנה לקריאה ובחזרה.
  • קריאה והאזנה גם באנגלית ורוסית.
  • מצב ילדים – המאפשר גם לקטנים להשתמש באפליקציה מבלי להיחשף לתכנים שלא מתאימים לגילם.
  • מנוי משולב לילד ומבוגר – כל מינוי כולל כניסה לספרייה המבוגרים וספריית הילדים.
  • סימניות, רשימות תוכן והמלצות מותאמות אישית, ומונה שמראה כמה אנשים מקשיבים לספר בנוסף אליכם.

בחברת בטוריטל אומרים כי המטרה הסופית היא ש=iCast תוחלף לחלוטין בסטוריטל, אבל בהדרגה, כך שהצרכנים יעברו תהליך הסתגלות.

דוגמאות לספרים המוקלטים של סטוריטל (Storytel)

בין הספרים המוקלטים שאפשר להאזין להם דרך Storytel אפשר למצוא את הספר ״הראיון האחרון״ מאת אשכול נבו שמקריא תומר שרון, את הספר ״גדר חיה״ מאת דורית רביניאן שקוראת ריקי בליך, את הספר "על הדברים החשובים באמת" שכתב וקורא חיים שפירא, וכאמור, את הספר ״שלושה ימים וילד״ שמקריא מחבר הספר, הסופר א. ב. יהושע.

האפליקציה מציעה גם ספרי ילדים, ביניהם ״דוקטור מרשמלו מלו״ שמקריאה הסופרת עצמה – שלומית כהן אסיף.

> אוהבים עדכונים כאלה? לחצו והצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו >>

 

דוגמאות לסופרים נוספים: יובל נח הררי, סביון ליברכט, רם אורן, יהושע קנז, מיכל שלו, דן אריאלי, חיים שפירא, יובל אברמוביץ׳, חיים באר.

בקטלוג הספרים באנגלית מופיעים מותחנים מאת סטיבן קינג, קלאסיקות כמו ההוביט, נשים קטנות ואנה קארנינה ועוד רבי מכר בינלאומיים.

ספרים דיגיטליים לקריאה, ספרים מוקלטים ושילוב בין קריאה להאזנה

כאמור, הפלטפורמה של סטוריטל מציעה קטלוג הכולל ספרים דיגיטליים (e-books) שניתן לקרוא בטאבלט או במכשיר הנייד, וספרי אודיו (audio books).

סטוריטל מביאה גם את בשורת השילוב בין קריאה דיגיטלית להאזנה. במגוון רב של ספרים ניתן יהיה לעבור בכל שלב בספר מקריאה להאזנה ולהיפך, ובכך להמשיך להאזין לספר תוך כדי ביצוע פעילויות שונות כמו ספורט, בישול או פשוט בזמן הפנוי.

מבצעים בפואנטה

 

סטוריטל היא אחת מחברות ספרי האודיו והספרים הדיגיטליים הגדולות בעולם, ופועלת ביותר מ-20 מדינות. האפליקציה מציעה גישה ליותר מחצי מיליון כותרים שונים ב-30 שפות, ויש לה כ-1.5 מיליון מנויים בכל העולם.

בשנת 2020, היקף שוק ספרי האודיו הוערך ביותר מ-3 מיליארד דולר, והוא צפוי לצמוח ב-15% מדי שנה בעשור הקרוב.

מוטי ליפמן, מייסד ומנכ"ל iCast ומנהל אזורי ב-Storytel: ״הכניסה של סטוריטל לזירת הספרים הדיגיטליים בישראל היא בשורה מהפכנית עבור הצרכנים. כעת כולם, ילדים ומבוגרים, יכולים ליהנות מחוויית סיפור חדשה, איכותית ונגישה. אנחנו מצפים להיות חלק אינטגרלי מחיי היומיום, ושמחים להוסיף עוד שפה לספרייה המדהימה והאיכותית של סטוריטל. העבודה בשנים האחרונות לצד הסופרים הגדולים ביותר בארץ, מעצימה אף יותר את הבשורה שאנו מביאים. אני מאמין שבעתיד הקרוב ניצור פה תרבות קריאה חדשה״.

אשכול נבו: ״אם בעבר כל האנשים שהיו מגיעים למפגש סופר איתי היו מספרים שקראו את הספר, הרי שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מספרים לי שהאזינו לו. מבחינתי, זה נפלא. מעבר לעובדה שזה מאפשר לקהלים חדשים גישה ליצירה שלי, הביצוע הקולי מחייה את המילה הכתובה וטוען אותה ברגש״.

היה לכם מעניין? מאוד נשמח אם תפרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות