מיקסר DAVO: המותג הישראלי שרוצה לעשות בית ספר לקנווד וקיטצ'נאייד

המותג הישראלי שרוצה להתחרות בקנווד, קיטצ'נאייד ונינג'ה

הישראלים אוהבים לבשל ולאפות ויש להם דרישות ייחודיות. המותג DAVO מציע מיקסר המותאם לדרישות הקהל הישראלי, מכונת גלידה שמתחרה בנינג'ה ועוד

DAVO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אין בית בישראל שאין בו מיקסר, כאשר המותגים המובילים הם קנווד (Kenwood) וקיטצ'נאייד (Kitchenaid). בכלל, בכל בית ישראלי יש מוצרים למטבח כמו מסחטת מיץ, מכונת גלידה וכו' של מותגים כמו נינג'ה (Ninja), בוש (Bosch) ועוד. בעבר לא היה מותג ישראלי שהתחרה במותגים הבינלאומיים הללו, אבל בשנים האחרונות הולך ומתבסס בארץ גם המותג DAVO של החברה הישראלית OIG. תחת המותג DAVO, חברת OIG מייצרת מגוון מוצרים, החל ממיקסר ועד מכונת גלידה. הייצור עצמו לא מתבצע בישראל (כפי שבדרך קורה גם עם מותגים בינלאומיים אחרים, אשר מייצרים בסין, בתורכיה וכו') – אולם הפיתוח והתכנון מתבצע כאן.

בחברה אומרים שהמפעלים שבהם היא מייצרת בחו"ל הם אלה שמייצרים עבור מותגים בינלאומיים. ב-OIG ממתגים את מוצריהם כמוצרי פרימיום ומתחייבים לאיכות גבוהה של חומרי גלם ועמידות לטווח ארוך. את זאת, כמובן, יהיה צורך לבחון לאורך שנים. כרגע, החברה מנסה להתחרות ראש בראש עם המותגים החזקים המוכרים גם מבחינת טכנולוגיה וגם מבחינת עיצוב.

המטרה: לתפוס מקום במטבח הישראלי באמצעות שתי דרכים: האחת, התאמה לדרישות הצרכנים הישראלים. השנייה, שימוש במשפיענים ישראלים ושילוב בתוכניות בישול.

DAVO מצטרף למותגים אחרים, בינלאומיים, שמיובאים לארץ ע"י OIG, כמו nuteibullet או ritter. אולם, זהו המותג היחיד שממש מיוצר ע"י החברה.

DAVO: הצרכנים הישראלים ביקשו, החברה ייצרה את המיקסר בהתאם

ההתאמה לדרישות של הצרכנים הישראלים מתבטאת למשל בעובדה שמיקסר דאבו הוא מיקסר שקט יותר מדגמים מתחרים. שיפור נוסף שאותו פיתחה OIG במיקסר DAVO הוא וו לישה ספירלי, שמאפשר להגיע לכל מקום בקערה (זמין רק בדגם החדש).

מיקסר DAVO PRO 5760

מיקסר DAVO

בתחום המיקסרים, דגם הדגל של OIG כרגע הוא מיקסר חדש ומתקדם של המותג DAVO PRO. זהו מיקסר חזק ומקצועי המגיע עם תצוגת LED דיגיטלית – שאנחנו לא רגילים לראות במיקסרים. הוא מגיע עם שני סוגי קערות בנפח 7 ו-8 ליטר, מטחנת בשר נלווית ואביזר להכנת נקניקים. יש לו 11 סוגי מהירויות ייעודיות עבור 4 תוכניות (בחישה, בצק, קרם והקצפה) בהספק של W1,800.

כאמור, בחברה שמים דגש על נושא הרעש. הדגם הזה מייצר רמת רעש נמוכה במיוחד של 69 דציבלים בלבד במהירות המקסימלית. מאפיין ייחודי אחר הוא וו הלישה הספירלי. ב-OIG פיתחו את הוו הספירלי בעקבות משוב שיקבלו מצרכנים, שדיווחו כי הם מתקשים ללוש בנוחות את כל הבצק, ולכן פיתחו וו לישה ארוך יותר וספירלי שמגיע לכל הנקודות. ניתן ללוש 3 ק"ג בצק.

מכונת גלידה DAVO 1280

מכונת גלידה DAVO

תחת המותג DAVO, חברת OIG מציעה גם מכונות גלידה. למעשה, יש לה מכונות גלידה כבר כמה וכמה שנים, אבל כעת לאור ההשקה של מכונת הגלידה של המותג האמריקאי המצליח נינג'ה קרימי (Ninja Creamy), כל התחום של מכונות הגלידה תפס תאוצה.

הדגם החדש ביותר של מכונות גלידה DAVO הוא DAVO 1280, והחידוש בו הוא שיש לו יחידת הקפאה עצמאית: מערבבים או מקציפים את חומרי הגלם, שופכים למיכל לתחילת ההקפאה, והגלידה מוכנה תוך פחות משעה. הדגם בעל נפח מיכל של 1.2 ליטר.

סדנאות ושירות – כך מגיע המותג DAVO לצרכנים הישראלים

כדי להחדיר אתה המותג, חברת OIG משווקת אותו בלמעלה מ-250 נקודות מכירה, החל מרשתות מוצרי חשמל ועד חנויות פרטיות ואתרי סחר מובילים כמו KSP ולאסטפרייס.

מעבר לכך היא מציעה סדנאות ללקוחות במרכז הסדנאות במטה החברה במודיעין. החברה אף גייסה לשורותיה את השף קונדיטור חן כהן, אשר מעביר סדנאות. הסדנאות הן חלק ממהלך רחב יותר של יצירת קהילה. כאמור, בנוסף לכך בחברה גייסו לא מעט משפיענים שמשתמשים במוצרים, מצלמים את עצמם, מעלים לרשת ועוד.

המותג הישראלי DAVO יימכר בחו"ל ויתחרה במגרש של הגדולים

השאיפות של OIG לגבי המותג DAVO PRO ממש לא מסתיימות בגבולות מדינת ישראל. את המותג, שהחברה מפתחת כבר מ-2018 כמותג פרימיום ישראלי, היא מתחילה להחדיר לשוק האירופאי במדינות כמו אנגליה, גרמניה, איטליה וצרפת.
בהמשך שנת 2023 המותג יימכר גם בשוק האמריקאי. "בכך אנו הופכים את מותג מוצרי החשמל DAVO PRO למותג הפרמיום הישראלי הראשון שיוצא אל מחוץ לגבולות ישראל", אומר מנכ"ל החברה, איציק גבאי.

OIG – רקע כללי

חברת OIG הינה חברה משפחתית העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים מעל 25 שנה. את החברה ייסדו האחים אשר שמים את הלקוח וחווית השירות בראש סדר העדיפויות. OIG שואפת להוביל ולהיות חוד החנית ביצירת מוצרי חשמל ביתיים המותאמים לצורכי הקהל הישראלי, תוך מתן דגש על חדשנות טכנולוגית, עיצוב עילי וחווית לקוח.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות