אירוח בחגים ללא גלוטן

אירוח בחגים ללא גלוטן

אירוח לא גלוטן הוא כיום פשוט יותר מאי פעם, אפשר להזמין מוצרים מוכנים ללא גלוטן וגם חומרי גלם מכל הסוגים באתר פינוקיצ'ן

אירוח ללא גלוטן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעונת החגים כולנו מתארחים ומארחים ארוחות חג וארוחות משפחתיות רבות. ימי החופש המשותפים רבים וכך גם המפגשים המשפחתיים והחברתיים. בשולחנות רבים בארץ יושבים לארוחות החג אנשים המעדיפים להימנע מצריכת גלוטן – קבוצה גדולה ובלתי מבוטלת באוכלוסייה אשר רק הולכת וגדלה משנה לשנה. בזכות אתרים כמו "פינוקיצ'ן" ניתן למצוא את כל המוצרים עליהם רק ניתן לחשוב בגרסאות נטולות גלוטן, כולל מוצרים מוכנים לסוגיהם.

מבחר המוצרים נטולי הגלוטן שניתן למצוא כיום הוא עצום ומגוון ביותר, וכולל בתוכו גם מוצרים מוכנים (או כמעט מוכנים) רבים, אשר רלבנטיים בסיטואציות שונות דוגמת ארוחות חג וימים בהם אנו מארחים. מה ניתן למצוא כיום בתחום זה ומדוע כדאי להתנסות בחוויית הקנייה בפינוקיצ'ן?

פיצה ללא גלוטן, עוגות, לחמים ועוד: מוצרים מוכנים נטולי הגלוטן

ניתן למצוא כיום חומרי גלם בסיסיים לבישול (דוגמת קמחים ומוצרי אפייה) בגרסאות נטולות גלוטן, כך שאם ברצוננו לבשל ארוחה שתהיה גם ידידותית לצליאקים – לא חסרות אפשרויות.

גם במקרה של מוצרים מוכנים מסוגים שונים ניתן למצוא את כל מה שניתן להעלות על הדעת, למשל באתרים כמו "פינוקיצ'ן". לדוגמה, פיצה ללא גלוטן היא מוצר מוכן (או כמעט מוכן – רק לזרוק לתנור…) שניתן לרכוש בגרסאות נטולות גלוטן (ומשובחות וטעימות ביותר, כמובן…) בסגנונות שונים. כך גם לחם ללא גלוטן, כאשר בקטגוריה זו נמצא מבחר גדול.


רוצים גם אתם לפרסם אצלנו? צרו קשר!


דוגמה נוספת למוצר מוכן היא עוגות ללא גלוטן, וגם כאלה יש מסוגים שונים. בקיצור, ניתן לתכנן ולהוציא לפועל ארוחת חג או כמה ימי אירוח עם תפריט עשיר ומשובח, גם עבור אורחים המעדיפים תזונה נטולת גלוטן.

מוצרים מוכנים נטולי גלוטן ונוחות ההזמנה באתר "פינוקיצ'ן"

אתר "פינוקיצ'ן" המתמחה במוצרים נטולים גלוטן מכל המינים והסוגים כולל גם קטגוריות שלמות, עשירות ומגוונות, של מוצרים מוכנים שיכולים לסגור לכם פינות ולאפשר לכם להציע לכל אורחי החג תזונה עשירה, מלאה וטעימה ביותר.

הצצה מהירה באתר חושפת בפני הגולש מבחר עצום של מוצרים מוכנים או חומרי גלם נטולי גלוטן. פשוט בחרו קטגוריה מסוימת וצפו במבחר המוצרים השונים שיש לאתר להציע.

מלבד המבחר העשיר, מדובר גם בחוויית חיפוש ורכישה נוחה ביותר, הכי נוחה ויעילה שניתן לבקש. כל המוצרים והמאכלים נטולי הגלוטן מרוכזים במקום אחד, עם קטגוריות מסודרות ואפשרות לבצע הזמנה בקלות. את ההזמנה אפשר לקבל עד הבית בתוך כמה ימים בלבד. האתר מציע כאמור מוצרים מוכנים ולא מוכנים, מוצרים קפואים וחומרי גלם, מוצרים טבעוניים ואת כל סוגי מוצרי המזון אשר בגרסתם ה"רגילה" כוללים גלוטן. מלחמים ועוגות ועד פיצות, קמחים לאפייה, פסטות, חטיפים ועוד

בהחלט שווה בדיקה!

חגים שמחים ושנה טובה!

תגובות: 0

נגישות