מחפשים מתנות לסוף שנה? קבלו כמה רעיונות שאסור לפספס

מחפשים מתנות לסוף שנה? קבלו כמה רעיונות שאסור לפספס

מתנות לסוף השנה הן אתגר לוועד ההורים, אבל יש דרך לפתור את ההתלבטות באמצעות גיפט קארד לגננת או למורה. למה לבחור בשבילה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

סוף השנה זה הזמן המתאים ביותר לקנות מתנות לגננות ולמורות וגם לילדים. אנחנו בנופשונית ארזנו במיוחד בשבילכם את כל האופציות הכי מפתיעות, אהה… ולא רק גיפט קארד לארוחות בוקר.

כן, שוב סוף השנה מגיע ואיתו הצורך לקנות מתנות לגננות ולמורות, כדי להוקיר להן טובה על עבודתם המסורה. לא נשכח כמובן גם את המתנות לילדים, הרי הולכת להיות להם חופשת קיץ ארוכה… גם להם מגיע מתנה עם ערך שיוכלו לעסוק בה, ולא עוד תיק עם תמונה של הילד.

לפני שנצלול לסוגי המתנות המפתיעות, נסביר שנופשונית היא אחת החברות המובילות לשוברים וכרטיסי מתנה דיגיטליים ופיזיים מרגשים וחווייתיים, עם מגוון אפשרויות המתאימות למתנות סוף שנת לימודים לגננות, מורות, תלמידים וילדים.

נופשונית עובדת בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של רשתות: אופנה, עיצוב הבית, בתי ספא, אטרקציות בפריסה ארצית, אתרים לפיתוח המיומנויות לילדי גן ובית הספר, כך שבטוח תמצאו מתנה שמתאימה לכולם.

היתרון בגיפטקארד של נופשונית הוא שכל אחד יוכל לנצל את המתנה במקום שמתאים לו, כך שזו מתנה שלא מחליפים ולא מחזירים!

מתנות לגננות ומורות

גיפט קארד לגננת ולמורה הוא מתנה שכיף לתת ועוד יותר כיף לקבל. הגיפט קארד מאפשר לגננת או למורה לרכוש במגוון רשתות אופנה, עיצוב הבית, ליהנות מפינוק בספא, לבלות ביקבים ובמגוון רחב של מותגים, והכול בגיפט קארד אחד. כמובן שתוכלו לטעון מראש את הסכום הרצוי למתנה ולפנק בגיפטקארד עם תוקף ל–5 שנים!

מתנת סוף שנה לילדי הגן, לכיתה א' וב'

הכירו את אתרי פיתוח המיומנויות לילדי גן ובית ספר, אלה שמעשירים את הידע של הילדים ומאפשרים להם לרכוש מיומנויות כבר בגיל צעיר.

לרשותכם מגוון אתרים המכילים משחקים, סיפורים, תרגילים מהנים לילדים והכל במקום אחד. המתנה בהחלט מקורית ומתאימה לטווח גילאים רחב, כך שגם בחופש הגדול הילדים יוכלו ליהנות מתכנים עם ערך.

גיפט קארד מסעדות

אין כמו מסעדה טובה, וכשאנחנו מדברים על גיפט קארד מסעדות אנו מתכוונים למסעדות מעולות בפריסה ארצית, חלקן מסעדות גורמה, בשרים, איטלקיות והרשימה עוד ארוכה.

אם אתם מחפשים מתנה למורה או לגננת, הפינוק של גיפטקארד מסעדות מומלץ מאוד.

סדנת אפייה אונליין להורים ולילדים

לאפות יחד עם הילדים זו אמנם חוויה מקסימה, אבל לא לכולם יש את הידע והזמן, לכן, נופשונית הכינה במיוחד בשבילכם סדנת אפייה דיגיטלית של כ-60 דקות המותאמת במיוחד להורים וילדים. בסדנה ילמדו הילדים טכניקות מגוונות וכמובן ייהנו בתום הסדנה מתוצר טעים.

זו הזדמנות לזמן איכות עם כל המשפחה, ולכן מדובר על מתנת סוף שנה לילדים שווה במיוחד!

שוברים לספא

הקיץ הגיע ואיתו החשק לבלות בספא מפנק שמתאים בדיוק למתנה לגננות לסוף השנה. השובר כולל כניסה למגוון רחב של מכוני ספא בפריסה ארצית, מה שיאפשר לגננת או למורה לנקות קצת את הראש ואת הנפש ולצבור כוחות לשנה הבאה. אם אתם מחפשים מתנה מרגיעה ושווה במיוחד, Giftcard שוברי ספא יתאים לכם בול.

קצת על היתרונות של הגיפט קארד לגננת ולמורה:

  • כפל מבצעים: הגיפט קארד תקף לרכישה ברשתות כולל כפל מבצעים והנחות סוף עונה.
  • מגוון ופריסה: מימוש במגוון מותגים ורשתות מובילות. בפריסה ארצית.
  • אוכל טוב: מבחר מסעדות ובתי קפה.
  • פינוק לגוף: בילוי באתרי ספא.
  • עושר קולינרי: יקבים וסדנאות קולינריות.
  • תוקף ארוך: המתנה בתוקף ל-5 שנים.

אין מה להתלבט! להזמנת מתנה לגננות או למורות הקליקו כאן >>>

נגישות