ביטוח ביטול טיסה בגלל בידוד או סגר: שירות חדש של השטיח המעופף

ביטוח ביטול טיסה בגלל בידוד או סגר: שירות חדש של השטיח המעופף

החשש ממצב של ביטול טיסה בגלל קורונה, כניסה לבידוד או סגר, גורם לרבים לשבת על הגדר ולא להזמין חופשה. בחברת השטיח המעופף מצאו פתרון

השטיח המעופף
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הרבה מאוד אנשים מפנטזים עכשיו על חופשה בחו"ל בפסח או בקיץ – אבל חוששים להזמין מבלי שיש להם ביטוח ביטול טיסה בעלות סבירה. יש גם הרבה מאוד אנשים שכבר נכוו ממצב של ביטול טיסה או חופשה והחזרים שהתעכבו או לא הגיעו. בסופו של דבר, אם יש משהו שלמדנו ממגפת הקורונה, זה שהכול יכול לקרות. בחברת השטיח המעופף מציעים כעת סוג של ביטוח ביטול טיסה בגלל הקורונה, תחת השם flying safe. לקוחות יכולים לשלם תוספת של 20 דולר לאדם, ולקבל החזר כספי מלא במקרה של הידבקות או כניסה לבידוד של אחד המזמינים. ההחזר יינתן לכל המשפחה, ולא רק לאדם שנדבק או נכנס לבידוד.

"אם אחד מבני משפחה או חברים אשר הזמינו יחד חבילת נופש והוסיפו 20 דולר כל אחד על שירות flying safe, נמצא חיובי או יידרש לבידוד, כל יתר המזמינים שבאותה הזמנה יהיו זכאים לבטל את החופשה ולקבל החזר כספי מלא", אומר אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף. "השירות נועד לתת כמה שיותר בטחון ולייצר ודאות ללקוחות שלנו".

ביטוח ביטול טיסה מסוג זה מאפשר שקט נפשי עד גבול מסוים, שכן הביטול יתאפשר עד 48 שעות לפני הטיסה. במקרה כזה, החברה מתחייבת להחזיר את התשלום במלואו בתוך 10 ימים, למעט מחיר השירות. במקרה שהביטול מתבצע סמוך יותר למועד הטיסה – המזמינים ייאלצו לשאת בתשלום.

ביטוח ביטול טיסה גם כשמדינה ירוקה הפכה לאדומה

מן הסתם, יש לא מעט הפתעות בלתי צפויות אחרות. כידוע, מאז פרוץ הקורונה יש חלוקה בין מדינות ירוקות ומדינות אדומות. מדינות ירוקות הן  מדינות שכאשר חוזרים מהן לא נדרש בידוד. כיום אמנם כל מי שנכנס לישראל נדרש לבידוד, כך שכל המדינות הן אדומות, אבל יש להניח שהמצב הזה ישתנה.

מי שרוכש את שירות flying safe בשטיח המעופף מקבל החזר כספי במקרה שהמדינה הופכת ממדינה ירוקה למדינה אדומה – כפי שקרה לפני הסגר השלישי במקרה של יוון למשל.

ביטוח ביטול טיסה – החזר כספי על טיסה שבוטלה בגלל סגר

ביטוח ביטול טיסה מגן על הלקוח גם במקרה של הטלת סגר כללי על ישראל, כולל נתב"ג. כפי שכבר נוכחנו לדעת, במיוחד לאור הטלת סגר שלישי שבמהלכו נאסר להיכנס לישראל ללא אישור של ועדת חריגים וסגירה די משמעותית של נתב"ג – התרחיש הזה הוא לחלוטין אפשרי. במשרד הבריאות מוטרדים מאוד ממוטציות שעלולות לחדור לישראל, כך שהטלת סגר שכולל את נתב"ג עומדת בראש מעייניו במקרה של גל תחלואה נוסף.

בשטיח המעופף מתחייבים שגם במקרה כזה, מי שירכוש את שירות flying safe יהיה מבוטח וכספו יוחזר לו במידה שייאלץ לבטל את הטיסה.

הנחה למתחסנים

עד 1.3.2021 בחברת השטיח המעופף מבטיחים גם 200 ש"ח הנחה לאדם על הזמנת חופשה. ההנחה תינתן לכל אדם שיציג תעודת מתחסן במעמד ההזמנה או למי שהשלים את החיסון הראשון ויציג את התעודה בהמשך. ההנחה תינתן לכל המשפחה הגרעינית כך שילדים להורים מחוסנים יזכו אף הם להנחה של 200 ₪ כל אחד, המשמעות היא שגובה ההנחה יכול להגיע ל-800 ש"ח למשפחה בת 4 נפשות במידה ושני ההורים מחוסנים, 1000 ₪ הנחה למשפחה עם שלושה ילדים וכן הלאה.

הזמנת חופשה לפסח – תנאי ביטול גמישים

כאמור, בשטיח המעופף מנסים להפיג את החששות לגבי הזמנת חופשות, ולכן הגמישו את תנאי הביטול של חופשה לפסח. חופשות שהוזמנו לתאריכים 24.3-2.4 ניתן לבטל עד 7 ימי עסקים לפני היציאה ללא דמי ביטול, מכל סיבה.

הזמנות ביתר התאריכים  ניתן לבטל עד 14 ימי עסקים לפני היציאה ללא דמי ביטול, מכל סיבה. החברה מתחייבת לזיכוי בתוך 10 ימי עסקים מרגע בקשת הביטול.

 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה…

וגם פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות