קורונה באילת - נתוני התחלואה עולים. פרטים באתר פואנטה

קורונה אילת: העיר ירוקה, אך מספר החולים גדל

אם תכננתם להגיע לעיר הנופש הדרומית, כדאי שתדעו כי הקורונה באילת מטרידה את משרד הבריאות ונתוני התחלואה עולים. למה זה קורה? חדשות תיירות בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




נתוני התחלואה בקורונה בישראל שוברים שיאים, וחצו את רף ה-3100 מאומתים ביממה. מדובר בתחלואה בכל הארץ, אבל במשרד הבריאות מוטרדים מאוד באופן ספציפי מהנתונים של קורונה באילת. אם תכננתם לנסוע לאילת, כדאי שתדעו שבהודעה שפרסם המשרד, נמסר כי בימים האחרונים נרשמה עליה בתחלואה בעיר אילת, זאת למרות שהיא עיר ירוקה.

הנתונים מתייחסים לתושבי העיר אילת: אחוז החיוביים מהנבדקים לאיתור חולים חדשים עומד על 9.52%. אתמול נרשמו 14 חולים חדשים, מתוך 106 בדיקות, כלומר, 13.2% מהאוכלוסייה. בשבוע האחרון התגלו בעיר 47 חולים חדשים, ונכון לעכשיו יש באילת 104 חולים (נכון ל-2.9.20).

אז מה ההסבר לתופעה? הסיבה היא אנחנו. לא כולנו כמובן, אלא תופעת הישראלים הלא ממושמעים. רק לאחרונה פורסם כי תושב הצפון חולה קורונה שהיה אמור להיות בבידוד, נתפס נופש עם משפחתו במלון קלאב הוטל באילת – וזו רק דוגמה אחת. המבקרים החולים בעיר מדביקים את תושבי העיר, ואלה בתורם ידביקו את המבקרים הבאים.

קורונה באילת

בתחילת אוגוסט דווח על 33 חולי קורונה שנפשו בעשרה בתי מלון באילת. יש לזכור כי כל אדם כזה מסתובב בחדר האוכל, מבלה בבריכה ושוהה בלובי, כך שמדובר בפוטנציאל הדבקה גדול ומטריד.

בנוסף, במוקדי הבילוי בעיר יש התקהלויות גדולות, שמן הסתם הגיעו לשיאן באוגוסט, כך שלא מפתיע שכעת בתחילת ספטמבר מתחילים לראות עלייה בתחלואה.

עיון באתר משרד הבריאות מגלה כי מקומות החשיפה לחולי קורונה בעיר אילת בימים האחרונים מגוונים: סניף סופר-פארם ברחוב התמרים, מקווה, בית חב"ד, בית כנסת, ג'פניקה, אייסמול, קניון מול הים ועוד ועוד.

עיריית אילת עושה מאמצים על מנת לשמור על הנופשים בעיר, אך אין לה יכולת לפקח ולתפוס את מפרי הבידוד או לבצע בדיקות קורונה המוניות לכל הבאים בשעריה.



קורונה באילת – מה עושה העירייה?

ראש עיריית אילת, יצחק הלוי, סיפר כי הוקם בעיר "מרכז שליטה קורונה" וכי בעיר הוצבו מצלמות ועמדות כריזה. סיירת ירוקה מסתובבת בעיר ובכל מלון יש מפקד קורונה.

למרות זאת, כל עוד הישראלים ימשיכו לצפצף – המצב ככל הנראה ימשיך להחמיר.

במשרד הבריאות קוראים לכל מי שמתכנן לנפוש בעיר ויש לו סימפטומים של הנגיף, לגלות אחריות ולדחות את חופשתו.

במשרד הבריאות מזכירים גם לתושבים וגם לנופשים בעיר להקפיד על הנהלים: עטיית מסיכות, שמירת מרחק ומניעת התקהלויות.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 1

    1. כתבה מעולה ורציתי להגיד גם באופן כללי שאני מאוד נהנה מהתוכן באתר.
      לגבי האפסים החולים שמגיעים למפוש באילת, חייבים ענישה כדי להרתיע ולהשתלט על מצב. אנשים פה לא מבינים אחרת

    נגישות