אולימפיאדת טוקיו: מנויי סלקום TV ידרגו את הספורטאים וישחקו בלייב בסלקום PLAY

אולימפיאדת טוקיו: מנויי סלקום TV ידרגו את הספורטאים וישחקו בלייב בסלקום PLAY

צפייה באולימפיאדה תמיד רוויה במתח ובהתרגשות. בסלקום TV מציעים לצופים להשתתף בסלקום PLAY: חידונים וסקרים על אולימפיאדת טוקיו 2020

סלקום PLAY
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מנויי סלקום TV ואתם חובבי אולימפיאדה, תוכלו להשתתף במשחקים וחידונים שישודרו בשידור חי בזמן שידורי המשחקים האולימפיים בערוץ 5SPORT ו-+5, לצבור נקודות ולזכות בפרסים – זאת במסגרת סלקום PLAY, משחק אינטראקטיבי שמושק לראשונה.

אולימפיאדת טוקיו 2020, ששמה נותר כך למרות שהיא מתקיימת בשנת 2021, נפתחת ב-23.7.21 וכל חברות הטלוויזיה רוצות את הצופים אצלן. לאחרונה פרסמנו שחברת yes פותחת 8 ערוצים לצפייה במשחקים האולימפיים, וכעת סלקום משיקה שירות שהיא מציעה באופן ייחודי למנוייה: סלקום PLAY.




המטרה היא לייצר מעורבות בקרב הצופים ולתת מימד נוסף לחוויה, כך שזו לא רק חוויית צפייה אלא חוויית משחק. הצופים יכולים לענות על שאלות וסקרים, לתת דירוגים לספורטאים ולחוות דעה על המשחקים.

סלקום PLAY – מי אתם חושבים שיקבל זהב בריצת 100 מטר?

כאמור, במסגרת שידורי אולימפיאדת טוקיו בערוץ ספורט 5 ו-5 פלוס, מנויי סלקום tv יוכלו לענות על שאלות סביב משחקי האולימפיאדה והמשתתפים בה, לדרג את ביצועי הספורטאים, לתת להם ציונים ולהשיב על סקרים שבהם יוכלו להביע את דעתם על המשחקים.

סלקום PLAY - אולימפיאדת טוקיו 2020

פואנטה בטלגרם

 

 

תשובות נכונות, כמו כן ההשתתפות עצמה, מקנה נקודות המצטברות במהלך התחרות. בנוסף, תיערך תחרות יומית נושאת פרסים. ככל שישחקו יותר, יצברו יותר נקודות וכך יגדל הסיכוי שלהם לזכות בפרסים, בהם: חופשות בחו"ל, ערכות גיימינג, טלוויזיות ועוד.

ההשתתפות במשחק האולימפיאדה סלקום PLAY תתאפשר לבעלי מכשירי מאסטר בוקס, שיאומי ואנדרואיד TV, ללא עלות נוספת.

התחרות תעלה לאוויר ב-23 ביולי עם תחילת המשחקים האולימפיים ותימשך עד 8 באוגוסט.

בסלקום מאמינים כי הצופה הישראלי יתחבר אל העולם האינטראקטיבי שהיא משיקה לרגל האולימפיאדה: "היכולת ליצור מעורבות ועניין מוגבר לצופה סביב מגוון תכנים ופלטפורמות, היא בליבת החדשנות של שירותי OTT", אומרים בחברה.

שירותי OTT הם שירותי טלוויזיה מבוססי סטרימינג או VOD, שאינם מועברים באמצעות טכנולוגיות השידור המסורתיות: טלוויזיה בכבלים או טלוויזיה בלוויין.

סלקום PLAY: חידונים בזמן שידור האולימפיאדה

 

את הטכנולוגיה פיתחה חברת INTHEGAME, המתמחה בפיתוח מערכות ליצירת תוכן אינטראקטיבי בזמן שידור. בעלי התוכן מחפשים פתרונות המטמיעים את האינטראקציה באופן מובנה בתוך השידור הדיגיטלי, ללא צורך בהורדות מצד הצופה, אלא כחלק מחוויית הצפייה.

אבירם שרון, מנכ"ל שותף מייסד של חברת INTHEGAME: "שיתוף הפעולה שלנו עם סלקום מאפשר לראשונה לצופי סלקום tv חווית צפייה שמערבת פעילות אינטראקטיבית על המסך באמצעות השלט, בזמן צפייה. אנו רואים חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה מול סלקום כחלוצי שידורי ה OTT בישראל. המטרה שלנו היא להפוך את חווית הצפייה לעוד יותר בלתי נשכחת על ידי מעורבות של הצופים".

אלי אילדיס גויס לקמפיין

השקת סלקום PLAY תלווה בקמפיין פרסומי בכיכובו של תמיר בר, אשר אליו מצטרף אלי אילדיס על תקן המומחה הספורטיבי אשר עוזר לתמיר ולחבריו לשחק ולזכות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 


 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות