המדריך המלא להדפסה על קנבס

המדריך המלא להדפסה על קנבס

יש מגוון צורות להדפיס תמונות, ביניהן הדפסה על קנבס, שהפכה לפופולרית ביותר. התוצאה המתקבלת יפה, מקצועית וגם לא יקרה. כל הפרטים – כאן

קנבס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

מיתוג המשרד, עיצוב הסלון או קישוט חדר הילדים – תמונות על קנבס יכולות לעזור לכם לעשות את כל אלה ועוד. אבל מה זה בעצם קנבס, מהם יתרונותיו ולמה הוא הפך לבחירה המובילה על רבים?

השדרוג המשמעותי שעברו מערכי הצילום בסמארטפונים בשנים האחרונות, הפכו את כולנו לצלמים חובבים. וכשכל כך הרבה צילומים איכותיים מצטברים בגלריית התמונות, לא הגיע הזמן לתת להן מקום של כבוד? תמונות על קנבס מעניקות פתרון למי שרוצה לתלות בבית או במשרד תמונה בעיצוב אישי, כזו שהוא צילם בעצמו ושלא ימצא אצל אחרים. ואם עדיין לא ניסיתם להדפיס על קנבס – אספנו את כל המידע שיגרום לכם לרצות להתחיל.

מה זה קנבס ואילו יתרונות הוא מציע?

קנבס הוא בד שעליו מודפסות תמונות שמיוצרות בשיטה זו. מדובר במשטח המושלם להדפסת צילומים או ציורים מכל סוג, מאחר שהוא חומר טבעי, שמחזיק מעמד לאורך זמן רב ומאפשר ליהנות מתוצאה איכותית ונוחה לתלייה. פנייה אל בית דפוס שמתמחה בתחום של הדפסה על קנבס , תאפשר לכם להדפיס את התמונות האהובות עליכם – באופן מהיר, באיכות גבוהה ובעלות משתלמת.

אילו תמונות מתאימות להדפסה על משטח קנבס?

הדפסה על קנבס יכולה להתאים למגוון סגנונות. החל מתמונות נוף שצולמו במהלך טיול בחיק הטבע, דרך איור אבסטרקטי ועד לצילום של כל בני המשפחה. כדי לקבל תמונה שתיהנו להציג על הקיר, יהיה עליכם לוודא שהצילום המבוקש תואם לגודל הקנבס שתהיו מעוניינים בו – מבחינת סוג הקובץ וגודלו. קצוות הצילום עשויים להיחתך לאורך תהליך הייצור, ולכן חשוב לוודא שאלמנטים שמשמעותיים עבורכם לא יופיעו בהם. היוועצו בהנחיות בית הדפוס במידת הצורך.

טיפים להדפסת תמונות על קנבס

החליטו מה גודל התמונה המבוקש

קחו בחשבון את המיקום שבו תרצו לתלות את התמונה, מדדו את הקיר כדי להיות בטוחים. זכרו שהתמונה המודפסת צפויה להיות גדולה משמעותית מהצילום שבסמארטפון, ובהתאם לכך האיכות שלה עשויה לרדת. כדי לקבל תוצאה איכותית וחדה יש לבחור בצילומים ברזולוציה גבוהה. באתר פיקס תוכלו להעלות את הצילום המבוקש, ולקבל אישור או אזהרה טרם המשלוח להדפסה.

התחשבו בעיצוב הפנים

התמונה החדשה צריכה להתכתב עם יתר התמונות שלכם, ולכן יש להתחשב במצב הקיים ובעיצוב החדר הכולל (וילונות, ריהוט, צבע הקירות וכדומה). התמונה יכולה להשתלב בעיצוב הקיים, או לחילופין להוות ניגוד לגוון הקיר וליתר האלמנטים בחדר.

בחרו בצורה המתאימה

קנבס מלבני או ריבוע? לאורך או לרוחב? בחירת צורך הקנבס היא עניין של העדפה אישית, אבל גם של התאמה לסוג הצילום.

נסו ליצור קולאז'

במציאות שבה לרובנו יש מבחר תמונות מכל אירוע, ייתכן שצילמתם יותר מצילום אחד שהייתם שמחים להדפיס. ולכן אם אתם חושבים להדפיס תמונה, אולי תרצו ליצור סדרה ולהדפיס בבת אחת שתיים או שלוש תמונות שייתלו זו לצד זו. במקרה כזה תידרשו לקחת בחשבון לא רק את ממדי כל תמונה אלא גם לתכנן את הריווח ביניהן.

אל תוותרו על תצוגה מקדימה

אם אתם מזמינים הדפסה על קנבס מבית דפוס דיגיטלי, עברו על כל שלב בהזמנה ובחנו כיצד הצילום נראה בתצוגה המקדימה.

וכמובן, בחרו בתהליך העיצוב המתאים לכם. התמונה החדשה מיועדת לשמש אתכם תקופה ארוכה, ולכן חשוב שתהיו שלמים עם כל אספקט בתהליך העיצוב שלה. יש לכם עיצוב מוכן או שאולי תרצו לעצב באופן עצמאי? כיום באפשרותכם לעצב תמונות אונליין בקלות, ללא צורך בניסיון קודם ובאמצעות מגוון תבניות קיימות. בחרו בבית דפוס דיגיטלי שמעניק את האפשרות המתאימה לכם, עם אפשרות לעיצוב אישי תוך מתן תמיכה בכל שאלה ועניין.

1
נגישות