חנות ראשונה למותג הסאונד הדני B&O נפתחה בישראל. אלה המחירים - פואנטה

חנות ראשונה למותג הסאונד הדני B&O נפתחה בישראל. אלה המחירים

כמה תהיו מוכנים לשלם על טלוויזיה איכותית ורמקולים מעוצבים של המותג הדני היוקרתי B&O? הצצנו על המוצרים בחנות Bang & Olufsen שנפתחה בתל אביב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חובבי הסאונד, האוזניות והרמקולים, מכירים היטב את מותג הסאונד Bang & Olufsen, או בשמו המקוצר B&O. מוצרי המותג הדני המצליח נמכרים בארץ כבר שנים, אך כעת מושקת חנות המותג הראשונה בישראל. בחנות Bang & Olufsen, שנמצאת בקניון TLV FASHION MALL, נמכרים לא רק אוזניות ורמקולים סטנדרטיים, אלא גם מסכי טלוויזיה של החברה ורמקולים מיוחדים אשר משמשים כפריט עיצובי בחלל הבית. הקונים יכולים להתנסות במוצרים בחנות ולקבל הדרכות.

אוזניות B&O
אוזניות בחנות B&O בתל אביב. צילום: דפנה הראל כפיר

חנות B&O

טלוויזיה בחנות B&0 בתל אביב. צילום: דפנה הראל כפירומה לגבי המחירים? Bang & Olufsen הוא מותג פרימיום שמציע שילוב בין איכות סאונד גבוהה מאוד לבין עיצוב מיוחד, כאשר יש רמקולים של B&0 אשר ניתן להזמין בהתאמה אישית. לכן, מי שמצפה למצוא מחירים נמוכים או אפילו מחירי אמצע – יתבדה. יש רמקולים שנמכרים בכ-100,000 שקל לזוג, והטלוויזיות נמכרות בקרוב ל-35,000 שקל.

רוב המוצרים המוזמנים בחנות לא ניתנים להובלה עצמאית הביתה, ויש לבצע שליחות, התקנה והדרכה בבית הלקוח.
בקרוב יושק אתר לחנות ותתאפשר גם קנייה אונליין.

"המחירים כאן קצת יותר זולים מבחו"ל"

את החנות פותחת חברת בי קונקט, היבואנית הרשמית של Bang & Olufsen בישראל. והיא מצטרפת ליותר מ-700 חנויות מסוג זה בעולם. לדברי רונן ברקוביץ', מנכ"ל בי-קונקט, המחירים בארץ דומים למחירים בחו"ל ולעתים אפילו נמוכים יותר. הנה דוגמאות למחירים:

זוג רמקולים BeoLab 50

רמקול רצפתי עוצמתי, מוגבר, אקטיבי ואלחוטי המשלב טכנולוגיית שמע מהפכנית עם עיצוב יוקרתי בעבודת יד מוקפדת

מחיר: החל מ-99,000 ₪ לזוג.

טלוויזיה 65 BeoVision Eclipse

טלוויזיה b&o
טלוויזיה בחנות B&0 בתל אביב. צילום: דפנה הראל כפיר

הטלוויזיה בעלת מסך OLED, ומשולבת ברמקול בעיצוב יוקרתי וחכם. ה

מחיר: החל מ-33,000 ש"ח.

 רמקול קיר Beosound Shape

רמקול B&O
רמקולים בהתאמה אישית בחנות B&O בתל אביב: אפשר לבחור צבע וצורה. צילום דפנה הראל כפיר

Beosound Shape היא מערכת רמקולים מודולרית לתליה על הקיר, ניתנת להתאמה אישית ומורכבת מרמקולים בצורת משושים היוצרים יחד יצירת אמנות. הרמקולים כוללים בולמי רעשים מובנים.

מחיר: החל מ-12,900 ש"ח.

המותגים הבינלאומיים פותחים חנויות בישראל

בתקופה האחרונה נפתחו מספר חנויות של מותגי טכנולוגיה בינלאומיים. כפי שדיווחנו כאן, בשבוע שעבר נפתחה עוד חנות שיאומי בישראל על-ידי היבואנית המילטון, וכן חנות של DJI – המותג הסיני הפופולרי בתחום הרחפנים וצילומי השטח.

שגרירת דנמרק בישראל בטקס פתיחת חנות הדגל של B&O בישראל
שגרירת דנמרק בישראל בטקס פתיחת חנות הדגל של B&O בישראל. צילום: דפנה הראל כפיר

כאמור, B&O הוא מותג דני מאוד מצליח בעולם, והדנים גאים בו מאוד. באירוע ההשקה החגיגי השתתפה שגרירת דנמרק בישראל, אשר שיבחה את המותגים הדניים, המתאפיינים לדבריה בעיצוב פרקטי ובשימושיות גבוהה.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. מוצרים איוכתיים לפלצנים שמוחכחרים להגיד שיש להם. הרוב יכולים להסתפק בהרבה הרבה פחות מזה. ממילא ל 99% מהמאזינים אין את יכולת ההפרדה של האיכות שהרמקולים האלה מספקים ועל מנת לצפות בזבל שמשדרים בטלוויזיה בישראל אפשר לסתפק גם במסך זול עד בינוני מסין או דרום קוריאה כל היתר זה ריהוט יוקרתי איכותי להעמיד בסלון שהאורחים יתפפצצו מקנאה. מתאים בעיקר לנובורישים וכאלה שאין להם שום מושג אבל אמרו להם שזה טוב ו:יוקרתי". גם מרבית הדנים לא קונים את הסנובה הזו בגלל המחיר .

נגישות