לראשונה: בית קפה ללא גלוטן. רשת BIGA פותחת סניף "ביגה ללא קמח"

ביגה משיקה: בית קפה ללא גלוטן תחת השם "ביגה – ללא קמח"

בית קפה ללא גלוטן הוא גן עדן לחולי צליאק ומיועד גם לכלל האוכלוסייה. התפריט ב"ביגה ללא קמח" כולל לחמים, פסטה, סלטים, דגים וקינוחים. הנה המחירים

בית קפה ללא גלוטן ביגה ללא קמח - מקרון
מקרון ללא גלוטן ברשת ביגה ללא קמח. צילום: גליה אבירם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לראשונה בישראל מושק בית קפה ללא גלוטן. מדובר בסניף קונספט של רשת בתי קפה BIGA, ששמו ביגה ללא קמח והוא מציע תפריט שלם של מנות נטולות קמח חיטה. הסניף, שנפתח ברחוב חורב בחיפה, מיועד כמובו לא רק לחולי צליאק, אלא לכל מי שמעדיף להימנע מגלוטן מסיבות שונות.




בית קפה ללא גלוטן – ביגה ללא קמח

רשת ביגה מציעה בשאר הסניפים מנות בתפריט שהן מנות נטולות גלוטן, אבל סניף שהוא כל כולו מבוסס על מזון ללא גלוטן הוא בהחלט ייחודי ומהווה בשורה לאוכלוסייה די גדולה. בית קפה ללא גלוטן מאפשר לחולי צליאק ליהנות ממגוון רחב של מנות ומשקט נפשי שלא תמיד יש להם במקומות אחרים.

סניף "ביגה ללא קמח" ברחוב חורב בחיפה כולל כ-80 מקומות ישיבה בנוסף למקומות ישיבה בחוץ, והוא גם מציע חדר פרטי לאירועים.

בנוסף, כמו בסניפי BIGA האחרים, יש בו מעדנייה המציעה מאפים, חלות, בצק לפיצה, עוגות בחושות, עוגות מוס, עוגיות, לחמים, פסטות, ממרחים, קרמבו, מקרונים ועוד קינוחים ללא גלוטן.

ביגה ללא קמח – בית קפה ללא גלוטן בחיפה. צילום: אלעד גוטמן

 

ביגה ללא קמח – מה כולל התפריט ללא גלוטן?

כאמור, התפריט הוא תפריט נטול גלוטן והוא כולל מגוון עשיר של מנות: פסטות , פיצות הנעשות במקום, כריכים ממגוון לחמים ללא גלוטן, סלטים, סלמון נודלס, קציצות דגים מרוקאיות, נודלס קארי, פאד קפאו ומנות דגים.

פואנטה בטלגרם

לילדים מוצע תפריט של ארוחות ילדים.

דוגמאות של מחירי מנות ללא גלוטן ב"ביגה ללא קמח":

  • סלט פנצנלה – 54 ₪
  • סלט בריאות וקינואה המוגש לצד לחם ללא גלוטן – 56 ₪
  • פאד קפאו – 54 ₪
  • שווארמה סלמון – 62 ₪
  • טוסט ביגה + סלט לבחירה – 47 ₪

"אנו מציעים חוויה קולינרית ללא גלוטן ברמה בין לאומית", אומר יאיר מלכה, מנכ"ל קבוצת גרג המפעילה את רשת ביגה: "בזכות ששת המפעלים הנמצאים בבעלות הקבוצה המתמחים בייצור פסטות, לחמים, מאפים, עוגות וממרחים ללא גלוטן, אנו מצליחים לפתוח מקום כמו "ביגה – ללא קמח", הנותן מענה לחלק לא מבוטל מאוכלוסייה הרגישה לגלוטן. הקונספט החדש מבדל עצמו משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל. אנו מקווים לפתוח עוד סניפים בקונספט זה במרכז, בדרום ובירושלים".

ביגה היא רשת בתי קפה פרימיום המונה כ 38 סניפים ברחבי הארץ. רשת בתי קפה ביגה, מקבוצת גרג, נמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד.



 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות