סקירה: שעון חכם של שיאומי Amazfit GTS

סקירה: שעון חכם של שיאומי Amazfit GTS

לא מעט צרכנים מחפשים שעון חכם לא יקר, שיספק להם מדידה, ינטר את הדופק וימדוד את תוצאות האימון. פרטים בסקירת השעון החכם Amazfit GTS של שיאומי

שעון חכם amazfit
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




שעונים חכמים הם בדרך כלל מוצרים לא זולים, כאשר המחיר משתנה בהתאם למותג, לתכונות שהשעון מציע ולחומרים שממנו הוא מיוצר. באתר סקרנו שעונים חכמים לילדים, שמגיעים עם תג מחיר נוח והמון תכונות מועילות (לילדים ולהורים). השעון החכם של שיאומי – Amazfit GTS מיועד לקהל יעד אחר. זהו אינו שעון יקר, וקהל היעד שלו הוא משתמשים שרוצים שעון חכם לצורך מדידת דופק ופעילות גופנית מסוגים שונים – בטווח מחירים של מאות שקלים ולא אלפי שקלים. החל ממדידת הדופק ועד מענה לשיחות – הנה סקירת  שיאומי אמזפיט GTS, שהחל להימכר בישראל לאחרונה בייבוא רשמי של היבואנית המילטון:

Amazfit GTS: מסך ועיצוב

מדובר בשעון מאוד אלגנטי שמתאים גם לנשים בעלות יד קטנה, אשר לעתים מתקשות למצוא שעון חכם שיהלום אותן. המסך הוא מסך מגע AMOLED מלבני בגודל 1.65 אינץ'. התצוגה על המסך ברורה וחדה, וקל לצפות בה גם באור יום. בצדו הימני של הצג יש כפתור המאפשר להעיר את המסך.

סקירה שעון חכם
שעון חכם שיאומי Amazfit GTS. צילום: דפנה הראל כפיר

גוף השעון עשוי אלומיניום תעופתי, הוא דק וקל משקל (פחות מ-25 גרם), והרצועה היא רצועת סיליקון שחורה / זהובה / אפורה.

דרך השעון אפשר לבחור איזו תצוגת מסך אנו רוצים לראות – שעון דיגיטלי או אנלוגי. דרך האפליקציה זמינים 12 מסכים שונים שאפשר לבחור ביניהם. כמובן, אפשר גם לבחור איזה מידע לראות במסך הבית של השעון (דופק, מספר צעדים, מזג אוויר וכו').

Amazfit GTS: שימוש, ממשק ומדדים

כדי להתחיל לעבוד עם השעון, יש להוריד את אפליקציית Amazfit מחנות האפליקציות ולהגדיר אותו באמצעות סריקת הברקוד).

> קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

> עקבו אחרינו באינסטגרם > 

> הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

השעון מסנכרן את ההגדרות ואת התאריך תוך שניות לאחר הצימוד בינו לבין האפליקציה, ולאחר מכן המשתמש צריך לתת הרשאות לתכונות שונות.

השעון מאפשר למדוד 12 פעילויות ספורט (ביניהן ריצה בחוץ, רכיבה, שחייה, הליכה, אימון על אליפטיקל וסקי). בנוסף יש מדידה של הדופק ושל איכות השינה, ויכולת האזנה למוזיקה.

המדדים מופיעים על השעון, ואפשר לדלג ביניהם אמצעות גלילת המסך.

בזמן שאין תצוגה על המסך ורוצים "להעיר" אותו, אפשר לעשות זאת בלחיצה על הכפתור או באמצעות הרמת כף היד לכיוון הפנים.

השעון מאפשר קבלת שיחות נכנסות – אך מאחר שבשלב זה אין עדיין עברית, אי אפשר לדעת מי מתקשר, ובמקום זה מופיעים סימני שאלה על המסך.

אפשר כמובן להשתמש בשעון כשעון מעורר ויש אפשרות לתזכורות.

אתם יושבים יותר מדי

אם אתם יושבים כעת על הספה בבית או על הכיסא בעבודה כבר במשך כחצי שעה, ואתם עונדים את השעון החכם ??, תקבלו התראה "אתם יושבים יותר מדי". אין ספק שתזכורות מסוג זה מניעות את המשתמש לפעולה, גורמות לו לקום או לפחות להרגיש ייסורי מצפון על הישיבה הממושכת..

וזה בדיוק העניין. לא כל אחד רוצה להשקיע אלפי שקלים בשעון חכם, לא כל אחד יכול לעשות זאת ולא כל אחד מתאמן באופן קבוע וחשוב לו למדוד את הנתונים. השעון של שיאומי מתאים גם למי שאינם ספורטאים ולמי שאינם מחפשים את המדידה לצורך ספירת קלוריות או קילומטרים, אלא פשוט רוצים להקפיד על אורח חיים בריא יותר ועל מודעות גבוהה יותר להרגלים שלהם.

Amazfit GTS: אפליקציות

עבור מי שרוצה להתחבר לספוטיפיי או להוריד אפליקציות לשעון, הדגם הזה לא יתאים. הוא מגיע עם היישומים שלו ואי אפשר להרחיב אותם ולהוריד אפליקציות של צד שלישי. זאת בניגוד לשעון חכם של אפל או של סמסונג.

Amazfit GTS: סוללה

הסוללה מחזיקה לכשבועיים. הערכה כוללת כבל USB אשר בקצהו יש מטען קטנטן שעליו מניחים את השעון. הטעינה מהירה וניתן לראות את מצב הסוללה על צג השעון.

Amazfit GTS: מחיר

כאמור, מדובר בשעון במחיר נמוך יחסית.

מחיר: 675 שקל בייבוא רשמי של המילטון.

Amazfit GTS: בשורה התחתונה

כאמור, Amazfit GTS הוא שעון חכם שאינו נמנה עם השעונים בקטגוריית הפרימיום, וזה בולט למשל בעובדה שהוא אינו מאפשר הורדה של אפליקציות צד שלישי.

עם זאת, התצוגה שלו נוחה וברורה והתפעול נוח. העיצוב מוצלח והוא לא מכביד על היד.

בשורה התחתונה, Amazfit GTS הוא שעון חכם שיענה על הדרישות של משתמשים אשר מחפשים שעון פונקציונלי. העובדה שאין בו שום ממשק בעברית עשויה להיות בעייתית עבור חלק מהמשתמשים, ויש לקוות שזה ישתנה.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות