טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' 4K החלה להימכר בארץ

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' 4K החלה להימכר בארץ

אחרי השקת הטלוויזיות עד גודל 55 אינץ, טלוויזיה שיאומי 65 אינץ' 4K החלה להימכר בארץ במחיר של פחות מ-3,000 ש"ח. מה היא מציעה? פואנטה עם חדשות הטכנולוגיה

טלוויזיה שיאומי 65 אינץ'
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לפני כמה חודשים התחילו להימכר בישראל טלוויזיות של שיאומי, וכעת מודיעה היבואנית הרשמית המילטון כי היא מתחילה לשווק גם טלוויזיה שיאומי 65 אינץ'. מדובר בדגם Mi TV 4S 65, שמצטרף לדגמי טלוויזיות שיאומי הקטנים יותר – Mi TV 4S בגדלים 32, 43 ו-55 אינץ'.

בשנים האחרונות, טלוויזיות גדולות מבוקשות יותר ויותר, ואם פעם גודל 65 אינץ' היה שמור לאוכלוסייה אמידה או לצרכנים שהיה להם סלון גדול במיוחד – היום זה ממש לא כך. בהמילטון מבינים שאם הם רוצים להציע פתרון לצרכנים רבים יותר, הם חייבים להציע את הגודל הזה.

כפי שפרסמנו במדור טלוויזיה וסלולר באתר פואנטה, המילטון החלה לייבא את טלוויזיות שיאומי בפברואר 2020.

> קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

> עקבו אחרינו באינסטגרם > 

> הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

בחברה תלו תקוות גדולות באולימפיאדה, אשר הייתה אמורה לייצר גידול ברכישת מסכי טלוויזיה. עם פרוץ משבר הקורונה, האולימפיאדה בוטלה. עם זאת, הביקוש לטלוויזיות נותר גבוה – לאור הזמן הרב שאנשים נאלצו לבלות בבית, השעמום והצורך להעביר את הזמן.

מפרט טלוויזיה שיאומי 65 אינץ'

טלוויזיית שיאומי 65 אינץ' דגם Mi TV 4S דומה לדגמים הקטנים יותר. היא מגיעה ברזולוציית 4K UHD וכוללת שוליים דקים ומעטפת מתכת.

מדובר בטלוויזיית אנדרואיד TV עם מערכת ההפעלה Android TV 9.0. יש בה תמיכה בעברית ובאפליקציות מובנות כמו יוטיוב, נטפליקס, ספוטיפיי ועוד. כמובן, אפשר להוריד אליה אפליקציות נוספות, כמו סלקום TV, סטינג TV ועוד.

הטלוויזיה תומכת בטווח דינמי רחב ובתקן HDR10 Plus, עם בהירות מרבית של 400 ניט וזוויות צפייה רחבות של עד 178 מעלות. Mi TV 4S 65 כוללת זוג רמקולים בהספק 10 וואט, עם תמיכה בטכנולוגיות האודיו DTS-HD ו-Dolby Audio.

השלט הרחוק כולל קיצורי דרך לנטפליקס ויש בו מיקרופון לחיפוש קולי.

טלוויזיית שיאומי – מחיר

מחיר טלוויזיה שיאומי דגם 65 אינץ' – כ-2,900 שקל.

היה לכם מעניין? איזה יופי. נשמח אם תפרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות