סקירה: סמסונג גלקסי A34 - טלפון זול עם מסך גדול וביצועים סבירים

סקירה: סמסונג גלקסי A34 – טלפון זול עם מסך גדול וביצועים סבירים

מחיר גלקסי A34 משקף את התמורה: זהו טלפון זול שהביצועים שלו בינוניים. הוא יתאים לילדים ולמבוגרים, תלוי כמובן בשימושים. סקירה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש לכם תקציב מוגבל לסמארטפון (החל מ-1100 ש"ח), בטח תפגשו במסע החיפושים שלכם את סמסונג גלקסי A34. האם זה צריך להיות הטלפון הבא שאתם קונים? זה תלוי עבור מי הוא. המכשיר הזה מתאים לחובבי סמסונג שמחפשים טלפון בתקציב מוגבל לילדים צעירים או לאנשים מבוגרים, כלומר, לצרכנים שלא משתמשים בטלפון ככלי לעבודה ולא זקוקים למצלמות הכי טובות. בהמשך סקירת גלקסי A34 נספק מידע מפורט, אבל עוד קודם לכן חשוב להדגיש, זהו אחד הדגמים הזולים של סמסונג, וזה אומר שהציפיות צריכות להיות בהתאם.

כשאני מדברת על טלפון של זול של סמסונג, צריך גם לשים לב איפה קונים אותו. בעוד שגלקסי A34 נמכר באתר הרשמי של סמסונג בכ-1350 ש"ח, אני מצאתי אותו בכ-1100 ש"ח (ראו בהמשך). בכל מקרה, מדובר בטלפון עם מסך גדול, מעבד בינוני מבחינת ביצועים, מצלמות שמספקות תמונות טובות בעיקר באור יום וסוללה סבירה. הוא גם מגיע גם עם מיגון מפני מים ואבק בתקן IP67, שזה לא כל כך נפוץ בסמארטפונים זולים.

בסדרת גלקסי A לשנת 2023 תמצאו גם את Galaxy A54. מחיר גלקסי A54 יותר גבוה מזה של A34 למרות שהמסך שלו קטן יותר, כי הוא מגיע עם חומרה קצת יותר טובה. אם אתם מתלבטים איזה מהשניים מתאים לכם יותר, היכנסו לכתבה שבה פירטנו מה ההבדל בין סמסונג גלקסי A54 לגלקסי A34.

מסך גלקסי A34

סמסונג ידועה במסכים המצוינים שלה, וגם כאן היא לא מאכזבת. גלקסי A34 הוא טלפון עם מסך סופר AMOLED גדול ואיכותי בגודל 6.6 אינץ'. יש כאן קצב רענון מהיר של עד 120 הרץ – תכונה שאפל נותנת רק למי שקונה את הדגמים המתקדמים שלה (אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס).

KSPמ-1099 ש"ח
לאסט פרייסמ-1149 ש"ח
באג1269 ש"ח

בנוסף, סמסונג מציעה כאן קורא טביעת אצבע על המסך (סורק אופטי ולא אולטרסוני). הוא עובד טוב.

סקירה גלקסי A34: המעבד והביצועים הולמים את המחיר

כפי שאמרנו בראשית סקירה גלקסי A34, זהו טלפון שנמכר במחיר של כ-1000 ש"ח או קצת יותר. לכן, סמסונג כמובן לא משלבת בו מעבד סנאפדרגון חזק כמו זה שהיא משלבת במכשירי דגל יקרים שלה, למשל גלקסי S23 או גלקסי פליפ 5.

סקירה גלקסי A34

המעבד כאן הוא MediaTek Dimensity 1080. זהו מעבד בינוני שאפשר בהחלט לעבוד איתו, אבל הוא מובל בביצועים. זה אומר שזה לא הטלפון הכי מתאים להפעלה של משחקים כבדים ועתירי גרפיקה מאוד, אבל בהחלט אפשר לשחק.

>> הכתבה מעניינת? יש לנו עוד כאלה. הצטרפו לטלגרם שלנו 🙂

תצוגת המשחקים לא תהיה עשירה כמו בטלפון יוקרתי יותר, אבל תכל'ס, לא לכולם זה חשוב. בכל מקרה, הטלפון הזה מספק את מה שמשתמש בסיסי צריך בשימוש יומיומי – רשתות חברתיות, צפייה בתוכן ועוד.

יש כאן נפח אחסון של 128GB וזיכרון עבודה של 6GB RAM. בניגוד להרבה מכשירים, בגלקסי A34 סמסונג כן השאירה את האפשרות להוסיף כרטיס זיכרון, וזה נחמד.

מה אין בגלקסי A34?

כמובן שבסקירה גלקסי A34, חשוב לבדוק לא רק למה שיש בו אלא גם למה שאין בו.

  • אין כאן שקע אוזניות רגיל (3.5 מ"מ). כבר אי אפשר למצוא שקע כזה ברוב מכשירי סמסונג.
  • אין תמיכה ב-eSIM (תמיכה בסים וירטואלי). תמיכה ב-eSIM היא זו שמאפשרת לטוס לחו"ל עם כרטיס סים בינלאומי וירטואלי, אז קחו זאת בחשבון. כמובן שתמיד תוכלו לטוב עם כרטיס סים בינלאומי רגיל.
  • אין מטען (סמסונג לא מספקת מטען כבר כמה שנים בשום טלפון. אם אתם מעוניינים לרכוש אחד, היכנסו לכתבה על  מטען לסמסונג.
  • אין אפשרות לטעינה אלחוטית. גם זו תכונה ששמורה בדרך כלל לטלפונים יקרים יותר.

מצלמות

מצלמות גלקסי A34 הן כמובן ברמה שתואמת את המחיר. זה רחוק מאוד ממצלמות סמסונג גלקסי S23 אולטרה שעולה יותר מפי ארבעה מהמכשיר הזה, ואפשר להבין למה. זה אומר שתקבלו כאן תמונות סבירות, במיוחד באור יום.

יש כאן שלוש מצלמות – מצלמה עיקרית של 48MP, מצלמה עם עדשה רחבה עם 8MP ומצלמת מאקרו של 5MP. הן מפיקות צבעים שנראים מעט חיוורים ולא נאמנים לחלוטין לצבעים האמיתיים.

מה שכן יש פה, שכנראה יהיה שימושי יותר לצרכנים צעירים, הוא מצב "כיף", שבו אפשר להפעיל פילטרים של סנאפצ'אט.

> מחפשים סמארטפון זול וטוב? היכנסו למדריך שלנו >

גלקסי A34 – סוללה

בטלפון הזה משולבת סוללה של 5,000 מיליאמפר, שבהחלט מספיקה כדי לסחוב איתה כל היום.

הטעינה יחסית איטית – כמו ברוב המכשירים של סמסונג. מדובר בקצב של 25 וואט (ואין מטען באריזה).

>> בואו נהיה חברים גם בפייסבוק. לחצו כאן 🙂 

עיצוב ומידות

סקירה גלקסי A34 אמנם ממוקדת יותר בביצועי המכשיר, אבל יש חשיבות גם לעיצוב כמובן. מדובר בטלפון יחסית קל, משקלו כ-200 גרם, וגם דק.

כדאי לשים לב שהטלפון אמנם גדול, אך המסך לא מתוח עד הקצה ומסביב לו יש מסגרת שחורה דקה.

מחיר גלקסי A34

כאמור, מחיר גלקסי A34 באתר סמסונג עומד על 1349 ש"ח, אך אפשר למצוא אותו כ-1100 ש"ח. חשוב להשוות מחירים, ובכל מקרה הוא לא שווה 1349 ש"ח.

KSPמ-1099 ש"ח
לאסט פרייסמ-1149 ש"ח
באג1269 ש"ח

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות