המותג HOKA מציע נעלי שטח מומלצות לריצה, הליכה וטיולים. מדריך לצרכן

לריצה, להליכה, לטיולים ולמים – זה מותג הנעליים המסקרן שמתרחב בישראל

המותג HOKA מפציץ עם מגוון דגמים חדשים של נעלי שטח מומלצות לריצה, הליכה וטיולים. המחיר מתחיל בכ-600 ש"ח – אבל שימו לב: יש הנחה יפה לגולשי פואנטה. קבלו מדריך קנייה

נעלי HOKA - נעלי הוקה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש מותגים שכולם מכירים עשרות שנים, במיוחד בתחום נעלי הספורט. מדובר כמובן באדידס, נייקי, סאקוני, ברוקס ודומיהם. ויש מותגים שהפכו למבוקשים ונחשקים בקרב הקהל המקצועי וסללו את דרכם גם לקהלים אחרים שמחפשים נוחות, מקצועיות והישגים. המותג HOKA הוא כזה: מותג צעיר שייסדו שני רצים שחיפשו פתרון לריצה בטוחה ויציבה בירידות ובמדרון, והפך תוך שנים מעטות לאחד ממותגי נעלי הספורט המבוקשים והמצליחים בעולם. כעת מגיעים לשוק דגמים חדשים ומסקרנים שנותנים מענה לכל פעילות בשטח – ריצה, הליכה, טיולים בכל דרגות הקושי וטיולי מים.

אם אתם מתלבטים לגבי הדגם שמתאים לכם – בשורות הבאות נציג מדריך קצר. אגב, כאן בישראל הוקה הוא מותג שאפשר למצוא בקרוב ל-150 נקודות מכירה, אבל הכי משתלם לקנות את הנעליים ישירות באתר HOKA באמצעות קופון שמקנה הנחה ייעודית לגולשי אתר פואנטה.

הוקה הנחה

נעלי HOKA – הסוד הוא בסוליה

אם יש משהו שמאוד מזוהה עם כל הדגמים של נעלי הוקה, מראשית דרכה בריצות שטח בהרי האלפים הצרפתיים, הרי זו הסוליה. הסוליה העבה היא כרטיס הביקור של הנעליים – והיא זו שמקנה את תחושת הריחוף האופיינית להן. הוקה הייתה חלוצת תפיסת סוליית האוברסייז (מקסימליות) – כדי לתת מענה לדרישות הרצים: שיכוך מירבי, משקל נמוך וניטרליות בתנועה.

האחיזה של נעלי הוקה ברגל מצליחה להיות גם אחיזה איתנה וגם כזו שמאפשרת גמישות, מה שהפך אותה לפופולרית בקרב הרבה מאוד אנשים בעולם ובישראל, לאו דווקא ספורטאים מקצועיים אלא גם חובבים וגם כאלה שבוחרים פשוט לנעול את הנעליים באופן יומיומי. זו גם הסיבה שהפכה את HOKA לאחד המותגים עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה בתחום ההנעלה.

נעלי שטח מומלצות: המדריך לנעלי HOKA

הקולקציה החדשה של HOKA כוללת נעלי שטח מומלצות לכל סוגי הקרקע – סלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ ומעברי מים וכביש. מאחורי עיצוב הנעליים עומדת הרבה מחשבה, כך שהן נותנות פתרונות לכל אתגרי השטח – הגנה על הבהונות, אוורור ונידוף, אחיזה משופרת בסוליה בכל תוואי קרקע או מסלולים רטובים, ומערכת שרוכים ייחודית לחביקה אופטימלית ומהירה של כף הרגל.

"חלק מהדגמים עשויים מחומרים ממוחזרים (בקבוקי פלסטיק) וחלק מהדגמים הם דגמים טבעוניים – מה שנותן מענה לחלק משמעותי באוכלוסייה שמקפיד גם על היבטים סביבתיים ואקולוגיים", אומר מאיר קנר, מנכ"ל חברת ניוראן (NEWRUN),יבואנית הוקה.

באירוע לרגל השקת הקולקציה החדשה, הוצגו מגוון הדגמים החדשים – אשר מגיעים כולם במידות לנשים ולגברים (למעט סנדלי השטח, שהם יוניסקס). הדגמים מתאפיינים בצבעוניות עזה, אך לדברי גלית בירנבוים נבון, מנהלת השיווק של HOKA בישראל, את רובם אפשר להשיג גם בצבע שחור.

הוקה הנחה


מדריך לנעלי הוקה: נעלי ריצה ונעלי שטח מומלצות לפעילויות שונות

SPEEDGOAT 5

למי מיועד? למי שמחפש נעליים מומלצות לריצת שטח

נעלי שטח מומלצות - דגם SPEEDGOAT 5 של HOKA
דגם SPEEDGOAT 5 של HOKA. צילום: יח"צ

דגם SPEEDGOAT של HOKA הוא בין הדגמים המפורסמים ביותר של החברה וזכה בפרסים בינלאומיים. משמעות השם SPEED-GOAT הוא "עז הרים מהירה" – וזה מה שהן מציעות: ריצה ללא מאמץ בכל תנאי שטח ושביל, בדומה ליכולותיה של עז הרצה בקלילות על כל משטח. הדגם הזה של הוקה 5 SPEEDGOAT הוא דגם חדש עתיר פרסים, 100% טבעוני, שיוצא לאור בימים אלה בשווקים הבינלאומיים ובישראל. הוא מתאים לרצים ברמות שונות, החל מחובבים שרצים בשבילים, דרך רצים שאוהבים ריצת טיפוס אנכית ועד מי שמשתתף באולטרה מרתון בכל תוואי שטח.

הגפה עשויה משתי שכבות בטכנולוגיה חדשה עם אוורור משופר, יכולת שריכה והתאמה גבוהה לכף הרגל ויציבות מוגברת. בחרטום הנעל מעטפת הגנה על הבהונות מפני חבטות, אבנים ומכשולים. שכבת הסוליה החיצונית עשויה מ-VIBRAM עם זיזים חזקים וחדים בגיאומטריה משתנה באורך 5 מ"מ, לאחיזה משופרת ואולטימטיבית.

מחיר: כ-700 ש"ח.

 


נעלי טיולים גבוהות וחצאיות:
HOKA  ANACAPA MID GTX ו-ANACAPA LOW GTX

למי מיועד? למי שמחפש נעלי שטח מומלצות לטיולים.

נעלי שטח חצאיות של הוקה - ANACAPA LOW GTX
נעלי שטח חצאיות – ANACAPA LOW GTX 

עבור מי שיוצא לטיול שטח, נעלי ריצה פחות מתאימות. צמד נעלי הטיולים החדשניות מסדרת ANACAPA מגיעות בשני דגמים: בגזרה גבוהה ונמוכה, וזאת על מנת לאפשר התאמה מרבית לנועל והעדפתו בהתאמה לכל סוגי הטיולים.

נעלי שטח מומלצות של הוקה לטיולים - ANACAPA MID GTX 
נעלי שטח חצאיות – ANACAPA MID GTX

הנעליים מצוידות בסוליית HOKA קלאסית שתעניק לכם שיכוך גבוה מאוד והחזר אנרגטי משמעותי, החשובים מאוד בתנאי שטח מאתגרים ומשתנים. בחלקה החיצוני של הסוליה שכבת ויבראם קשיחה עם גאומטריית זיזים מיוחדת לאחיזה חסרת פשרות בכל תוואי שטח ובסביבה קשוחה ורטובה. הגפה לרבות השרוכים עשויים מחומרים ממוחזרים.

מחיר: 850 / 950 ש"ח, בהתאם לדגם.


CHALLENGER ATR 6 – נעל שטח-כביש

למי מיועד? למי שמחפש נעלי כביש-שטח לריצות על משטחים שונים (כביש, בוץ, סלעים ועוד).

נעלי כביש-שטח: דגם CHALLENGER ATR 6 של HOKA
שתיים במחיר אחד… נעלי שטח-כביש מומלצות של HOKA. צילום: יח"צ

נעלי CHALLENGER ATR 6 של HOKA הן נעליים דו שימושיות – נעלי כביש ונעלי שטח מומלצות במוצר אחד… ומעבר ליתרונות שהן מציעות, הן גם 100% טבעוניות והגפה שלהן מיוצרת מפסולת פלסטיק ממוחזר.

מדובר בנעל קלה מאוד, נייטרלית, דינמית ומהירה. יש לה יכולת בלימת זעזועים נהדרת והיא מתאימה לרצים הזקוקים לנעל ורסטילית לתנועה ללא מגבלה בכל תוואי שטח. הנעל מתאימה לריצות נפח, טמפו ואימונים בכל סוגי הקרקע, סלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ, מעברי מים וכביש.

הנעל מיוצרת מאריג דו שכבתי חזק, בעל יכולת אוורור ונידוף מעולה. עקב הנעל מחוזק ותומך בכל מנחי הדריכה. הסוליה בנויה מ-EVA דחוס לאחיזת שטח מוגברת וספיגת זעזועים.

מחיר: 700 ש"ח.


ZINAL – נעליים מומלצות לריצת שטח קלה

למי מיועד? למי שמחפש נעלי שטח עם אחיזה מצוינת וריבאונד חזק.

נעלי הוקה - דגם ZINAL לריצת שטח
נעליים מומלצות לריצת שטח – דגם ZINAL של הוקה

עבור מי שמחפש נעלי שטח מומלצות לריצה, גם דגם ZINAL של HOKA בהחלט מתאים בזכות אחיזת השטח יוצאת הדופן שלו. הוא מאפשר לפתח מהירות גם במסלולים מאתגרים, ויש לו משקל נמוך. מדובר בנעל שטח מהירה, קלה, עמידה ו… 100% טבעונית. הדגם מתאים לריצה בסינגלים, בתוואי טכני בסלעים והרים. הדגם יתאים לרצים האוהבים לרוץ מהר בשטח: שילוב של נעל משככת עם משקל נמוך, מדויקת בתחושה המתקבלת מהקרקע, ואחיזה אגרסיבית.

הגפה עשויה מסיבים ממוחזרים המנדפים זיעה ביעילות. הלשונית עוצבה כך שתמנע כניסה של אבנים קטנטנות במהלך הריצה אל פנים הנעל. סוליית הנעל משלבת את טכנולוגיית ה-PROFLY של HOKA ומעניקה שיכוך טוב בעקב, וריבאונד חזק בחלק הקדמי של הסוליה לדחיפה דינמית של הצעד הבא שלכם קדימה.

מחיר: כ-700 ש"ח.


 

KAHA 2 GTX – למטיילים שאוהבים מסלולים קשים,
משביל ישראל עד האלפים

למי מיועד? לחובבי האקסטרים, לטיילים מנוסים ולמי שלא מתפשר על איכות.

נעלי טיולים מומלצות - דגם KAHA של HOKA
נעלי טיולים מומלצות – דגם KAHA של HOKA

דגם KAHA הוא הדגם הכי יקר והכי מקצועי של HOKA בקטגוריית נעלי הטיולים. מדובר בנעלי שטח מומלצות למי שיוצא לטיולים מאתגרים. "הנעל הזאת תהיה מצוינת למי שעושה למשל את שביל ישראל, שנחשב למאתגר מבחינת תוואי וסוג השטח", אומר קמר. לדבריו, KAHA היא נעל טיולים אלפיניסטית קשוחה, נוחה מאוד, חזקה, עמידה למים וקלת משקל. היא מיועדת לחובבי אקסטרים, טיילים מנוסים ולאלה שאינם מתפשרים על איכות ועל הטוב ביותר בשטח.

הגפה עשויה מגורטקס ועור נובאק חדשניים עמידים למים, אשר 70% מהם ממוחזרים. לשונית הנעל והשרוכים עשויים מחומרים ממוחזרים גם הם וממוקמים בגיאומטריה מיטבית שחובקת את כף הרגל באופן מושלם. עיצוב ייחודי באזור גיד אכילס נותן לו תמיכה ומאפשר טווחי תנועה מרביים ומשופרים לכף הרגל. הסוליה בנויה משתי שכבות EVA דחוס המעניקות שכוך גבוה מאוד לצד יציבות ויכולת נשיאת משקל משמעותי.

בצידה החיצוני של הסוליה שכבת ויבראם עם זיזים באורך 5 מ"מ הממוקמים בגיאומטריה משתנה לאחיזת שטח מיטבית. עקב הסוליה קמור לתנועה מהירה ודינמית בשטח טכני.

מחיר: כ-1200 ש"ח.  


 

HOPARA – סנדלי טיולים שמתאימים גם למסלולים רטובים

למי מיועד? לכולם – בעיקר למי שיוצא לטיולי מים.

סנדלי טיולים למים
סנדלי טיולים למים של HOKA, דגם HOPARA

זוכרים שבעבר היו סנדלי מדוזה שקופים מפלסטיק…? דגם HOKARA של HOKA מזכיר את אותם סנדלי מדוזה, רק שהוא הרבה יותר נוח ואורתופדי. מדובר בסנדלי טיולים נוחים עם שיכוך באדמה ובמים, העושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות של HOKA ומשלבת אותן בסנדל–נעל. הם מתאימים לכל סוג שטח, לטיולים ולשימוש יומיומי.

הסוליה בנויה משתי שכבות דחוסות של EVA, המקנות יציבות רבה ושיכוך גבוה בשטח. הגומי בשכבת הסוליה החיצונית מצויד בזיזים באורך 4 מ"מ הבנויים לכיוונים שונים ונצמדים למשטחים רטובים ויבשים באופן מיטבי הגפה עשויה מרצועות סינטטיות אלסטיות יחד עם מערכת שרוכים מהירה לחביקה מושלמת, אופטימלית ומהירה של כף רגלכם בכל תוואי שטח. תא הבהונות הקדמי עשוי גומי קשיח המגן על האצבעות ממכות ואבנים.

מחיר: כ-600 ש"ח.


 

HOKA בישראל: בקרוב נעלי ילדים

מאיר קנר, מייסד ומנכ"ל הוקה ישראל
מאיר קנר, מייסד ומנכ"ל HOKA ישראל. צילום: דפנה הראל כפיר

לישראל מיובא המותג HOKA על-ידי חברת ניו ראן (שמייבאת גם את גרבי בלגה). את החברה ייסדו בשנת 2014 שני שותפים, מאיר קנר ועמוס הורוביץ – ספורטאים בעצמם. קנר, כיום מנכ"ל החברה, הוא גמלאי של השב"כ, אשר שירת בתפקידי לחימה. הוא חי ונושם ספורט מעל 40 שנה, בין אם כמאמן של לוחמים בשירות המדינה, טריאתלטים ורצים ובין אם ספורטאי הישגי בעצמו (אתלטיקה קלה, ריצות בינוניות, טריאתלון, איירונמן, אולטרה מרתון, מדריך קרב מגע ועוד). למעשה, כל עובדי החברה חיים ונושמים ריצה וכושר.

כאמור, כיום HOKA מציעה כיום נעליים כמעט לכל צורך: ריצה בכביש ובשטח, כושר, הליכה, טיולים ועוד, וקהל היעד כולל  ספורטאים בכל הרמות – החל מאתלטים ברמה הגבוהה ביותר ועד לחובבי הספורט והריצה, לצד מטיילים וחובבי צעידות.

נכון להיום, אפשר למצוא בארץ מגוון דגמים של נעלי הוקה לנשים ולגברים, אך עדיין לא לילדים. לדברי גלית בירנבוים נבון, בקרוב יימכרו גם דגמי ילדים.

הוקה הנחה

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות