שולחנות אש: הטרנד החדש לגינה שלכם!

שולחנות אש: הטרנד החדש לגינה שלכם!

שולחן אש הוא אחד הטרנדים הלוהטים, במלוא מובן המילה, בעולם עיצוב הגינה והמרפסת. יש לו יתרונות רבים והוא בטיחותי, מעוצב ושימושי. כל הפרטים

שולחן אש לגינה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(מאמר אורח בשיתוף חברת פואגו)

הטרנד הלוהט, תרתי משמע, של השנים האחרונות הוא שולחנות אש. מה זה אומר למעשה? מדובר על שולחן ייחודי המעוצב כמדורה, תנור חימום בעל עוצמה רבה, המובנה במיוחד לשימוש חיצוני בגינה. שולחן אש מגיע בעיצובים מגוונים, כך שהלקוח יכול לבחור את העיצוב המתאים לגינה שלו – החל משולחן אש מעוגל ועד שולחן אש מלבני או מרובע. בלילות הקרירים של ישראל, שולחן אש הוא פתרון נהדר כדי לחמם את סביבת הגינה ולתת לנו תחושה נעימה ומפנקת.

מה היתרונות של שולחנות אש?

שולחנות אש הם בעלי עיצוב מיוחד, טבעי מצד אחד ומודרני מצד שני. העיצוב הייחודי מוסיף המון לכל גינה בכל גודל ובכל סגנון. בנוסף לתרומה הגדולה למראה הגינה, יש יתרונות שימושיים לא מעטים: שולחן אש מחמם את סביבת הגינה וגם מקרין עליה תאורה נעימה של להבות המדורה. זהו גם פתרון בטיחותי ומיוחד במינו מבחינת המראה שלו.

כאשר אתם מארחים חברים ובני משפחה בחורף הקר, תוכלו לשבת סביב הגינה וליהנות מחימום נעים באמצעות הלהבה של שולחנות האש בגינה. כאמור, ליתרונות הפרקטיים נלווה היתרון העיצובי שחשוב להדגיש שוב: מעבר לחום הנעים שמפיץ השולחן, מדובר בפריט שיוצר בגינה כולה מראה קסום ומיוחד.

למעשה, שולחנות אש מציעים כמה יתרונות בעת ובעונה אחת, והם אף קלים מאוד לתפעול.

לכן הם הופכים לאחרונה למוצר מבוקש. יותר ויותר ישראלים מחפשים שולחנות אש אטרקטיביים לגינה, כדי להתפנק בלילות קרירים ולנצל את הגינה גם בימות החורף.

מחפשים רעיונות לשדרג את מראה הגינה שלכם?

לעתים קרובות אנחנו מביטים בגינה שלנו ומבינים שהגיע הזמן לעשות שינוי, אבל מתלבטים כיצד לעשות זאת בלי להידרש לתקציבי עתק. במקרים אחרים, אנחנו מרגישים שהגינה שלנו לא מנוצלתת מספיק משום שלאורך חודשי החורף אנחנו כלל לא יוצאים אליה.

אם מאסתם במראה הקיים של הגינה שלכם ואתם רוצים לשדרג את המראה שלה, הצטרפו למי שכבר אימץ את אחד הטרנדים הלוהטים בשנים האחרונות ורכשו שולחן אש בעל מראה עוצר נשימה. שולחן אש מדמה מדורה לכל דבר, אבל באופן בטיחותי, בתוך הגינה שלכם.

כאמור, תוכלו לבחור את העיצוב שאתם אוהבים ולהפוך את הגינה הפרטית שלכם למקום שתבלו בו כל השנה לבד אם עם האורחים. הצעד הזה, שמבחינה כלכלית תוכלו לעמוד בו בקלות, יהווה שדרוג משמעותי ואין ספק שאף יגרור קריאות התפעלות מכל אורח שיגיע לבקר אצלכם. בעונת החורף הקרירה, אין יותר מושלם מאשר לשבת עם כוס תה או כוס קפה ליד שולחן האש המעוצב שלכם, וליהנות מערב נעים וחמים.

עבור מי שמחפש שילוב בין עיצוב יוצא דופן לבין שימושיות מוחלטת, שולחן אש הוא הפתרון והוא מהווה שדרוג מיידי לגינה. הוא יעניק לכם שעות של הנאה לצד מדורה אותנטית בתוך הגינה הפרטית שלכם.

מדובר במעין מדורת גן, הכוללת סט אבנים וזכוכית מחוסמת לחימום החצר והמרפסת. אם אתם לא אוהבים להיות כמו כולם, היא ללא ספק תתאים לכם.

המאמר נכתב על ידי https://fuegotable.co.il/

1
נגישות