מבחן טעימה לפסטה בוסיאטה של "פסטה ריקו": מה חשבו הטועמים של פואנטה?

מבחן טעימה לפסטה בוסיאטה של "פסטה ריקו": מה חשבו הטועמים?

חשבתם שטעמתם את כל הפסטות? הפעם בפואנטה מבחן טעימה לפסטה בוסיאטה של "פסטה ריקו"

פסטה בוסיאטה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מי לא אוהב פסטה? תכל'ס, פסטה זו כמעט תמיד הדרך הכי מהירה והכי טעימה לארגן ארוחה, והיתרון הוא שיש אין ספור שילובים מוצלחים בין הפסטה עצמה לרטבים השונים. עבור מי שאוהב לגוון את הארוחות עם פסטה מצוננת בטעמים שונים, "פסטה ריקו" השיקה סדרת פסטה טרייה מצוננת חדשה מסוג בוסיאטה: בוסיאטה קלאסי, תרד וסלק.

המוצרים של פסטה ריקו נמכרים ברשתות השיווק במחירים של 10-15 לאריזה של 300 גרם. מדובר בפסטה מצוננת שיש להכניס לדקות ספורות למים רותחים. עד הבישול יש לשמור אותה בקירור, והיא ניתנת גם להקפאה עפ"י ההוראות על גבי האריזה.

מה זה פסטה בוסיאטה?

אז אם חשבתם שאתם מכירים כבר את כל עולם המונחים של הפסטות, החל מטורטליני ועד לינגוויני, מסתבר שיש עוד פסטה: בוסיאטה. מדובר בפסטה מעט עבה וספירלית, המיוצרת במקור באמצעות מקל שעליו הפסטה הטרייה מגולגלת ומעוצבת. מקורה של הבוסיאטה במחוז טראפני שבאיטליה, והיא אופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה. שמה נגזר מהמונח בוסו: מחט סריגה בה השתמשו בטראפני לסריגת צמר עבה וכותנה.

פסטה ריקו משווקת את הבוסיאטה כפסטת פרמיום טרייה. היא מיוצרת מ-100% חיטת דורום, וכאמור כוללת 3 טעמים: קלאסי, תרד וסלק.

הפסטה אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל.

במבחן הטעימה שלנו הטועמים אהבו את הפסטה, במיוחד פסטת בוסיאטה תרד. כמובן, מומלץ להגיש אותה עם רוטב מתאים, למשל רוטב שמנת עדין. הפסטה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, ובשל העובדה שהיא יחסית עבה – היא גם משביעה די מהר.

המרקם הבשרני, אגב, הוא מרקם שמבדל אותה מפסטות אחרות והופך אותה לקצת יותר בצקית. ההכנה נמשכת דקות ספורות במים רותחים, וכדאי לבדוק מספר פעמים שהיא מגיעה לדרגת הרכות הרצויה.

במהלך הבישול הפסטה שומרת על צורתה והיא משתלבת מצוין במגוון רטבים, החל מבולונז, דרך סלסה רוזה ועד פסטו.

בנוסף, היא משתלבת מצוין בסלט פסטה קר.

מבחינת הכמות, בכל שקית יש 300 גרם בלבד. מדובר בכמות קטנה שמספיקה ל-3-4 מנות לכל היותר. לשם השוואה, באריזות הפסטה הלא מצוננת של אסם או ברילה יש בדרך כלל 400-500 גרם.

פואנטה בטלגרם

קצת על חברת "פסטה ריקו"

חברת פסטה ריקו מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות.

הפסטה ממותגת כפסטה פרמיום ונמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ.

פסטה בוסיאטה עם תרד של פסטה ריקו
פסטה בוסיאטה עם תרד של פסטה ריקו. צילום: אסף אמברם

 

בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה ועוד.

"כמו במפעלי הפסטה המובילים באיטליה ובעולם, אנו מקפידים בפסטה ריקו להשתמש בראש מתכת מחורר עשוי ברונזה, שדרכו עובר בצק הפסטה ומקבל את צורתו הסופית", מספר שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו, על תהליך ההכנה.

"הודות למעבר בפתחי ראש הברונזה המיוחד, נוצרים זיזים קטנטנים מכל צידי הפסטה, והם מעניקים לה שטח פנים גדול ומחוספס יותר. רק פסטה שיוצרה בשיטת BRONZE DIE סופגת היטב את הרוטב בתהליך הבישול".

מחיר פסטה בוסיאטה של פסטה ריקו

מחיר מומלץ לצרכן: כ-10-15 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות