טיסות לאבו דאבי: חברת אתיחאד כבר כאן עם מטוס הדרימליינר. אלה המחירים

טיסות לאבו דאבי: חברת אתיחאד כבר כאן. אלה המחירים

חברת התעופה אתיחאד איירווייס, שנחשבת לאחת הטובות בעולם, השיקה טיסות לאבו דאבי וליעדי המשך. בדקנו את המחירים ואת נהלי הבידוד

טיסות לאבו דאבי בחברת אתיחאד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם בעבר יכולנו לראות את הלוגו של "אתחאד" רק על חולצות של שחקני כדורגל, כעת אפשר להזמין איתה טיסות לאבו דאבי. זה לא עניין של מה בכך, אתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם. מעבר להתרגשות מעצם העובדה שחברת תעופה מאיחוד האמירויות מפעילה טיסות ישירות לאבו דאבי מתל אביב, אין בכלל ספק שחברת אלאתיחאד תעורר גם תחרות על כיס הצרכן הישראלי. התחרות הזאת לא בהכרח תתבטא במחיר, אבל ודאי תתבטא בשירות. בנוסף, היא תתבטא בהרחבת האפשרויות לטיסות המשך מאבו דאבי לעשרות יעדים.

הטיסה הראשונה של אתיחאד לישראל לוותה בהתרגשות רבה. משלחת רמת דרג הגיעה לציין את האירוע בנתב"ג, ואפילו שגריר אבו דאבי בישראל, מר מוחמד אל-חאג'ה, נשא דברים מרגשים. בין חברי המשלחת היו גם מר איתן נאה, ראש המשלחת לאיחוד האמירויות, ומר טוני דגלאס, מנכ"ל קבוצת איתיחאד.

הטיסה התקבלה בטקס ההסלנה המסורתי לטיסות בכורה. בסופו של דבר, קשה להקל ראש בגודל המאורע.

טקס הסלנה - מטוס חברת אתחאד מאבו דאבי
טקס הסלנה – מטוס חברת אתחאד מאבו דאבי. צילום: דפנה הראל כפיר

כמה עולות טיסות לאבו דאבי וליעדי המשך?

כמו בכל חברות התעופה, חברת Etihad Airways מציעה כרטיסים ב-3 דרגות מחיר:

VALUE CHOICE CHOICE PLUS
מזוודה 23 ק"ג 30 35
שינוי תאריך
בחירת מושב אין אין יש
עמלת שינוי תאריך 80 דולר 40 דולר חינם
כרטיס טיסה לכיוון אחד 150 דולר 258 דולר 527 דולר

הנה הצצה למחירי טיסות לאבו דאבי בחברת אתיחאד, עבור מי שמזמין כרטיס VALUE בתאריכים 5-15 באפריל 2021 וליציאות ב-13.4-10.12.2021.

מחירי טיסות לאבו דאבי וליעדי המשך

יעד מחלקת תיירים מחלקת עסקים
אבו דאבי 297$ 1441$
Dubai 297$ 1441$
Maldives 858$ 2765$
Bangkok 770$ 2747$

 

נזכיר כי אתיחאד היא לא חברת התעופה היחידה שטסה מישראל לאבו דאבי. גם ישראייר מציעה טיסה לאבו דאבי במחיר של 290 דולר (ליציאה ב-24.5 וחזרה ב-1.6). חברת וויז אייר תציע גם היא בקרוב מאוד טיסות מישראל לאבו דאבי.

 

שוקלים להזמין טיסה לאבו דאבי? לא צריך בידוד

ישראלים רבים שואלים אתם עצמם לאן אפשר לטוס בלי בידוד לאחר הנחיתה. לאחרונה נוספה ישראל ל"רשימה הירוקה" של אבו דאבי, כך שנוסעים המגיעים מישראל לבירת איחוד האמירויות אינם נדרשים להיכנס לבידוד.

באופן עקרוני, שתי המדינות מתהדרות בשיעורי התחסנות נגד קורונה מהגבוהים בעולם, מה שצפוי ליצור ביקוש גבוה לקו.

הטיסות יתבצעו במטוס דרימליינר בואינג 787-9, שהוא אחד ממטוסי הדגל של החברה. במטוס 290 מושבים, מהם 28 מושבי ביזנס סטודיו ו-262 מושבים חכמים במחלקת התיירים. הנוסעים נהנים ממערכת e-box המפורסמת של איתיחאד המספקת בידור וקישוריות wi-fly במהלך הטיסה.

בשלב הראשון תפעיל איתיחאד שתי טיסות שבועיות בין אבו דאבי לתל אביב, כאשר אפשר להמשיך משדה התעופה באבו דאבי ל-35 יעדים נוספים בטיסות המשך לאסיה, תת-היבשת ההודית ואוסטרליה.

קוד שרינג בין אל על לאתיחאד

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ישמחו לדעת שבנובמבר 2020 נחתם בין אל על לבין אתיחאד מזכר הבנות לטיסות קוד משותף (קוד-שרינג) בנתיבים של כל אחת מהן, כך שתהיה הכרה משותפת במיילים שנצברו בתכניות נוסע מתמיד.

טיסות לאבו דאבי באתיחאד – ביטוח קורונה וחיסון לעובדים

אי אפשר לדבר על טיסות מבלי לדבר גם על ענייני קורונה.

איתיחאד הייתה חברת התעופה הראשונה בעולם שחייבה את כל נוסעיה להציג תוצאות שליליות של בדיקת PCR לפני ההמראה ולהיבדק שנית עם הנחיתה באבו דאבי.

מי שרוכש כרטיס טיסה באתיחאד, רוכש אוטומטית גם ביטוח קורונה.

בנוסף הכריזו בחברה כבר בפברואר 2021 שכל עובדי החברה המוטסים מחוסנים. בנוסף, היא מציעה את שירות Etihad Wellness – "שגרירים" שהוכשרו במיוחד למשימה וזמינים לשירות הנוסעים סביב השעון עם מידע בריאותי והכנות רלוונטיות לטיסה. השירות זמין בצ'אט באתר Etihad.com, בשדה התעופה ועל סיפון המטוס.

היה לכם מעניין? נשמח אם תפרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות