רוצים לטוס בחברת התעופה הטובה בעולם? קבלו את אתיחאד

רוצים לטוס בחברת התעופה המפנקת בעולם? קבלו את אתיחאד

חברת התעופה אתיחאד איירווייז, שדורגה בצמרת החברות בעולם, החלה למכור כרטיסים לישראלים. כל הפרטים על Etihad Airways – באתר פואנטה

מטוס של אתיחאד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם מתחשק לכם להרגיש איך זה לטוס באחת מחברות התעופה הטובות בעולם, חברת אתיחאד (Etihad Airways) מאפשרת כעת לישראלים להזמין כרטיסי טיסה. אתיחאד, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, זכתה בשנת 2019 בפרס הראשון לחוויית לקוח, כך שמדובר בתחרות קשה לחברות הישראליות – כאשר אלה ישובו לטוס. עם זאת, כדאי לדעת שישראלים עדיין לא יכולים להיכנס לאבו דאבי, אלא אם כן יש להם דרכון זר או שהם אנשי עסקים עם אישור מיוחד. ההנחה היא שלאור ההתקדמות המהירה בדרך להסכם עם איחוד האמיריות, הכניסה תותר בקרוב.

אתיחאד תציע את טיסותיה לקהל הנוסעים מישראל באמצעות טל תעופה. הכרטיסים נמכרים באמצעות סניפי טל תעופה בישראל וסוכני הנסיעות.

אתיחאד – חברת התעופה הטובה בעולם ב-2019

לאחרונה דורגה חברת אתיחאד איירווייז ע"י אתר worldtravelawards.com כחברת התעופה הטובה ביותר בארבע קטגוריות, ביניהן קטגוריית חוויית הלקוח:

  • מקום ראשון בעולם – חברת התעופה המובילה בעולם
  • מקום ראשון בעולם – חוויית הנוסע
  • מקום ראשון בעולם – מערכת בידור בטיסה
  • מקום ראשון בעולם – שירות בטיסה
  • מקום ראשון במזה"ת: מחלקה ראשונה

נמל הבית של אתיחאד אירווייז ממוקם באבו דאבי, וגם הלאונג' שלה זכה למקום ראשון במזרח התיכון כלאונג' הטוב ביותר.

טיסות המשך לעשרות יעדים

כאמור, אין עדיין טיסות ישירות בין ישראל לאבו דאבי, אך ככל הנראה זה יקרה בחודשים הקרובים. כאשר זה יקרה, תיפתח עבור הישראלים אפשרות לטיסות המשך לכל העולם. חברת התעופה אתיחאד טסה ללמעלה מ-80 יעדים, ביניהם באסיה ובאוסטרליה.

ומה באשר למחירים? את זה נצטרך לבדוק בזמן אמת, אבל מן הסתם, לא מדובר במחירי לואו-קוסט.

אבו דאבי ברשימת המדינות הירוקות

לאחרונה התעדכנה רשימת המדינות הירוקות וגם אבו דאבי נכנסה אליה, כך שאם אתם חוזרים משם, לא תידרשו לבידוד. כאמור, המשמעות אינה שאתם יכולים להיכנס לאבו דאבי כעת, אבל כדאי לדעת זאת. ברחבי הפייסבוק כבר נתקלתי בקבוצות שמארגנות טיולים לאבו דאבי בחודשים הקרובים, כך שנראה שישראלים רבים כבר מחכים לשריקת הפתיחה.

"בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה בדרישה מהשוק הישראלי ורצון לחזור ולטוס. אנו נרגשים לשתף פעולה עם שותפינו החדשים – אתיחאד, ולהציע לנוסעים מישראל את האפשרות לחוות את חווית השירות המפורסמת של אתיחאד לאבו דאבי ויעדים נוספים ברשת הטיסות העולמית שלה", מסר ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחר בטל תעופה.

נזכיר כי בינתיים, לאור נתוני התחלואה בישראל, הישראלים לא רשאים להיכנס לרוב מדינות העולם. במידה שאתם מעוניינים לטוס באמצעות אתיחאד או באמצעות כל חברה אחרת ליעד כלשהו – תצטרכו לבדוק היטב מה הנהלים. מרבית הסיכויים שתצטרכו להציג בדיקת קורונה. לאחרונה פורסם שבאוקטובר תיפתח מעבדה שתאפשר לעשות בדיקת קורונה בנתב"ג, אך שימו לב שלא מדובר בבדיקת קורונה מהירה ויש להיערך מראש ולהגיע לנתב"ג כמה ימים לפני הטיסה. אפשר כמובן גם לעבור בדיקת קורונה פרטית בבית חולים או במעבדה פרטית, אבל זה כרוך בהוצאה גבוהה. היכנסו לכתבה בדיקת קורונה פרטית – השוואת מחירים שתחסוך לכם כסף.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות