טיסות לאבו דאבי - ישראייר תפעיל טיסות ישירות ותשווק חבילות

טיסות לאבו דאבי – ישראייר תפעיל טיסות ישירות ותשווק חבילות

ישראייר היא חברת התעופה הישראלית הראשונה להכריז על טיסות לאבו דאבי. כמה תעלה טיסה וכמה תעלה חבילה? חדשות התיירות בפואנטה

טיסות לאבו דאבי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




זה היה צפוי, ובכל זאת מרגש. חברת התעופה הישראלית ישראייר תפעיל טיסות לאבו דאבי, וזאת על רקע חתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות. מדובר כמובן בטיסות ישירות לאבו דאבי, כאשר הטיסה תימשך 3.5 שעות. ישראייר לא נקבה בתאריך מדויק, אבל ההנחה היא שהמועד יהיה אוקטובר 2020, לאחר שייחתמו כל ההסכמים ויינתנו כל האישורים הדרושים להפעלת טיסות ישירות מישראל לאיחוד האמירויות.

טיסות לאבו דאבי בישראייר – כמה תעלה טיסה?

ישראייר תציע את טיסותיה לנוסעים מישראל באמצעות מטוס איירבס 320. לכבוד חתימת הסכם השלום בארצות הברית המתוכנן לשבוע הבא בין המדינות, ישראייר עיצבה אחד ממטוסיה עם עיטור של קו הרקיע של אבו דאבי, לצד דגלי ישראל והאמירויות. על המטוס מתנוססות המילים "שלום", "עתיד", "שותפות". כבר בשבוע הבא המטוס המעוצב יצא לטיסות ליעדי החברה ברחבי אירופה.

מחיר כרטיס טיסה לאבו דאבי יעלה החל מכ-300 דולר לאדם וחבילה הכוללת מלון של 5 כוכבים ל-4 ימים תעלה החל מ-700 דולר לאדם.

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, גם חברת אלאתיחאד כבר הודיעה כי תאפשר לישראלים להזמין דרכה כרטיסים. מי שירצה להזמין טיסה לאבו דאבי באתיחאד עדיין לא יוכל לטוס מנתב"ג, אך נראה שזה יקרה בקרוב.

פואנטה

טיסות לא רק לאבו דאבי

סעודה ובחריין הודיעו הלילה כי הן יאפשרו לחברות התעופה הישראליות לטוס מעליהן. המשמעות היא שלא רק טיסות לאבו דאבי יהיו פותחות בפני הנוסעים הישראלים, אלא טיסות קצרות יותר ליעדים רבים בעולם.

אבו דאבי – ברשימת המדינות הירוקות

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז, כדאי לדעת שלא בטוח שאבו דאבי בכלל תאפשר לישראלים להיכנס אליה בקרוב – ולא בגלל ענייני שלום, אלא בגלל הקורונה כמובן. ישראל היא מדינה אדומה, ועם נתוני תחלואה שמגיעים ל-4000 נדבקים ביממה, כדאי לברר מראש מהן ההנחיות. נכון להיום, יש לישראל הסכם עם יוון (כולל רודוס), קרואטיה ובולגריה. לגבי מדינות אחרות – יש לבדוק כל מקרה לגופו.

אבו דאבי כן נמצאת ברשימת המדינות הירוקות, כאשר הכוונה היא שמי שחוזר ממנה לא נדרש לבידוד. פרטים בכתבה "מיהן המדינות הירוקות".

בדיקת קורונה לפני טיסה

בכל מקרה, יש להניח שתידרש בדיקת קורונה. כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, ניתן לבצע בדיקת קורונה פרטית בבית חולים במחיר מירבי שנקבע ע"י משרד הבריאות (לפרטים היכנסו לכתבה על בדיקת קורונה בבית חולים לטסים לחו"ל).

ישראייר מציעה בדיקת קורונה ביתית בשיתוף פעולה עם הדסה מדיקל. מדובר בבדיקה לא זולה, אך ודאי נוחה מאוד עבור מי שלא מעוניין לבזבז זמן יקר על נסיעה לבית חולים. פרטים בכתבה על בדיקת קורונה ביתית ללקוחות ישראייר.

בקרוב תיפתח מעבדת קורונה בנתב"ג, ושם עלות הבדיקה תהיה נמוכה יותר – אך כדאי להכיר את האותיות הקטנות (לפרטים היכנסו לכתבה בדיקת קורונה בנתב"ג).

את העדכונים הכי שווים מקבלים בטלגרם. לחצו להצטרפות >

ראיתם מה העלינו לאינסטגרם היום?

היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות