yes משיקה את יס פלוס (+yes) - שירות סטרימינג חדש ולא זול - פואנטה

yes משיקה את יס פלוס (+yes) – שירות סטרימינג חדש ולא זול

יס פלוס (+yes), שירות הסטרימינג של yes, מבטיח ממשק ידידותי עם דגש על התאמת תכנים למשתמש ותוכן לילדים עם פיקוח של ההורים. ומה המחיר?

יס פלוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הישראלים אוהבים את נטפליקס, הם התרגלו לתוכן המגוון, לממשק הנוח, להתאמת התכנים האישית… ובכלל, הם אוהבים סטרימינג. גם yes רוצה להיות חלק מחגיגת הסטרימינג, וכעת יס משיקה את יס פלוס (+yes) – שירות סטרימינג שהיא פיתחה עם חברת אפל. במקביל, מתחיל התהליך שעליו הכריזה yes לפני מספר חודשים, שבסיומו היא תפסיק לשדר בלוויין ותעבור לשידורי אינטרנט בלבד. +yes כולל הרבה מאוד תוכן, ממשק ידידותי שפותח במיוחד ודגש על תכנים לילדים ובני נוער עם אפשרות לפיקוח צמוד של ההורים. המחיר דומה למחיר של חבילת יס אולטימייט. כלומר, חבילת יס פלוס עולה כ-200 שקל בחודש, בדיוק כמו חבילת יס אולטימייט, כך שלמרות שמדובר בשידור על גבי האינטרנט ולא בשידור לווייני, הוא אינו זול יותר. בכך, המודל של +yes שונה ממודל של חברות הסטרימינג הבינלאומיות, אשר משווקות חבילות בסכומים נמוכים בהרבה (למשל, נטפליקס, שגובה כ-62 ש"ח לחודש לחבילת פרימיום).



הדגש ביס פלוס: תוכן וחוויית משתמש

כאמור, yes משתפת פעולה עם אפל. לדבריה, הדבר בא לידי ביטוי הן במודל התמחור והן בעיצוב.

אחד הדגשים בממשק של +yes, בדומה למה שאנחנו מכירים משירותי סטרימינג אחרים בתחום הווידאו והמוזיקה, הוא למידת ההעדפות של המשתמש. ביס אומרים כי הצליחו לפתח ממשק משופר בהשוואה לממשקים אחרים, אשר לומד את העדפות הצופה באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ומציף את הערוצים והתכנים הרלוונטיים אליו באופן אוטומטי.

"בחנו עם עשרות ממשקי טלוויזיה בכל העולם, באירופה, בארה"ב ועוד. הבנו מה עובד ומה לא עובד. דיברנו עם אלפי לקוחות, שאלנו אותם מה הם רוצים מהטלוויזיה", אומר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של yes. "שאלנו לקוחות מה נקודות החוזק ומה נקודות התורפה של יס, ביררנו גם איך הם רואים את הטלוויזיה בשנים הקרובות. המסקנות הוא שהתוכן הוא המלך. הוא היה המלך ונשאר המלך. אבל התוכן לא מספיק. בשנים האחרונות חוויית המשתמש חשובה גם כן. נוחות המשתמש, נוחות הניווט ועוד – כל אלה חשובים ומשפיעים על בחירת ספק הטלוויזיה. עולם הסטרימינג פרץ את גבולות המדינות, אבל כששאלנו את הצרכנים – הם אמרו שהם היו רוצים ספק תוכן ישראלי שגם מאפשר להם בלחיצת כפתור לצאת אל העולם. יש גם נקודה נוספת – ההורים רוצים שליטה על מה שהילדים רואים, במיוחד בחדר שלהם או בסמארטפונים הללו".

 

אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק יס
אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק יס, בהשקת +yes. צילום: דפנה הראל כפיר

דגש אחר הוא על נושא הספורט, שהוא כידוע תוכן חביב על הצופים. לשם כך, קיים אזור ייחודי המציג מדי ערב את כל השידורים הישירים בספורט ומאפשר מעבר מהיר ביניהם.

ביס גאים מאוד בממשק. "שירות הסטרימינג +yes מאפשר חוויית Binge הכוללת דילוג על פתיח ומעבר נוח בין פרקים, שירות Catch Up רחב הכולל מעל ל-130 ערוצים, ניגון טריילרים, המלצות צפייה "אנושיות" ואפשרות מעקב אחר המלצות צפייה של סלבריטאים, "אוספים" שאצרו מומחי תוכן, עמוד בית חכם שלומד את הרגלי הצפייה, אפשרות חיפוש תוכן לפי שחקנים ובמאים ועוד", אומרים ביס.

מה כולל התוכן ב-+yes?

השירות כולל:

  • 140 ערוצים עם שירות Catch Up
  • 45,000 פריטי תוכן
  • 2000 סרטים חינם
  • 600 עונות וסדרות
  • 700 תכני דוקו
  • 20,000 תכני ילדים

ממשק מיוחד לילדים

כאמור, החברה שמה דגש על נושא הילדים – ולשם כך פיתחה ממשק ייעודי לילדים, המעוצב באופן שונה מהממשק למבוגרים. הממשק הזה גם מאפשר להורים לשלוט במה שהילדים רואים, כמו חסימת סדרה או פרק ספציפי. הילד לא יודע שהתוכן נחסם, הוא פשוט לא רואה אותו כחלק מההיצע. בנוסף, ההורה יכול להגדיר טיימר, כך שבסיום פרק הזמן שהוקצב, הצפייה תיפסק.

יס פלוס: מחירים

כאמור, שירות yes+ עולה כ-200 שקל  לחודש, בתוספת 10 ₪ עבור הסטרימר (ללקוחות בעלי ממיר yesUltra השדרוג לסטרימר ייעשה ללא תוספת תשלום).

לקוחות טריפל ישלמו כ-300 שקל בחודש (כפי שפורסם כאן במדור הסלולר והטלוויזיה של פואנטה, לאחרונה הושק טריפל של יס עם טלפון של בזק בינלאומי ותשתית אינטרנט של בזק).

בשלב זה, שירות יס פלוס פתוח לניסוי לקוחות, ובשבועות הקרובים ייפתח באופן גורף. אפשר להצטרף לניסוי באתר החברה בכתובת yes.co.il.

במסגרת ההשקה המסחרית, המצטרפים יקבלו ללא התחייבות סטרימר Apple TV 4K (המאפשר גישה לאפליקציות ומשחקים, וכן הקרנת תכנים אישיים על גבי הטלוויזיה ישירות מהנייד).

השימוש ב yes+ דורש תשתית וספק אינטרנט במהירות של 40 מגה לפחות.

לקוחות שיצטרפו ל-yes+ יקבלו חינם למשך שנה מנוי לשירות הסטרימינג החדש של אפל, אפל TV פלוס, אשר יושק ב-1 בנובמבר 2019.

בהמשך יקבלו המצטרפים ליס פלוס גם חצי שנה חינם ב-Apple מיוזיק (כפי שניתן כיום למצטרפים לחברת הסלולר פרטנר).

איך צופים ביס פלוס?

מלבד סטרימר אפל TV שיקבלו הלקוחות המצטרפים ליס פלוס, יס מפתחת יחד עם גוגל סטרימר ייעודי.

ככלל, השירות בשבועות הקרובים השירות יהיה זמין בכל הפלטפורמות שתומכות באנדורואיד TV, וברבעון הראשון של 2020 תהיה זמינות על טלוויזיות חכמות של LG ושל סמסונג.

שיתופי פעולה נוספים של yes

בנוסף ובלי קשר, יס חתמה על הסכמים עם ספוטיפיי (Spotify), יוטיוב, אמזון פריים וידיאו, וכמובן – נטפליקס, אשר סוף סוף תהיה זמינה ללקוחות יס. כידוע, נגישותלאפליקציית נטפליקס  קיימת בפרטנר TV למעשה מרגע השקתה. יש גם נטפליקס בהוט, ולאחרונה גם נטפליקס בסלקום TV – כך שיס נמצאת ממש בפיגור אחרי המתחרות שלה בנושא זה. בחודשים הקרובים תהיה גם זמינות לאמזון פריים וידיאו בהוט, כפי שיש אמזון פריים וידאו בפרטנר TV.

הסכם אחר נחתם עם IMDb, אתר דירוג התוכן הגדול בעולם. ביס אומרים שהממשק של yes+ הוא מהראשונים בעולם אשר משלב מידע מ-IMDb, הכולל בנוסף לדירוג התכנים גם עולם עשיר של מידע עדכני אודות סרטים, סדרות, שחקנים, בימאים ועוד.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

yes+



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות