טריפל ראשון של yes עם בזק בינלאומי. מה תקבלו תמורת 300 שקל בחודש? - פואנטה

טריפל ראשון של yes עם בזק בינלאומי. מה תקבלו תמורת 300 שקל בחודש?

האם חבילת יס טריפל משתלמת יותר מחבילות הטריפל האחרות, כמה היא תעלה לאחר שנה ואיך סטפן לגר וחווה אלברשטיין קשורים לכל זה?

חווה אלברשטיין סטפן לגר לונדון
חווה אלברשטיין וסטפן לגר בקליפ עדכני לשיר "לונדון" של אלברשטיין כפרסומת לטריפל החדש של yes
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמבקש להצטרף לחבילת טריפל שכוללת את yes – יוכל מהיום לעשות זאת לראשונה במסגרת חבילה שמושקת על-ידי קבוצת בזק, הכוללת את בזק בינלאומי ואת yes. החבילה כוללת טלוויזיה, אינטרנט וטלפון ביתי – ומגיעה בשתי תצורות שנבדלות זו מזו בתכולת החבילה ובמחיר. החבילה פתוחה ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים, כאשר לקוחות חדשים מקבלים הנחה גדולה יותר בשלושת החודשים הראשונים.

האם חבילת הטריפל של YES משתלמת?

במשך שנים ארוכות, קבוצת בזק לא הציעה חבילת טריפל – לא משום שלא רצתה, אלא משום שהדבר נאסר עליה. זאת, כדי לאפשר למתחרה היחידה שלה באותה תקופה, הוט, להציע מחירים אטרקטיביים יותר לצרכנים.

מאז זרמו הרבה מים בירקון, וכיום לצרכנים הישראלים יש כמה וכמה אפשרויות להצטרף לחבילות טריפל: טריפל הוט, טריפל סלקום, טריפל פרטנר וטריפל של בזק בינלאומי עם סטינג TV מבית בזק. כעת, כאמור, אפשר יהיה להתחבר גם לטריפל YES.

אבל האם המחיר משתלם? לא ממש… טריפל סלקום עולה כ-160 שקל בחודש וטריפל פרטנר עולה כ-140 שקל בחודש. מצד שני, היצע התוכן ב-yes גדול יותר, והתחרות שלה בהיבט הזה היא יותר מול הוט. הטריפל של הוט עולה בממוצע שנתי כ-240 שקל בחודש.

חבילת YES טריפל פרימיום:

החבילה כוללת

  • חבילת טלוויזיה yes אולטימייט (yes ultimate) – כוללת VOD ללא תשלום, חבילות התוכן של yes וממיר HD מקליט.
  • אינטרנט של בזק בינלאומי במהירות עד 100 מגה
  • טלפון ביתי – 300 דקות. לא מדובר בטלפון קווי של בזק, אלא בטלפון על בסיס תשתית האינטרנט של בזק בינלאומי (VOB).

מחיר

  • כ-300 שקל בחודש בשנה הראשונה, לאחר מכן 330 שקל בחודש.
  • מבצע ללקוחות חדשים: כ-140 שקל לשלושה חודשים ראשונים.
  • מבצע ללקוחות קיימים: כ-230 שקל בחודש לשלושה חודשים ראשונים.

חבילת טריפל מבוססת סטינג TV

כידוע, yes היא בעלת מותג הטלוויזיה האינטרנטי המוזל סטינג TV, אשר משודרים בו חלק מתכניה. עד כה אפשר היה לרכוש חבילת טריפל של בזק בינלאומי וסטינג TV, והצעה זו תמשיך לעמוד לצד הצעת הטריפל מבוסס yes.

החבילה כוללת

  • "החבילה המושלמת" של סטינג TV – כוללת את חבילות הסרטים, הסדרות, הילדים, המדע והטבע, חבילת ערוצי ספורט 5 והערוצים הישראליים
  • אינטרנט של בזק בינלאומי במהירות עד 100 מגה
  • טלפון ביתי – 300 דקות. לא מדובר בטלפון קווי של בזק, אלא בטלפון על בסיס תשתית האינטרנט של בזק בינלאומי (VOB).

מחיר

  • כ-200 שקל בחודש.
  • מבצע לכל הלקוחות: כ-100 שקל לשלושה חודשים ראשונים

בחברות מבטיחים שהלקוחות לא יצטרכו להתמודד עם טכנאים שונים עבור התקנת השירותים השונים וקבלת שירות לקוחות, אלא ייהנו משירות אחד שכולל הכול (one stop shop), כלומר, התקנת שירותי הטלוויזיה והאינטרנט על ידי
טכנאי אחד ובמעמד אחד.

התקנת הדאבל היא ללא תשלום. לקוח שאין לו תשתית של בזק יצטרך לשלם כ-100 שקל עבור התקנת טלפון ביתי ע"י טכנאי.

בלונדון הטלוויזיה תהיה טלוויזיה?

ההשקה מלווה בסרטון פרסומת שבו משתתפת לראשונה חווה אלברשטיין. לצדה של אלברשטיין מופיע סטפן לגר, שבעבר צילם עבור yes את השיר והסרטון המצליח "קומסי קומסה", יחד עם הנערה אמילי בן סימון. השיר זכה ל-36 מיליון צפיות ביויטיוב. הפרסומת החדשה היא עיבוד עדכני לשיר "לונדון" של אלברשטיין. בשיר הנוכחי היא חוזרת לארץ 30 שנה אחרי שבשיר הקודם עזבה ללונדון עם המשפט האלמותי "אז לפחות שהטלוויזיה תהיה טלוויזיה". בקמפיין החדש של yes, מחליטה אלברשטיין לחזור מלונדון לישראל, בזכות הטריפל החדש של yes.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

טריפל יס





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. על פי החוק אסור לקיים מבצעים ללקוחות חדשים בלבד וגם לקוחות קיימים זכאים למבצעים ללקוחות חדשים.

נגישות