יוטיוב פרימיום ויוטיוב מיוזיק זמינים בארץ. כמה עולה להיפטר מהפרסומות? - פואנטה

יוטיוב פרימיום ויוטיוב מיוזיק זמינים בישראל. כמה עולה להיפטר מהפרסומות?

יוטיוב פרימיום מאפשר צפייה ללא פרסומות. בנוסף, מושקת אפליקציית יוטיוב מיוזיק – שגם היא זמינה חינם או בתשלום, בהתאם לרצון להיחשף לפרסומות. כמה זה עולה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם גולשים הרבה ביוטיוב ונמאס לכם מהפרסומות, עכשיו תוכלו להיפרד מהן תמורת תשלום חודשי. שירות YouTube Premium, אשר מושק כעת בישראל, מציע חוויה משודרגת של צפייה ללא פרסומות. מעבר לכך, יוטיוב פרימיום מאפשר הפעלה של סרטונים ושירים ברקע גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות או כשהמסך נעול. בנוסף מושקת בארץ גם אפליקציית YouTube Music. יוטיוב מיוזיק היא התשובה של יטיוב לאפליקציות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי, דיזר ואפל מיוזיק. מדובר באפליקציה חדשה וייעודית להאזנה למוזיקה, שמאפשרת חיפוש חכם למציאת שירים, שמירה של סרטונים וצפייה ללא חיבור לאינטרנט.

התאמה אישית וחיפוש חכם באפליקציית יוטיוב מיוזיק

כאמור, לאפליקציית YouTube Music יש פיצ׳ר חיפוש חכם (Smart Search). מדובר בתכונה שמאפשרת למשתמשים למצוא את השיר המבוקש גם אם אינם זוכרים במדויק את שם השיר או המבצע. כך למשל, אם אין לכם מושג איך לאיית את שם הלהיט של הזמר הבלגי סטרומה, גם בחיפוש ״פאפא אוטה״ עולה השיר Papaoutai.



בנוסף, כפי שמקובל בשירותי מוזיקה בסטרימינג (כמו ספוטיפיי, דיזר וכו'), אפליקציית יוטיוב מיוזיק עושה שימוש בבינה מלאכותית ובהיסטוריית השימוש האישית ביוטיוב, וכך מעדכנת בתדירות גבוהה המלצות ייחודיות למשתמשים, כמו רשימות השמעה המותאמות לטעמו האישי של המשתמש. משתמש שמאשר לאפליקציה לדעת מהו מיקומו, מקבל גם המלצות לרשימות השמעה המתאימות לפעילות שהוא עושה באותו רגע (אימון בחדר הכושר, נסיעה לעבודה ועוד).

פיצ׳ר ה-Offline Mixtape מייצר עצמאית רשימות השמעה המבוססות על הטעם האישי של כל משתמש ומתעדכנות באופן קבוע בשעות הלילה אם המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט אלחוטי.

מחיר יוטיוב פרימיום ויוטיוב מיוזיק

אז כמה יעלה לכם לשדרג את חוויית היוטיוב שלכם?

ראשית, חשוב לציין כי כמו יוטיוב, גם אפליקציית יוטיוב מיוזיק היא אפליקציה חינמית עבור מי שמוכן להיחשף לפרסומות. מי שמבקש להיפטר מהפרסומות באפליקציה, יכול לשלם תשלום חודשי בדומה לתשלום ליוטיוב פרימיום.

בכל מקרה, ברכישת מנוי יוטיוב פרימיום, מקבל המשתמש גישה גם ליוטיוב מיוזיק, אך אפשר גם להוריד את יוטיוב מיוזיק בנפרד.

בנוסף, המחיר למשתמשי אנדרואיד ו-iOS אינו אחיד, כאשר משתמשי אנדרואיד נהנים ממחיר נמוך יותר (נזכיר כי יוטיוב שייכת לגוגל – אשר עומדת מאחורי מערכת ההפעלה אנדרואיד, כך שזה לא מפתיע שמשתמשי אנדרואיד משלמים פחות).

השירות מוצע חינם למשך חודש גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי iOS.

מנוי ל-YouTube Premium, הכולל גם את YouTube Music, עולה כ-24 ש"ח בחודש למשתמשי אנדרואיד וכ-32 ש"ח בחודש למשתמשי iOS.

כאמור, ניתן לרכוש גם את שירות YouTube Music בלבד בעלות של כ-20 ש"ח בחודש למשתמשי אנדרואיד וכ-28 ש"ח בחודש למשתמשי iOS.

רכישת יוטיוב פרימיום מתבצעת דרך אפליקציית YouTube. רכישת שירות YouTube Music בלבד מתבצעת בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ו-iOS.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

פואנטה



 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות