זה אמנם די מתבקש – אבל זה לא התאפשר עד עכשיו ובקרוב וולט תשנה את זה: הזמנה משני מקומות בלי לשלם דמי משלוח כפולים. מדובר בתכונה חדשה של WOLT ששמה Double Order, והיא כרגע אפשרית רק באזור המרכז. בקרוב היא תתרחב לכלל הארץ, כאשר התנאי הוא שמיקום איסוף ההזמנה השנייה נמצא בדרך בין הנקודה הראשונה ללקוח.
הזמנה כפולה בוולט – למה לשלם בנפרד דמי משלוח על חלב ועל פיצה?
בוולט אומרים כי כדי לאפשר ללקוח הזמנה כפולה, הושקעו חודשים של פיתוח שמאפשר סנכרון של ההזמנות והמיקומים. המטרה היא שלקוח יוכל להזמין משני בתי עסק במקביל וללא תוספת דמי משלוח.
“קבוצת חברים יכולה להזמין גם נודלס וגם המבורגר, וזוג בדייט רומנטי יכול לבחור את הסושי מהמסעדה היפנית וקינוח מפטיסרי איכותי”, מדגימים בוולט את הנוחות שתתאפשר ללקוחות.
איך זה עובד?
האפליקציה תציע ללקוחות את האפשרות להזמין משלוח מבית עסק נוסף בתוך עשר דקות מרגע ההזמנה הראשונה.
בתי העסק שניתן יהיה להזמין מהם ללא דמי משלוח הם בתי עסק שנמצאים במסלול ההזמנה המקורית (דהיינו במרחק סביר מבית העסק של ההזמנה הראשונה או מכתובת הלקוח).
ההזמנה השנייה תתאפשר ללא דמי משלוח, אלא בחיוב דמי תפעול בלבד.
חיפוש והשוואת מחירים בוולט
איפה הכי משתלם להזמין פיצה משפחתית? וולט החלה גם בפיילוט של חיפוש (search) יעיל המאפשר השוואת מחירים של מוצרים ספציפיים, לצד השוואת זמן משלוח ופרטים נוספים.
עד עכשיו, בעת החיפוש באפליקציה הלקוח קיבל רשימה של בתי עסק וכדי לבצע הזמנה נכנס לקישור. כעת הרכישה תהיה מושכלת יותר:
- בעת חיפוש באפליקציה, לצד רשימת בתי העסק תופיע גם רשימת מוצרים.
- הרשימה מציגה את תמונת המוצר, מחירו, שם בית העסק, זמן המשלוח ודמי המשלוח מבית העסק.
- בלחיצה על המוצר, תוצע ללקוח האפשרות לבחור בו ולהתחיל את ההזמנה מבית העסק הנבחר.
- ניתן לסנן את תוצאות החיפוש לפי סוג בית העסק וגם לפי מרחק, דירוג, דמי משלוח וזמן משלוח.
החזרת פריטי אופנה
תכונה נוספת שהחלה כפיילוט היא החזרת פריטי אופנה.
פיצ׳ר החזרות, שהחל כפיילוט עם השקת תחום האופנה וכניסתן של חנויות פקטורי 54 לאפליקציה, התרחב לשחקנים נוספים. כעת ניתן להזמין בגדים ואביזרים ממגוון חנויות כמו: ליווייס, קלוין קליין, פטי באטו, טומי הילפיגר, אוריג׳ינלס, המשביר, פומה, איימי, זוהרה, ועוד ועוד – ואם הפריט לא יושב כמו שצריך, להחזיר באמצעות שליח וללא עלות נוספת.
איך זה עובד?
נכנסים לקטגוריות ׳ביגוד ואופנה׳ ו׳ביגוד פרימיום׳ באפליקציה.
- בוחרים את הפריט והמידה ומבצעים הזמנה כרגיל.
- השליח מגיע בתוך כחצי שעה.
- מודדים, ואם לא מתאים: נכנסים לאזור האישי, לוחצים על ׳הזמנות והחזרות׳
- בוחרים את החנות ואת הפריט/ים שמעוניינים להחזיר.
- מזמינים שליח והוא מגיע מיידית לאסוף את הפריטים.
- מקבלים זיכוי ברגע שהשליח מחזיר את הפריטים לחנות.
צ’אט עם השליח
״תוכל לא לצלצל בפעמון?״ – פיצ׳ר הצ׳אט בין שליח ללקוח מאפשר תקשורת ישירה מהרגע שהשליח אסף את ההזמנה, כדי לתאם את פרטי מסירת המשלוח במידת הצורך. הפיצ׳ר פותח בין היתר לבקשתם של קהילת השליחים החירשים בWolt ישראל, המונה כמאה שליחים.
עדיין לא רואים את התכונות האלה בוולט? זה יגיע
הפיצ׳רים שהושקו זמינים כיום לאחוזים בודדים מהמשתמשים בישראל, כחלק מפיילוט שנערך בימים אלה ב-Wolt. מטרת הפיילוט היא בדיקה ושיפור הפיצ׳רים, וטיוב היצע המגוון ללקוחות. בהמשך, צפויה החברה להרחיב את הפיילוט ולהשיק את המוצרים לכלל הלקוחות.
לדברי וינסנט הו-טין-נואה, סמנכ״ל פיתוח המוצר של וולט העולמית (Vincent Ho-Tin-Noé, CPO of Wolt), אמנם ללקוח הכול נראה פשוט, אך הפיתוח של כל פיצ׳ר כזה מורכב טכנולוגית ואופרטיבית. “בחרנו בישראל כדי להשיק את הפיצ׳רים הללו, כי אנחנו יודעים שהלקוחות הישראלים אוהבים את החדשנות הטכנולוגית, מאמצים במהירות את הפיתוחים הללו, ויודעים לתת משוב מדויק כדי שנוכל להשתפר״.