ממשק One UI 6.1 מביא את ה-AI לעוד מכשירי סמסונג. גלקסי S24 לא לבד

ממשק One UI 6.1 מביא את ה-AI לעוד מכשירי סמסונג. אלה הדגמים

לא תמיד השקה של ממשק חדש מעוררת כל כך הרבה התלהבות, אבל ממשק One UI 6.1 של סמסונג מציג שדרוג משמעותי עבור חלק מבעלי המכשירים של החברה

ממשק One UI 6.1 של סמסונג מגיע לעוד מכשירים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עם השקת ממשק חדש למכשירי Samsung – ממשק One UI 6.1 – סמסונג גם מרחיבה את יכולות הבינה המלאכותית לעוד כמה דגמים, ולא רק סמארטפונים. נזכיר כי סדרת הדגל של הסמארטפונים גלקסי S24 הושקה עם יכולות בינה מלאכותית מובנות – ובכך היא הייתה מבודלת מכל המכשירים האחרים. עכשיו לא רק מי שרכש או ירכוש את S24 ייהנה מ-AI, אלא גם מי שירכוש או רכש כבר כמה דגמים קודמים של סדרות דגל.



אז מי הם הזוכים המאושרים? הבעלים של מכשירי סדרת גלקסי S23 (כולל גלקסי S23 FE שהושק לאחרונה) ושל הסמארטפונים המתקפלים פליפ 5 ופולד 5, וכן בעלי הטאבלטים Tab S9 (5G) וסדרת Tab S9 (Wi-Fi).

אלה יכולות הבינה המלאכותית שמביא איתו One UI 6.1

כשמדברים על יכולות AI בטלפון, מדברים על שימוש בבינה מלאכותית לצרכים יומיומיים. הממשק של סמסונג One UI 6.1 מביא איתו, בין היתר, עזרה בניסוח הודעות (אפילו בוואטס אפ) או בתרגום בזמן אמת, קבלת תקציר של מסמכים וגם שיפור ועריכת תמונות (למשל סילוק עצמים שמפריעים בתמונה או הפיכת סרטון רגיל לסרטון בהילוך איטי).

כל התכונות האלה כבר נמצאות בגלקסי S24, גלקסי S24 פלוס וגלקסי S24 אולטרה. מבחינת סמסונג הן היו הבידול של הסדרה הזאת לא רק מהמתחרים, אלא אף ממכשירי סמסונג אחרים, אבל כעת גם לקוחות עם דגמי פרימיום אחרים יוכלו ליהנות מהן.

Interpreter (מתורגמן)

תכונה שמאפשרת לנהל שיחה מתורגמת בשפות שונות (עדיין לא בעברית).

Live Translate (תרגום חי)

תרגום בזמן אמת לשיחות טלפון.

Circle to Search (הקפה וחיפוש)

Circle to Search היא תכונה חדשה של חיפוש בגוגל, אשר הוטמעה גם במכשירי גוגל פיקסל 8 ו-8 פרו. היא מאפשרת פשוט לסמן על המסך בעיגול מה שרוצים לחפש – ולקבל תשובה.

Generative Edit (עריכה גנרטיבית)

תכונה לעריכת תמונות, שמאפרת למשל להשלים חלקים שנעלמים מהתמונה כאשר מיישרים אותה, למחוק פרטים שלא רוצים מתוך תמונה וגםל להדביק חלק מתמונה אחת בתוך תמונה אחרת.

Note Assist (עזרה בהערות)

סייען כתיבת פתקים ב-Samsung Notes.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות