שירות המוזיקה דיזר (DEEZER) מציע מנוי פרימיום ב-1 שקל

שירות המוזיקה דיזר (DEEZER) מציע מנוי פרימיום ב-1 שקל

מחיר מלא של דיזר פרימיום עומד על כ-20 שקל בחודש, והוא מציע, בין היתר, אפשרות להאזנה אופליין

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שירות המוזיקה DEEZER פעיל בישראל כמה חודשים, כאשר הוא השירות הבינלאומי השני שמכמס לישראל – אחרי אפל מיוזיק ולפני ספוטיפיי. התחרות על הקהל הישראלי בין כל אלה הולכת ומתחזקת.

כעת מציע DEEZER מנוי פרימיום ל-3 חודשים ב-1 ₪ בלבד- לעומת מחיר רגיל של כ-20 שקל בחודש.

דיזר פרימיום מציע האזנה למוזיקה באיכות HD, ללא פרסומות וגם ללא צורך בחיבור לאינטרנט (כלומר, האזנה אופליין ולא אונליין). בנוסף, בשירות הפרימיום יש גישה לכל סוגי המוזיקה בכל מכשיר – סלולרי, טאלבט, לפטופ וכו'.



זאת, בניגוד לשירות החינמי שבו הזמינות לכל המוזיקה קיימת במחשב ובטאבלט, אך לא מהסלולרי; אין האזנה אופליין ויש פרסומות.

דיזר מדווחת על 50,000 מנויים בישראל

כפי שפורסם בפואנטה, שירות המוזיקה בסטרימינג דיזר הושק בישראל בדצמבר 2017. לפי הנתונים שהוא מציג, כיום יש לו בישראל כ-50 אלף מנויים. בעולם יש לו 14 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ו-53 מיליון שירים וקטעי אודיו.

הדגש שעליו שמה החברה הוא קידום המוזיקה המקומית כאן בישראל, וזאת באמצעות יישום פורמט Deezer Sessions שעוסק בתיעוד והפצה בינלאומית לחובבי המוזיקה של אמנים ישראלים בהופעות חיות אינטימיות ועל בסיס יומי. בין האמנים שהשתתפו עד היום ב-Deezer Sessions: רמי פורטיס, מארק אליהו, ישי ריבו, גילי יאלו, לוסיל קרו, אוזו בזוקה ורבים אחרים.

לדברי עמרי דולב, מנכ"ל לב גרופ מדיה המפעילה את Deezer בישראל, שוק הסטרימינג מאפשר מקור הכנסה לזמרים מוכרים וכאלה שבתחילת דרכם על ידי התמלוגים שהם מקבלים.

לאחרונה החלה Deezer להציע שני פיצ'רים חדשים:

SongCatcher: כל משתמשי Android בסלולר עם אפליקציית Deezer יוכלו להשתמש בכלי זיהוי מוזיקה כדי לזהות באופן מיידי שירים חדשים הנמצאים בטווח שמיעה של המכשירים הניידים שלהם.

פורמט הקרוסלה החדש של ה-Flow: שירות התאמת המוזיקה האוטומטי הממוחשב של Deezer, המציע שלושה מסלולי מעקב 'בהשראת' רשימות השמעה קבוצתיות על ידי אמנים דומים ומסלול 'גילוי' למעריצים שמעוניינים לשמוע אמנים או שירים חדשים.

ככלל, לדברי דולב, שוק הסטרימינג מוזיקה בישראל מפתיע את החברה לטובה וקצב הצטרפות המנויים הינו מעל הציפיות: "איש לא האמין לפני מספר שנים שלקוחות ישראלים ישלמו על צריכת מוזיקה ולא יורידו אותה באופן פיראטי".

אם לשפוט על פי דבריו של דולב, החברה מתכננת להציע עוד כמה תכונות למנויים בקרוב: "התחרות מחדדת אותנו וגורמת לנו להציע ללקוחות הצעות ערך אטרקטיביות. בקרוב נעלה בפעילויות נוספות מתוך דגש להעניק ערך לצרכן הישראלי מתוך מיקוד בסצנת התרבות המקומית".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות