סוף סוף - זארה הום אונליין וסטרדיווריוס אונליין זמינים לצרכנים בישראל

סוף סוף – זארה הום אונליין וסטרדיווריוס אונליין

באיחור של כמה שנים נפתחים בישראל אתר זארה הום ואתר סטרדיווריוס – אבל לא מציעים משלוח מהיר או חינמי. חדשות האופנה בפואנטה

זארה הום אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




זה כמעט מביך לדווח בשנת 2020 על רשת שמתחילה למכור אונליין, אבל באיחור מאוד לא אופנתי מושקים כעת שני אתרים שמעניינים את הצרכנים הישראלים – אתר זארה הום אונליין ואתר סטרדיווריוס אונליין. שניהם שייכים לקבוצת זארה, אשר פתחה לאחרונה גם להזמנות בישראל גם את זארה אונליין ופול אנד בר אונליין.

במקביל, הושקו גם אפליקציות חדשות – אפליקציית zara home ואפליקציית Stradivarius, שמצטרפות לאפליקציות האחרות של חנויות קבוצת זארה: אפלקציית Zara, אפליקציית Pull&Bear ואפליקציית ברשקה.

זארה הום אונליין – למה דווקא עכשיו?

אמנם, קניות אונליין הפכו מזמן לחלק אינטגרלי מחוויית השופינג של צרכנים בארץ ובעולם, אבל הישראלים משום מה לא זכו לנוחות הזאת עד כה – גם לא כאשר הקורונה השתוללה והסגר לא איפשר לצאת מהבית. כעת, אולי קצת בעזרת הקורונה, האתרים הללו נפתחים. ייתכן שגם הסמיכות לחגי תשרי, שבדרך כלל מהווים עונת חמה של קניות לחג גם בתחום כלי הבית וגם בתחום הבגדים, זירזה את העניין.

בקבוצת זארה, השייכת לתאגיד האופנה הבינלאומי אינדיטקס (INDITEX), אומרים כי השקת האתרים היא חלק מההתרחבות המתמידה של קבוצת זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת.

זארה הום אונליין

אתר זארה הום אונליין (Zara Home) מאפשר רכישה של פריטים בעולמות עיצוב הבית: מצעים, אביזרי אמבטיה, מפות, שטיחים לסלון הבית ולחדר האמבטיה, כלי מטבח, רהיטים, הלבשת שולחן, סכו"ם ומערכות אוכל ופריטים מעוצבים נוספים לצד קו הלבשה לבית וקו מוצרי אמבט ובישום לבית ועוד.

בזארה לא עיצבו אתר ייעודי לישראלים. ZARA HOME אונליין הוא למעשה האתר הבינלאומי שעבר תרגום לעברית והתאמה למלאי בארץ. השיטוט באתר לא כל כך נוח והאתר עצמו יחסית איטי.

פואנטה

משלוח מזארה הום אונליין

עלות משלוח – 50 שקל. בקנייה מעל כ-330 ש"ח משלוח חינם.
אפשר לבצע איסוף עצמי מחנות זארה הום, אך יש רק שתי חנויות ושתיהן באזור תל אביב, האחת בקניון TLV והשנייה הקניון איילון.

אתר סטרדיווריוס

כאמור, קבוצת זארה פתחה להזמנות בישראל גם את סטרדיווריוס אונליין. בחברה אומרים כי השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות מותג האופנה STRADIVARIUS, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון ומנגישה אותו לכולם.

משלוח מאתר סטרדיווריוס

גם כאן אין משלוח מהיר וגם לא משלוח חינם – וזאת בניגוד למשלוח המהיר והחינמי באתר טרמינל X למשל.

המשלח חינם רק ברכישה בסכום של מעל כ-200 שקל, וזמני האספקה הם 3-6 ימי  עסקים. יש אפשרות לאיסוף עצמי בסניפים.

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות