עכשיו אפשר לשלם בביט בקסטרו, ולהזמין באתר מותגים בינלאומיים

מיהי רשת האופנה הראשונה שמאפשרת לשלם בביט?

אתר חדש מאפשר לראשונה תשלום בביט בקסטרו לצד הזמנת מותגים בינלאומיים כמו אדידס ובירקנשטוק

לשלם בקסטרו בביט
יונתן מרגי בקמפיין החדש לקסטרו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




התרגלנו לשלם בביט לחברים, לוועד הכיתה ואפילו לפיצה דומינוס. עכשיו גם ענף האופנה מתחיל להצטרף – ואפשר לשלם בביט בקסטרו. בכך קסטרו הופכת לרשת האופנה הראשונה שמאפשרת לשלם בביט. התשלום בביט בקסטרו הוא חלק מהשקת אתר חדש לקסטרו.

תשלום בביט בקסטרו

כאמור, תשלום בביט בקסטרו הוא מהלך מתבקש. כבר לפני כשנה הוכרז תשלום בדומינוס בביט ולאחר מכן תשלום ברמי לוי בביט. רשתות האופנה היו מחוץ לחגיגת אפליקציות התשלומים עד עתה, אבל יש להניח שעוד רשתות יילכו בעקבות קסטרו.

לדברי מור פסו, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, אתר קסטרו פותח כך שיש בו מספר פיצ׳רים טכנולוגיים ייחודיים שהופכים את הקניה לחדשנית ומהירה: "זהו אתר האופנה היחיד בארץ בו ניתן לבצע תשלום באמצעות אפליקציית bit המובילה בישראל. שני קליקים והתשלום מבוצע. בנוסף, הלקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט חזר למלאי, יוכלו לממש נקודות מועדון, וייהנו מכניסה מהירה ומאובטחת ללא צורך בסיסמא באמצעות מספר טלפון בלבד. אני גאה מאוד בתוצאה".

האתר המחודש של קסטרו הושק בהשקעה כוללת של כ 2 מיליון ₪. קמפיין להובלת המהלך יעלה בימים אלה בטלוויזיה וברשת, אותו יוביל השחקן והמוסיקאי היוצר יהונתן מרגי הפרזנטור של קסטרו, אליו הצטרפה לקמפיין זה דוגמנית העל דורית רבילס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, תסריט ובימוי רועי כפרי.

ביקרנשטוק, אדידס וריבוק באתר קסטרו

באתר נמכרים לא רק בגדי נשים, גברים וילדים של קסטרו, אלא גם קטגוריה חדשה של מותגים בינלאומיים הנקראת BRANDS.

בין המותגים: אדידס, ריבוק, VANS, BIRKENSTOCK, כובעי GOORIN, DOPPER, תיקי HERSCHEL ומותג האיפור kiko milano (המיוצג בישראל על ידי קבוצת קסטרו-הודיס).

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות