שיאומי Mi 9T PRO החל להימכר בארץ ביבוא רשמי. מהם השדרוגים? - פואנטה

שיאומי Mi 9T PRO החל להימכר בארץ ביבוא רשמי. מהם השדרוגים?

אחרי הצלחת שיאומי Mi 9T, שהביא איתו מצלמת סלפי נשלפת, מגיע לארץ הדגם המשודרג Mi 9T PRO, שנמכר במחיר מעט יותר גבוה, אך עדיין נמוך ביחס למתחרים

mi 9t pro
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לאחרונה הושק בישראל הדגם המוצלח של חברת Xiaomi הסינית, שיאומי Mi 9T, וכעת החלה היבואנית הרשמית המילטון לשווק את הדגם המשודרג, שיאומי Mi 9T PRO, אשר מוגדר דגם פרימיום. הדגם הזה מציע כמובן את כל מה שהציע Mi 9T, אך עם שני שדרוגים: המעבד עוצמתי יותר והטעינה מהירה יותר.

כזכור, אחד המאפיינים המרכזיים של שיאומי Mi 9T הוא מצלמת הסלפי הנשלפת, אשר מאפשרת מסך חלק ומלא נטול הפרעות או מצלמות. מאפיין נוסף הוא מערך צילום משולש הכולל מצלמה עיקרית של 48 MP. לאחרונה פרסמנו כאן במדור שווה להכיר באתר פואנטה סקירה על ה-Mi 9T, שמבטיח ומקיים סוללה חזקה מאוד ומנגנון טביעת אצבע מצוין בתוך המסך לפתיחת המכשיר. בחברה מבטיחים כי זיהוי פתיחת האצבע אפילו מהיר יותר בדגם זה.



השדרוג ב-Mi 9T PRO בא לידי ביטוי במעבד שמונה ליבות Snapdragon 855 Qualcomm, עם מהירות מרבית של GHz 2.84 ומעבד גרפי Adreno 640 GPU המאפשר ביצועים גבוהים. זאת, לעומת מעבד Snapdragon 730 Qualcomm, עם מהירות מירבית של GHz 2.2 ומעבד גרפי Adreno 618 GPU בדגם Mi 9T.

שדרוג אחר הוא במהירות הטעינה, העומדת כאן על הספק של עד 27w, בהשוואה ל-18w ב-Mi 9T. הסוללה מגיעה בהספק זהה של 4000mAh, וההבטחה היא להטענה של 58% מהסוללה ב-30 דקות בלבד והטענה מלאה ב-73 דקות.

מה עוד מציע שיאומי MI 9T PRO?

  • ציפוי Gorilla Glass 5 מקדימה ומאחור
  • מסך AMOLED FHD+ בגודל 6.39 אינץ'
  • יחס גוף:מסך של 91.9%
  • מצלמת סלפי 20MP נשלפת
  • הרצת משחקים כבדים וזמן תגובה למגע של 70 מילישניות

מחיר Mi 9T PRO בייבוא רשמי של המילטון

  • כ-1900 ש"ח לנפח אחסון של 64 ג'יגה ו-6GB זיכרון עבודה.
  • כ-2000 ש"ח לנפח אחסון של 128 ג'יגה ו-6GB זיכרון עבודה.

עד 15.9 יקבלו הרוכשים מתנה צמיד חכם של שיאומי – Mi Band 4.

המכשיר משווק בישראל בצבעים: שחור וכחול עם אחריות יצרן לשנתיים.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

שיאומי Mi 9T PRO



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות