מה ללבוש? אפליקציית WeShik של נועה קירל תעזור לכם לבחור

מה ללבוש? אפליקציית WeShik של נועה קירל תעזור לכם לבחור

שמלה צהובה או שחורה? אפליקציית WeShik, שאחת השותפות בה היא נועה קירל, מגייסת את חוכמת ההמונים כדי לעזור לכם לבחור מה ללבוש. כך זה עובד

weshik
מימין לשמאל: אהד גבעון, מושיק מימון ונועה קירל באירוע השקת אפליקציית weshik
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בעידן של רשתות חברתיות – מה יותר הגיוני מלהתייעץ עם חברים מה ללבוש? זה מה שעומד מאחורי אפליקציית WeShik הישראלית, אשר אחת השותפות בה (באחוזים מעטים) היא נועה קירל. באמצעות אפליקציית ווישיק ניתן להעלות תמונות שמציגות את ההתלבטות, ולקבל החלטה שמתבססת על מספר הלייקים שכל אחת מהאפשרויות מקבלת ע"י העוקבים.

אפליקציית WeShik – איך זה עובד?

כאמור, מדובר ברשת חברתית. כדי שהמשתמש יוכל להתייעץ עם חבריו ועם עוקביו, הוא והם צריכים כמובן להוריד לסמארטפון שלהם את האפליקציה ולהירשם.

המשתמש מצלם, משתף ומקבל מענה מהחברים והעוקבים ברחבי העולם. המענה הוא מיידי ומופיע בשתי תמונות זו מול זו, או לחלופין תמונה אחת עם אופציית בחירה של כן/לא.

הפוקוס הוא על הדילמה בלבד ולא על המשתמש. אין אפשרות לסמן dislike או לחוות דעה על האדם עצמו, אלא רק לחוות דעה על הפריט ולהצביע מה יפה יותר.

פרנד אלרט – friend alert

ניתן לייצר רשימה של חברים קרובים שיקבלו פוש לנייד בכל עת שהמשתמש ירצה. לחיצה על העדכון תזמין את החברים ישירות לדילמה הרלוונטית תוך מענה מהיר.

תגובות קוליות

בנוסף לאפשרות להגיב בכתב, אפשר לשלוח תגובה קולית. לתגובות הקוליות ניתן להאזין דרך חלון תגובות או חלון ההתראות והן גלויות לכל.

הצבעות

ניתן לראות מי הצביע בכל דילמה וכמה אנשים הצביעו רק לאחר שהמשתמש הצביע (כדי לא להיות מושפע מהבחירה).

WeSHik – רקע

האפליקציה פותחה על-ידי שני יזמים – הבמאי מושיק מימון ובעל חברת ההפקות אהד גבעון. השניים צירפו אליהם את נועה קירל. קירל לא חושפת מה היקף השותפות שלה, אך בתוכנית של גיא פינס פרסמו שמדובר בפחות מ-10%.

כך או כך, היא הפרזנטורית של האפליקציה ותורמת תרומה גדולה לחשיפה שלה. השבוע גם הגיעה קירל למיליון עוקבים באינטסגרם, מה שוודאי לא מזיק לאפליקציה. בנוסף, היא גם חברת דירקטוריון.

לדבריה, היא לוקחת חלק פעיל בפיתוח האפליקציה, הקריאייטיב והתוכן.

מושיק מימון, מנכ"ל ויזם האפליקציה, מוכר גם כבמאי תוכניות הפריים טיים כמו "הישרדות" , "האח הגדול", "בייבי בום", "אקס פקטור" ועוד. שותפו, אהד גבעון, הוא הסמנכ"ל. כאמור, גבעון בעל חברת הפקות. ההיכרות בין השניים החלה בשירותם הצבאי בסיירת גבעתי ויחד לחמו בעזה, לאחר מספר שנים חברו יחד והקימו את המיזם.

"זו הזדמנות פז עבורי להיכנס כשותפה עסקית ופרזנטורית לסטארט אפ ישראלי שהולך לכבוש את העולם, ומתחבר באופן מושלם לעולמות התוכן שלי", אומרת קירל.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

 

היה לכם מעניין? יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות