אילו תוספי תזונה יכולים לשפר את איכות החיים?

אילו תוספי תזונה יכולים לשפר את איכות החיים?

תוספי תזונה משפרים את איכות החיים בהיבטים שונים – החל מתוספים שתורמים להרגעת המתח ועד תוספי תזונה לנשים בגיל המעבר. הנה כמה נקודות למחשבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאמר אורח בשיתוף פרמה גורי

להגיע לבריאות טובה ותפקוד אופטימאלי רק ממקורות תזונתיים זה לא תמיד פשוט, וכאן נכנסים לתמונה תוספי התזונה. השלמות של ויטמינים, מינרלים ורכיבים חיוניים, בין אם תרצו לשדרג את איכות החיים ובין אם אתם מתמודדים עם בעיה שמצריכה השלמה.

בבואכם לבחור תוספי תזונה מומלצים שימו לב למותג, מה כולל התוסף מלבד אותם מינרלים, ויטמינים או צמחי מרפא, מה המינון המומלץ וכיצד הוא מחושב (למשל, גיל או משקל), מהו אופן נטילתו המומלץ (לפני האוכל, עם האוכל או אחרי האוכל, מוקדם בבוקר או לפני השינה) ובדקו גם את השילובים הנכונים בין תוספי התזונה השונים.

לפניכם תוספי תזונה לנשים, גברים וילדים שיכולים לתרום בשיפור איכות החיים:

כיצד ניתן להשיג את השלווה המבוקשת?

העולם מלחיץ והמתח גואה, במיוחד בתקופת הקורונה, המצב הביטחוני הרגיש של מדינת ישראל, וגם מצבים רגשיים יומיומיים עשויים להכניס לסטרס. הכנה למבחנים, ראיונות עבודה, דייטים, ילדים תובעניים, בלגן בבית ותחושת כאוס בחיים.

חפשו מה יוכל לעזור לכם במצבי לחץ זמניים, כמו למשל רסקיו, תמציות פרחי באך שמסייעות במציאת השלווה המבוקשת ביום ובלילה.

איך ניתן להתרכז טוב יותר?

בעידן הדיגיטליף המלא בהסחות דעת, קשה להתרכז בשל רעשי רקע שונים ולאור המתח העולה. יש פורמולות המבוססות על צמחי מרפא סיניים, שנחקרו בהקשר של ריכוז ומיקוד, ונמצאו יעילים לילדים ולמבוגרים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות. אותן פורמולות עשויות גם לסייע בגיל מתקדם, כשיש יותר קשיי זיכרון או מחפשים מיקוד גבוה יותר, אפילו בפתרון תשבצים או בביצוע משימות מורכבות בעבודה שדורשות ריכוז גבוה באופן משמעותי. ריכוזית היא תוסף תזונה שעשוי מפורמולה של צמחים סיניים דוגמת סנטלה ובקופה, הידועים בספרות המדעית כצמחים שיש להם תרומה קוגניטיבית לתאי המוח וכמסייעים ללמידה, לחשיבה ולריכוז.

מה עושים עם שיעול טורדני?

שיעול הוא אומנם רפלקס טבעי של הגוף שמנסה לשחרר עצם זר או להיאבק בליחה המצטברת, אבל הוא לעתים מכביד ומכאיב, במיוחד אם הוא נמשך לאורך זמן ומתעצם בשעות הלילה. חפשו תמציות המבוססות על חומרים טבעיים, כמו דבש וצמחי מרפא, שאינם מדכאים את השיעול אלא מפחיתים אותו, ללא תופעות לוואי. הן מתאימות למצבים של שיעול יבש ושיעול רטוב, כך שתוכלו להיעזר בהן במצבים שונים.

גרינטוס מבוסס על רכיבים טבעיים, יוצר שכבת מגן מכנית הפועלת כחיץ והגנה על דרכי הנשימה העליונות מגורמים מגרים ופועל להקלה בזמן שיעול.

גיל המעבר מקשה עליכן?

לכל שלב בחיים יש את הקסם שלו, אבל גיל המעבר יכול להיות מאתגר מאוד עבור נשים שסובלות מתופעות גיל המעבר, ובמיוחד מגלי חום והזעה לילית מוגברת, יובש בנרתיק, טלטלות ושינויים במצב הרוח. תלתן אדום הוא צמח שמדמה את הפעילות של אסטרוגן, הורמון שיורד באופן משמעותי בגיל המעבר, וצריכתו בקפסולה במינון הנכון יכולה לסייע מאוד לנשים להתמודד עם סימפטומים של תקופה זו. כמו כן, ישנם תרסיסים שיכולים להרחיק חום, לרענן ולצנן את הגוף כאשר סובלים מגלי החום העזים. פרומנסיל על בסיס תלתן אדום יכול לשמש לך ככלי נוסף בהתמודדות עם תסמינים פיזיים ורגשיים של גיל המעבר.

היכנסו למידע נוסף אודות תוספי תזונה מומלצים באתר פרמה גורי

עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה

 

1
נגישות