המדריך של חברת ׳תיבת נח׳ לאחסון תכולת דירה שיחסוך לכם זמן וכסף

המדריך של חברת ׳תיבת נח׳ לאחסון תכולת דירה שיחסוך לכם זמן וכסף

אם אתם מחפשים פתרון לאחסון תכולת דירה, שימו לב לנקודות חשובות לגבי האחסון, שיחסכו לכם לא רק כסף, אלא גם עוגמת נפש

אחסון תכולת דירה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

עוברים דירה ומחפשים מקום לאחסן בו את התכולה? משפצים וזקוקים למחסן זמני לאחסן בו את הרהיטים? במדריך הבא נסביר באילו מקרים תצטרכו שירותי אחסנה, מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת אחסון לתכולת דירה ומה משפיע על עלות השירות.

מתי צריך לאחסן תכולת דירה?

המקרה הכי נפוץ שבו לקוחות פונים לקבל את השירות הזה הוא מעבר דירה. מדובר בדרך כלל במקרים בהם הם עוברים לבית קטן יותר שלא יכול להכיל את כל כמות התכולה שהם צברו עם השנים. כמו כן, מדובר במקרים בהם החוזה בדירה החדשה נחתם חודשים אחרי שהחוזה הישן הסתיים, כך שבינתיים עוברים להורים וצריכים לדאוג לפתרון לתכולה.

אגב, שירות מעניין נוסף שיכול לעניין כל אחד הוא הובלה ואחסנה מפני ששילוב שני השירותים עשוי להוזיל את המחיר באופן ניכר ולהציע לכם הרבה שקט נפשי בהתנהלות מול גורם אחד. אז אם אתם עוברים דירה בקרוב ומחפשים שירות שייתן שקט נפשי ואף יוזיל את העלויות, אין ספק שמדובר בפתרון מושלם עבורכם.

מקרה נפוץ נוסף שבו לקוחות פונים לקבל את השירות הוא מעבר לחו"ל. יש מקרים בהם אנשים נאלצים לעבור לגור בחו"ל כחלק מהעבודה שלהם והם פשוט לא יכולים לקחת איתם את התכולה. במצב כזה, עד שהם יחזרו, הם פשוט מאחסנים את תכולת הדירה במחסנים ייעודיים.
יש מקרים בהם לקוחות פונים לקבל את השירות כשהם מקבלים ירושה ורכוש רב. במצב כזה אין להם ברירה אלא לאחסן את הירושה הזו במחסנים.

מקרה נפוץ נוסף הוא כשמבצעים שיפוץ כולל של הבית שמחייב את הוצאת התכולה עד לסיום כדי לשמור עליה במקום מוגן שלא תתלכלך או תינזק כתוצאה מעבודות השיפוץ.

מה משפיע על מחיר אחסון תכולה?

יש מגוון רחב של פרמטרים שמשפיעים על עלות השירות. למשל מבחינת הנגישות, אם החברה מציעה נגישות חופשית למחסנים, מה שאומר שאתם יכולים להיכנס אליה 24/7, כמובן שהשירות יעלה לכם יותר כסף. כמו כן יש מרכיבים נוספים כמו איכות המחסנים ואפילו המיקום הגאוגרפי שכן אחסון תכולת דירה במרכז תהיה יקרה יותר ביחס לאחסון תכולה בצפון או בדרום.

גם סוג השירות משפיע באופן משמעותי על העלות שלו. יש שלושה סוגים של שירת אחסון, אחסון דירה ביחידות אחסנה, מחסן משותף לאחסון דירות ואחסון תכולת דירה במכולות. כמובן שאם תבחרו לאחסן את התכולה שלכם ביחידות אחסון פרטיות, עלות השירות תהיה יקרה יותר.
ניתן לקבל פרטים נוספים על האפשרויות והמחירים של אחסון תכולת דירה ב׳תיבת נח׳ שמציעים מפרט עשיר במיוחד בשילוב מחירים אטרקטיביים לצרכן.

בכל אופן, לפני שאתם בוחרים חברת אחסון אנחנו מומלץ לברר מה המחירים המקובלים כיום בשוק ומה עשוי לייקר אותו. באופן כללי חברות אחסון אוהבות לקוחות שמבקשים שירות לטווח ארוך ופחות מתחברים ללקוחות זמניים, כך שיש מצב שאם תצטרכו את השירות לטווח ארוך, זה גם ישתלם לכם מבחינה כלכלית.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת אחסנה?

ביטוח לתכולה

לפני שאתם סוגרים עם חברת האחסנה מומלץ מאד לוודא שהיא מבוטחת. במידה ולא, זה אומר שהיא לא מכוסה בגין נזקים שעלולים לקרות לתכולה שלכם ובתוך כך אתם לא תזכו לשום פיצוי. חשוב לציין שאם הזמנתם שירותי הובלה ואחסנה, יש לוודא שהביטוח כולל גם את תהליך ההובלה.

אבטחה

מי שאחראית על התכולה שלכם מהרגע שאחסנתם אותה במחסנים היא חברת האחסנה. כן, מדובר ממש באבטחה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, שמירה אנושית שהתפקיד שלה הוא למנוע פריצות למחסנים.

רישיונות והיתרים

יש לוודא מראש שהחברה פועלת תחת כל הרישיונות וההיתרים המיוחדים המאפשרים להחזיק מחסנים לאחסון תכולת דירה. אם נציג החברה מתחמק ולא מסכים להציג בפניכם את ההיתרים הללו, זה הזמן לחשוד בו.

נגישות למחסנים

קחו בחשבון שיש מצב שתצטרכו מתישהו גישה לתכולה שלכם, זה לא משנה אם מדובר בתכולה פרטית או מלאי של העסק שלכם. לכן, מומלץ מאד לוודא לפני שסוגרים שהמחסנים של החברה קרובים ושאתם לא תצטרכו לבלות בדרכים שעות על מנת להגיע אליהם.

ניקיון וסדר

יש משפט שאומר שאין כמו רושם ראשוני. האמת? בכל הקשור לאחסון תכולת דירה במחסנים זה נכון שבעתיים. הציצו במחסנים לפני שאתם סוגרים עם החברה ובדקו שהם נקיים ומסודרים, לא פעם זה יעיד על המקצועיות והאמינות של החברה.

שירותי הדברה

אם לבית שלנו חודרים מידי פעם מזיקים, האמינו לנו שהמחסנים זה טרף קל עבורם. כבר שמענו על מחסנים שסבלו ממכת חולדות שכרסמו את התכולה היקרה של הלקוחות, חוויה לא נעימה בכלל. לכן, כדאי לוודא שחברת האחסנה מבצעת הדברה תקופתית למחסנים על מנת למנוע מקרים כאלה.

לסיכום, אם אתם עוברים דירה או שמכל סיבה שהיא אין לכם מקום לאחסן את התכולה שלכם, שירות של אחסון דירה יכול להיות פתרון טוב עבורכם. מה שכן, אנחנו ממליצים ליישם את הטיפים שלנו על מנת לשכור את המחסן המושלם שיענה על הצרכים שלכם באופן הטוב ביותר.

1
נגישות