צרכנות קורונה: רק חברת טלוויזיה אחת זיכתה את מנוייה על ערוצי ספורט

צרכנות קורונה: רק חברת טלוויזיה אחת זיכתה את מנוייה על ערוצי ספורט

כבר חודשיים שצרכנים משלמים לחינם על ערוצי ספורט, שהם כידוע יקרים ולא כלולים בחבילת הבסיס. רוב חברות הטלוויזיה לא מבטלות את התשלום, למעט אחת. חדשות טלוויזיה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




כבר חודשיים כמעט שאין מה לראות בחבילות הספורט. ערוצי ספורט בטלוויזיה יש בשפע – אבל שידורים חיים אין בכלל, אז מה שמשדרים זה שידורים חוזרים. אלא שהצרכנים ממשיכים לשלם. לפני חודש פרסמנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה כי מנויי ערוצי ספורט בפרטנר TV יקבלו זיכוי. זה נשמע כמו צעד מתבקש. חשבנו גם שבשם התחרות, גם הוט, יס וסלקום TV יזכו את הלקוחות על ערוצי ספורט. זה לא קרה, ולצרכנים יש סיבה טובה לכעוס. שלוש חברות הטלוויזיה האלה השקיעו המון בפרסום כדי להביא אליהן את הצופים בתקופה שהם תקועים בבית, אך בחרו שלא לזכות אותם על שירות שהם לא מקבלים. זאת, דווקא בתקופה שבה רבים מהמנויים נפגעו כלכלית.

זיכוי על ערוצי ספורט – מה אומרות חברות הטלוויזיה?

הזמן חולף ועובר, ורוב המנויים ממשיכים לשלם על ערוצי הספורט באופן אוטומטי.

רק צדיקה אחת יש בסדום. השבוע הודיעה פרטנר TV כי היא נותנת זיכוי על ערוצי הספורט גם החודש.

מה עם ערוצי הספורט ב-yes, הוט וסלקום TV? המנויים ממשיכים לשלם עליהם כל עוד הם לא מבקשים להתנתק.

ומה אומרות חברות הטלוויזיה?

טלוויזיה סמסונג

מחברת יס נמסר כי ערוצי הספורט ממשיכים לשדר ולכן אין סיבה שלא לגבות עליהם תשלום. בנוסף, אומרים שם, למנויים יש אפשרות להתנתק בכל עת.

מחברת הוט נמסרה תגובה דומה.

בחברת סלקום TV בחרו שלא להגיב.

רק מנויי ערוצי ספורט בפרטנר TV יזוכו

חברת פרטנר TV, כאמור, היא הצדיקה היחידה בסדום. החברה הודיעה כי לא תחייב גם החודש את לקוחות פרטנר TV עבור חמשת הערוצים שנכללים בחבילת הספורט בתשלום – הערוצים הם 5LIVE, 5GOLD, 5STARS, SPORT5 4K ו-ONE באיכות 4K.

קבלו את העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

ההחלטה התקבלה בהמשך להודעת החברה מהחודש שעבר שלא לחייב את הלקוחות עבור חודש אפריל.

מכיוון שגם במהלך חודש מאי לא צפויים להיות מחודשים מפעלי הספורט המרכזיים המשודרים בערוצים אלה, הוחלט בפרטנר שלא לחייב עבור הערוצים שנכללים בחבילת הספורט בתשלום גם החודש.

ביטול החיוב ייעשה גם החודש אוטומטית לכל מי שמנוי לחבילת הערוצים, מבלי צורך שהלקוח יפנה לבקש זיכוי.

המועצה לצרכנות: ראוי לבטל תשלום על שירות שלא ניתן

עמדתן של חברות הטלוויזיה שלא מבטלות את התשלום על ערוצי ספורט בתקופת הקורונה, היא שהערוצים הללו עדיין משדרים ושמי שרוצה יכול לבטל את המנוי. במועצה לצרכנות חושבים אחרת וסבורים שהמועצה לשידורי כבלים ולוויין צריכה להתערב לטובת הצרכנים.

"למרות שהצרכנים רשאים להתנתק מהשירות בכל עת, המועצה לצרכנות סבורה כי חיוב הצרכן עבור שירות שהוא לא מקבל הוא בלתי סביר", נמסר מהמועצה. מנכ"ל המועצה לצרכנות, עופר מרום, אומר כי המועצה לשידורי כבלים ולוויין מוסמכת להתערב על-מנת להסדיר את הנושא.

"החברות ידעו לפנות למועצת הכבלים והלוויין על מנת לבקש ולקבל הקלות בתחום השירות לצרכן וביניהם: קיצור שעות הפעילות של מוקדי השירות הטלפוני ל 8 שעות (במקום 10), פטור מהקלטת שיחה בנושאים הנוגעים לבירור חשבון וסיום התקשרות ופטור מהחובה להתקין ולאסוף ציוד קצה תוך 14 יום. הם קיבלו הקלות רגולטוריות משמעותיות אבל הם לא דאגו לעדכן את המנויים על שינויים משמעותיים בשידורים עקב ביטול כל משחקי הספורט", אומר ירום.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

יש לנו עוד חדשות צרכנות מעניינות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות