הפרסומות מגיעות לפרטנר TV, והן מותאמות אישית לצופים - פואנטה

הפרסומות מגיעות לפרטנר TV, והן מותאמות אישית לצופים

מהפכה בהרגלי הצפייה: פרסומות הן כבר לא נחלת צופי הערוצים המסחריים בלבד, אלא גם נחלתם של מנויי פרטנר TV. אל תתפלאו אם באמצע "הכלה מאיסטנבול" תקפוץ פרסומת לסבון כלים של סנו

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לקוחות פרטנר TV שצופים בימים אלה בערוץ VIVA או בערוץ טדי, חשים בשינוי משמעותי ברצף הצפייה: פרסומת לחברת בנו, שצצה לפתע ולא הייתה שם עד כה. מדובר במהפכה של ממש הן בחוויית הצפייה של הצופים, שעד כה נתקלו בפרסומות רק בערוצי הברודקאסט (ערוץ 12, 13 וכו'), והן בעולם הפרסום הטלוויזיוני.

המהפכה אפילו גדולה יותר מכפי שהצופים חשים בתחילה, כי מדובר בפרסומות מותאמות אישית, בדיוק כמו שבעת הגלישה באינטרנט – הגולשים נחשפים לפרסומות שמותאמות להם לפי הרגלי הגלישה שלהם. כך, בזמן שאם צעירה לתינוק תיחשף למשל לפרסומת לחיתולים, השכן שלה בן ה-60 עשוי לצפות בכלל בפרסומת להשתלת שיניים.

כאמור, החברה הראשונה שמפרסמת בפרטנר TV היא חברת סנו. פרסומות של סנו למוצרים שונים ולקהלים שונים, עולות במספר ערוצים בפרטנר TV, בהם ערוץ ויוה וערוץ ויוה פלוס שמשדר בימים אלה את הלהיט ׳הכלה מאיסטנבול׳, בערוץ טדי שהוא ערוץ צחוק ישראלי בלעדי בפרטנר TV, וכן בתכני VOD.


הפרסום משולב בין התכניות, באופן מוכר מחוויית הצפייה הרגילה בערוצים מסחריים, אם כי במינונים נמוכים בהרבה, וכאמור, באופן המותאם לצופה.

מדובר בהטמעת מערכת Addressable tv בפלטפורמת הטלוויזיה של פרטנר TV.

כעת זה נשמע כמו מהלך חלוצי ומוזר, אבל לפי התחזיות של חברת Ovum, שחקני ה-OTT (over-the-top, שידור תוכן על גבי האינטרנט), יגרפו 9 מכל 10 דולר השקעות חדשות בשוק הפרסום בטלוויזיה ובווידאו בשנת 2019. מדובר במהפכה חדשה ומהירה, שמשנה את שוק הפרסום בעולם.

פרטנר TV היא אמנם הטלוויזיה הרב-ערוצית הראשונה בישראל עם מודל הכנסות מפרסום, אבל יש להניח שחברות בטלוויזיה האחרות יילכו בעקבותיה.

לפרטנר ממירים חכמים ביותר מ-118 אלף משקי בית, אשר תומכים ביכולות 'פרסום מותאם אישית' בממשק, בערוצים החיים, ב-VOD ובאפליקציות שותפות. מבחינת הצופה, ייתכן שבמהלך צפייה במשחק כדורגל הוא ייחשף למשל לפרסומת לבירה בפרסומת סטנדרטית או בפרסומת פופ-אפ על המסך. ייתכן גם שיהיו ערוצי מכר שיתופי פעולה נוספים כמו זה שיש לפרטנר עם דומינו'ס פיצה.


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות