עדיין מוציאים כרטיס אשראי כדי לתדלק? ווייז וסונול רוצות שתשלמו בסלולרי

ווייז תעזור לכם לשלם מהסלולרי בתחנות דלק מסוימות. כך זה יעבוד

ווייז וסונול מציעות לנהגים קיצור דרך כדי לתדלק באפליקציית סונול. המטרה – יותר אנשים ישלמו בארנק הדיגיטלי של סונול

תדלוק בסונול בווייז
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם עדיין לא התקנתם את אפליקציית סונול בסלולרי שלכם, שיתוף פעולה חדש בין ווייז לסונול אולי יגרום לכם לעשות זאת. נהגים שמנווטים בווייז לתחנת דלק סונול, מקבלים כעת עם הכניסה לתחנה הודעה המפנה אותם לתשלום בסלולרי באפליקציית סונול.

ווייז וסונול - תדלוק באפליקציה

מדובר בסוג של קיצור דרך לנהגים כדי לשלם בסלולרי – אבל מי שציפה שהתשלום יתבצע בתוך ווייז יתאכזב לגלות ששיתוף הפעולה בין שתי החברות מסתכם בכך שהנהג מקבל הודעה ששולחת אותו לארנק הדיגיטלי של סונול. בתום התשלום הוא מוחזר למסך של ווייז. אז מה המטרה? ככל הנראה, בעיקר לגרום לנהגים להוריד את אפליקציית סונול ולשלם בארנק הדיגיטלי של סונול.

ווייז וסונול - צילום מסך

"אנחנו שמחים להיות אחד מהשווקים הראשונים בו הפיצ'ר יפעל, בנוסף לארה"ב וברזיל", אמרה דנה בורגר, מנהלת הפעילות המסחרית של Waze בישראל. "סונול תגיע למיליוני נהגים באמצעות ווייז, ויחד נקדם תרבות של תשלומים דיגיטליים".

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מהן ההטבות על תשלום באפליקציית סונול?

התשלום באפליקציית סונול מקנה צבירת נקודות והטבות בסונול לפי יחס של נקודה אחת עבור 1 ליטר תדלוק. את הנקודות לא ניתן לממש בתדלוק נוסף, אלא בחנויות הנוחות של סונול – וזאת רק לאחר צבירת 100 נקודות.

מחפשים טיפים על אפליקציות תדלוק? היכנסו לפודקאסט טריפל

סונול, בבעלות איש העסקים דודי ויסמן, מונה כיום למעלה מ-240 תחנות דלק, כ-200 חנויות נוחות ו-12 חנויות סופר מרקט הפועלות תחת המותג Sogood+. לאחרונה הודיעה החברה על רכישת רשת הסופרים "סיטי מרקט", אשר תמנה עד סוף השנה 12 סניפים ברחבי גוש דן.

לאחרונה החלה סונול גם לשתף פעולה עם פנגו, אבל מדובר בשיתוף פעולה יותר נוח ומתקדם מהשת"פ עם ווייז. מי שמוריד את אפליקציית פנגו (והיא קיימת ברוב מכשירי הסלולר של רוב הנהגים הישראל), לא צריך לעבור לאפליקציית סונול כדי לשלם. פשוט מקישים בפנגו את מספר המשאבה ואפשר לשלם.

גם באופן הזה של תשלום באפליקציית פנגו על תדלוק בסונול צוברים goods. במסגרת מבצע ניתנת הנחה גם על דלק בשירות מלא.
פואנטה בטלגרם

ארנק סלולרי – האם שווה לתדלק בסלולרי?

חשוב לציין כי סונול היא כמובן לא היחידה בענף הדלק שמציעה ארנק סלולרי. הארנק הבולט ביותר הוא של YELLOW, ויש גם ארנק לחברת דלק. אלא שחשוב להבין שבכל האפליקציות הללו, צבירת הנקודות מוגבלת ואפשר לממש אותן רק על רכישה בחנויות הנוחות שלהן (כמו "מנטה" של דלק, ילו של פז או SOGOOD של סונול) – והחנויות האלה גם ככה יקרות.
כדי לעודד את הצרכנים להוריד את האפליקציות שלהן, כל אחת מהחברות מבטיחה הטבות וגם מוסיפה שירותים לאפליקציה.
כך למשל ילו הוסיפה קיצור דרך ל"ידידים בדרכים" – כך שאם אתם נתקעים באמצע הכביש תוכלו להזעיק עזרה בלחיצת כפתור.
בנוסף, מי שהוריד את אפליקציית YELLOW יכול גם לשלם באמצעותה במכונות האוטומטיות "מיני ילו", שבימים אלה מותקנות בבנייני מגורים ברחבי הארץ. הרעיון הוא מעין "מכולת אוטומטית" שמשלמים בה בסגנון אמזון גו, בלי ארנק, באמצעות זיהוי של הפריט שהלקוח קונה ע"י הארנק הדיגיטלי.

צרכנים נבונים יודעים כבר כי התדלוק בתחנות הדלק הגדולות בדרך כלל יקר יותר מאשר בתחנות הדלק הקטנות, כמו מיקה, סדש ואחרות – ולכן לא בהכרח שווה להיות נאמנים דווקא לגדולות שמציעות ארנק סלולרי.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות