שואבי עשן תעשייתיים - שיקולים חשובים לפני רכישת שואב עשן תעשייתי

שואבי עשן תעשייתיים – שיקולים חשובים לפני רכישת שואב עשן תעשייתי

שואב אבק תעשייתי הוא לא סתם עוד מוצר, אלא מכשיר קריטי לשמירה על אוויר נקי ועל בטיחות העובדים. מה חשוב לבדוק?

שואבי עשן תעשייתיים

(תוכן מקודם)

אחד הדברים הכי חשובים בכל מפעל, עסק או חברה, הוא בטיחות. בטיחות היא קריטית לשלומם של כל מי שנמצאים במפעל – החל מעובדים והמנהלים ועד הלקוחות והספקים. בטיחות במקרים רבים נגזרת גם מניקיון – והכוונה היא לא רק לניקיון פיזי, אלא גם לניקיון של האוויר. אוויר נקי במקום העבודה הוא לא המלצה, אלא חובה. הנקודה הזאת נכונה במיוחד במקומות עבודה כמו מוסכים או מפעלים, שבהם העבודה מייצרת גזים רעילים אשר חייבים לפנות כדי לא לפגוע בבריאות הנוכחים. הפתרון הוא שואב עשן תעשייתי, וכיום יש היצע רחב של שואבי עשן תעשייתיים.

אילו שואבי עשן תעשייתיים עומדים על הפרק?

מי שמתעניין ברכישת שואב עשן תעשייתי מגלה שיש אפשרויות רבות ומגוונות ולכן כדאי לחקור את הנושא לפני שמחליטים איזה שואב אבק לקנות ובאיזה מחיר.

לאחר סקר קצר תגיעו למסקנה שלא כל השואבים יכולים להגיע לאותה רמה של יעילות. לכן, כדאי לבדוק את הדברים לעומק. שואב עשן הוא מסוג הרכישות שמבצעים מעט מאוד פעמים בחיי העסק, וכאשר קונים שואב כזה, כדאי להגדיר את הצרכים ואת התקציב כדי להיות מרוצים.

בין הפרטים שתצטרכו להגדיר לעצמכם בעת רכישת שואבי עשן תעשייתיים, כדאי לשים לב לגודל. תוכלו למצוא שואב עשן קופמקטי שמאפשר לעבוד איתו גם במקומות צפופים ועמוסים.

חשוב כמובן להביא בחשבון את הרעש ולברר אם הוא פועל בצורה שקטה או שהוא עושה רעש חזק בזמן הפעולה. אפשר כיום למצוא שואב עם רמת רעש נמוכה של פחות מ-69 דציבל. שואב כזה מתאים לשימוש בסדנאות ואולמות ייצור שבהם נדרש לשמור על רמת רעש נמוכה. נושא הרעש יכול להיות משמעותי מאוד במיוחד בחללים קטנים או כאלה שבהם העבודה מתנהלת בזמן שהשואב פועל.

קיימת חשיבות לעניין הניידות – החליטו אם השואב שתבחרו יהיה שואב נייד או קבוע. בנוסף, כדאי לדעת שיש דגמים עם מערכת לניקוי עצמי של הפילטרים.

כמובן, יש חשיבות להספק ולעוצמת השאיבה של כל שואב אבק תעשייתי. מומלץ להתאים אותו לא רק לצרכים הנוכחיים אלא גם לצרכים עתידיים שאתם יודעים כי יצוצו עם הזמן. שימו לב שיש דגמים עם מסנן עוצר גיצים מובנה המאפשר שימוש בתהליכים בהם נוצרים גיצים. חלק מהשואבים מבטיחים שאיבת עשן ואבק.

שימו לב איפה תבצעו את הרכישה

כאשר תתחילו להתלבט לגבי רכישת שואבי עשן תעשייתיים, תגלו שיש היום לא מעט מקומות שבהם תוכלו לרכוש אותם. היצע גדול כמובן לא מבטיח איכות ו/או עמידות, ולא בטוח שבכל חברה שמוכרת שואבים כאלה תמצאו את הכי טוב שיש או את הדגם שתאים לכם, לכן שווה להשקיע זמן בהשוואה, לברר אודות החברה ואף לשמוע המלצות.

בהקשר זה מחיר הוא לא חזות הכול – וכדאי לברר אם זו חברה אמינה שגובה מחירים סבירים עבור שואבי עשן ומספקת שירות לקוחות טוב ואדיב.

1
נגישות