מהי חשיבותו של מכון הגמילה?

מהי חשיבותו של מכון הגמילה?

ההחלטה של מכורים לאלכוהול או סמים להגיע למכון גמילה היא החלטה לא פשוטה, אך יכולה להיות מצילת חיים. קבלו טיפים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה

מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עבור מי שסמים ואלכוהול הם חלק בלתי נפרד מחייו, סגנון החיים הזה מסב סבל ויוצר בעיות בריאות ובעיות חברתיות. אם אתם נמנים עם האנשים האלה, אתם ודאי מוצאים את עצמכם בסיטואציה שבה אתם משוועים לעזרה. הגיע הרגע שבו כדאי לכם לעצור הכל ולנסות לפנות לעזרתם של מכוני גמילה מנוסים ומיומנים כמו מכונה גמילה ויקטוריה רנסנס, אשר מסוגל ללוות אתכם צעד אחרי צעד כל הדרך עד למציאת הטיפול והפתרון הנכון ביותר לצרכים האישיים שלכם. מהי חשיבותו של מכון הגמילה שלכם? כל הפרטים בכתבה הבאה.

נקודת השינוי המהותי ביותר בחייו של המכור

מכון גמילה הוא המקום שבו יש לכם הזדמנות לשנות. אחרי שנים של הרגלי חיים מסוכנים המבוססים על שימוש בסמים, אלכוהול ואפילו הרגלי התמכרות להימורים, אתם מבינים עד כמה קריטית היא היכולת שלכם לקחת שליטה ואחריות על החיים שלכם ועד כמה חשוב לכם לעשות זאת בסביבה אשר תומכת בצרכים שלכם ועוזרת לכם.

לכן, יכול מאוד להיות שאתם צריכים להתרחק מהסביבה הרגילה שלכם ולמצוא מכון גמילה שיכול לתת לכם קרקע פורייה לשינוי התנהגות שאתם כל כך צריכים לעשות.

היכולת לקבל סביבה בטוחה ומכילה

אמנם במרכז תשומת הלב של אנשי הצוות במכון גמילה יש את הצורך לבצע ניקוי של מערכות הגוף השונות. אבל גמילה מאלכוהול היא גם גמילה מהתנהגות מסוכנת ולכן צריך לבנות סביבה בטוחה שבה אפשר לדבר על הרגשות ועל התחושות שלכם, בעקבות בעיית ההתמכרות והניסיון לטפל בה.

המקום שבו בונים את היכולות ההתנהגותיות לעתיד לבוא

בסופו של יום שיא כאשר מתמודדים עם התמכרות לאלכוהול, צריך לבנות את היכולות לעמוד מול הפיתויים כאשר אתם לא נמצאים בסביבה בטוחה. זאת אומרת, שקל מאוד להפסיק להשתמש באלכוהול כאשר אתם נמצאים במוסד סגור.

אבל אם אין לכם את היכולות לבקש עזרה כאשר אתם נמצאים בחיק המשפחה והחברים שלכם, המצב יכול להיות הרבה יותר בעייתי והרבה יותר מאתגר ואתם חייבים להחזיק בכלים חיוניים מאוד אשר יאפשרו לכם לנהל בעצמכם את הסיטואציה.

יחד עם אנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, ניתן לקבל את הטיפול הדרוש לכם כדי להתמודד עם כל סוג של בעיית התמכרות.

אנו נלווה אתכם בשלבים הקריטיים לאורך דרך. ונאפשר לכם לקבל מידע חיוני אבל גם כלים פרקטיים.
לפרטים נוספים – 1-800-205-077.

1
נגישות